AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #141 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 0.55): Begge deler føles bare veldig naturlig, og måten hun slikker på er mer sensuell og kjærlig enn alle mennene jeg har blitt slikket av. Å gå ned på henne er min favoritting i verden for tiden 😅 Kunne bodd mellom bena hennes. Det bare føles riktig og gjør meg så våt. Vi tror begge vi utvikler følelser, men offisielt så bare ligger vi sammen enda Vi kjører på og ser hva som skjer. Om noe skulle skje og vi må slutte, så vil jeg nå helst se etter en kvinnelig seksualpartner.. TS Anonymkode: 001d8...db7 Når du sier du blir veldig våt når du slikker henne, resulterer det i sprutorgasme hos ene eller begge når dete begjærer hverandre som dere gjør?😉 Anonymkode: 02854...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #142 Del Skrevet 6. august 2022 Har det utviklet seg ts? Sover dere over hos hverandre nå? Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #143 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Når du sier du blir veldig våt når du slikker henne, resulterer det i sprutorgasme hos ene eller begge når dete begjærer hverandre som dere gjør?😉 Anonymkode: 02854...a99 Nei, ingen av oss spruter AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har det utviklet seg ts? Sover dere over hos hverandre nå? Anonymkode: 9b254...21a Vi har sovet hos hverandre helt fra starten, men det har ikke utviklet seg noe voldsomt siden forrige oppdatering egentlig TS Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #144 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei, ingen av oss spruter Vi har sovet hos hverandre helt fra starten, men det har ikke utviklet seg noe voldsomt siden forrige oppdatering egentlig TS Anonymkode: 001d8...db7 Hva snakker dere om? Jeg er glad dere gir hverandre trygghet. 😊 Anonymkode: 9b254...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #145 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva snakker dere om? Jeg er glad dere gir hverandre trygghet. 😊 Anonymkode: 9b254...21a Egentlig nøyaktig det samme som før, vi har jo vært venninner siden vgs 😅 Så vi snakker om absolutt alt, mens nå blir det jo naturligvis mer snakk om sex også da. Sexsnakk er det mest av når vi ikke er sammen TS Anonymkode: 001d8...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #146 Del Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Egentlig nøyaktig det samme som før, vi har jo vært venninner siden vgs 😅 Så vi snakker om absolutt alt, mens nå blir det jo naturligvis mer snakk om sex også da. Sexsnakk er det mest av når vi ikke er sammen TS Anonymkode: 001d8...db7 Sexsnakk blir det jo mest av for å pirre hverandre🥰 Kjenner til dèt. Da får en nesten ikke nok av hverandre, de første timene man er naken sammen igjen🙉😅 Anonymkode: 02854...a99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #147 Del Skrevet 10. august 2022 Hvordan går det, ts? Anonymkode: ae2d5...9da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #148 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 19.29): Hvordan går det, ts? Anonymkode: ae2d5...9da Det går i det samme... sex og mer sex 😅 så jeg har det helt toppers! Jeg har begynt å kjenne en slags "sorg" over at jeg ikke oppdaget denne siden ved meg selv før sent i tjueårene. Føler jeg har gått glipp av så mye deilig sex. I frykt for å høres litt vulgær ut nå: jeg har alltid visst jeg var nysgjerrig på fitte, men at jeg skulle elske det og foretrekke det foran pikk 9/10 ganger hadde jeg ikke trodd TS Anonymkode: 001d8...db7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tungurknivur Skrevet 14. august 2022 #149 Del Skrevet 14. august 2022 On 8/13/2022 at 12:35 AM, AnonymBruker said: Det går i det samme... sex og mer sex 😅 så jeg har det helt toppers! Jeg har begynt å kjenne en slags "sorg" over at jeg ikke oppdaget denne siden ved meg selv før sent i tjueårene. Føler jeg har gått glipp av så mye deilig sex. I frykt for å høres litt vulgær ut nå: jeg har alltid visst jeg var nysgjerrig på fitte, men at jeg skulle elske det og foretrekke det foran pikk 9/10 ganger hadde jeg ikke trodd TS Anonymkode: 001d8...db7 Du er ikke akkurat gammel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #150 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 0.35): Det går i det samme... sex og mer sex 😅 så jeg har det helt toppers! Jeg har begynt å kjenne en slags "sorg" over at jeg ikke oppdaget denne siden ved meg selv før sent i tjueårene. Føler jeg har gått glipp av så mye deilig sex. I frykt for å høres litt vulgær ut nå: jeg har alltid visst jeg var nysgjerrig på fitte, men at jeg skulle elske det og foretrekke det foran pikk 9/10 ganger hadde jeg ikke trodd TS Anonymkode: 001d8...db7 Hvor starter dere? Drar dere ut sammen? Hva gjør dere generelt annet? Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #151 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor starter dere? Drar dere ut sammen? Hva gjør dere generelt annet? Anonymkode: 9b254...21a Hva mener du med første spørsmål? Vi lager litt mat/baker sammen, går på kafé eller stranda, ser på film og serier.. egentlig helt vanlige greier! Vi deler også en litt spesifikk hobby, men siden jeg ikke vil bli gjenkjent så vil jeg helst ikke nevne den 😅 TS Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #152 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva mener du med første spørsmål? Vi lager litt mat/baker sammen, går på kafé eller stranda, ser på film og serier.. egentlig helt vanlige greier! Vi deler også en litt spesifikk hobby, men siden jeg ikke vil bli gjenkjent så vil jeg helst ikke nevne den 😅 TS Anonymkode: 001d8...db7 Aha. Hvor starter dere med sex? Hva utforsker dere med hverandre? Anonymkode: 9b254...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #153 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Aha. Hvor starter dere med sex? Hva utforsker dere med hverandre? Anonymkode: 9b254...21a Jeg er fortsatt litt usikker på hva du mener med hvor vi starter med sex, men om jeg forstår det riktig, så starter det som regel med klining, beføling av pupper, lår, rumpe TS Anonymkode: 001d8...db7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #154 Del Skrevet 15. august 2022 Kan jeg bruke min egen tråd til å spørre om dette, tro? Vi hadde en sexhelg, og tok veldig av med slikking og gnikking 😅 Så nå er underlivet mitt ganske sårt, men spesielt klitten kjennes litt... rar ut? Som om det er noe rusk der, men jeg har skylt med vann flere ganger og ser ikke noe. Har noen andre opplevd dette, og har tips? Vi skal møtes igjen i morgen kveld, så vil gjerne være klar til da 🙈 TS Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #155 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kan jeg bruke min egen tråd til å spørre om dette, tro? Vi hadde en sexhelg, og tok veldig av med slikking og gnikking 😅 Så nå er underlivet mitt ganske sårt, men spesielt klitten kjennes litt... rar ut? Som om det er noe rusk der, men jeg har skylt med vann flere ganger og ser ikke noe. Har noen andre opplevd dette, og har tips? Vi skal møtes igjen i morgen kveld, så vil gjerne være klar til da 🙈 TS Anonymkode: 001d8...db7 Den er sikkert bare litt øm. 🙂 Anonymkode: e705b...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 15. august 2022 #156 Del Skrevet 15. august 2022 Hvis du har vasket deg grundig, så er det sunt miljø, lufting og tålmodighet neste. Hvis det hisser seg fremdeles opp til tross for dette, så har du jo en person som kan ta en nærmere titt. Jeg pleier å vitse til min kone om at jeg håper hun ikke oppdager fitte fordi det er jo så mye bedre enn kukk. Hun forsikrer meg gang på gang om at hun ikke er lesbisk, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #157 Del Skrevet 15. august 2022 Da er det nok bare å ta det med ro, og aller helst bare la det hele få hvile seg. Helst ei uke. Anonymkode: 02854...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #158 Del Skrevet 15. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da er det nok bare å ta det med ro, og aller helst bare la det hele få hvile seg. Helst ei uke. Anonymkode: 02854...a99 I verste fall blir det kun jeg som slikker, og det kan jeg leve fint med 😅 Er ikke snakk om å avlyse TS Anonymkode: 001d8...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #159 Del Skrevet 15. august 2022 Skjedde meg med også med venninnen min til slutt fikk vi følgelser for hverandre, hun flyttet da 😕 Yepp Anonymkode: c37e2...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #160 Del Skrevet 16. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I verste fall blir det kun jeg som slikker, og det kan jeg leve fint med 😅 Er ikke snakk om å avlyse TS Anonymkode: 001d8...db7 Er hun klar for det, så må det nesten bli slik. Er ikke så lurt å trigge når det er hovent. Anonymkode: 02854...a99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå