Gå til innhold

Hadde sex med venninne og nå er alt forandret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er definitivt en runketråd.... For de runkelystne

Anonymkode: 01e76...673

Uten tvil. 

Anonymkode: 5df32...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg tror heller ikke på den lenger. Det er for mye overdrivelse av antall møter...hvor ofte dette skjer...

Anonymkode: 9ff15...f42

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er definitivt en runketråd.... For de runkelystne

Anonymkode: 01e76...673

Kan jeg spørre hva dere mener jeg skulle fått ut av å fabrikkere en sånn historie og så fortsette å oppdatere den? Å følge med er uansett deres valg :) Jeg drar på ferie i morgen og er borte til mandag, så da blir det uansett ikke noe møte.

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Stort sett så ender vel sånn ff-greier opp med at en får følelser. Virker som at det er henne.. I denne historien kunne jeg ønske det var begge to 🙈 Hvor romantisk hadde ikke det vært da?  🤩

Du må ikke fortsette å ha sex med henne, synes jeg. Hun er åpenbart forelska. 

Anonymkode: 28e66...607

Jeg har sagt vi bør avslutte om kun en får følelser, men hun har ikke nevnt noe om det enda :) 

TS

Anonymkode: 001d8...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan jeg spørre hva dere mener jeg skulle fått ut av å fabrikkere en sånn historie og så fortsette å oppdatere den? Å følge med er uansett deres valg :) Jeg drar på ferie i morgen og er borte til mandag, så da blir det uansett ikke noe møte.

Jeg har sagt vi bør avslutte om kun en får følelser, men hun har ikke nevnt noe om det enda :) 

TS

De gjør jo ikke det vet du.. I begynnelsen tenker de at de heller vil ha noe enn intet. Så tenker de at hun kanskje blir forelska hvis de bare gjør x eller y. Og så til slutt så er de så ødelagte at det kommer frem, og da er det liksom for seint da.. 

Det er en veldig trist og vond følelse når man uten å mene det har "brukt" en annens kjærlighet, uten å forstå det. Men hvis du bruker din "spideysense", eller evne til å sette deg inn i andres situasjon - om du vil. Så skjønner du jo dette. 

Anonymkode: 28e66...607

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor avslutte, om en av dere får følelser? Hadde det ikke vært fint å snakke med den andre parten (den av dere som evt. får følelser) om det, og se om det kanskje kan være gjensidig? 😊

Jeg forstår at dette opplegget som dere har gående kun er ment å være seksuelt, men hva om det kan bli romantisk? Ville det vært feil? 😊 I mitt hode tenker jeg at det ville vært hyggelig! 

Anonymkode: 1aec8...d3d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Også enig i at dette er en runketråd

Anonymkode: 9bfe4...e65

misunnelige sjeler. 

Anonymkode: 9b254...21a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS

Når du drar på ferie har du tid til å tenke deg om. Begynner du å savne henne eller ikke,så vet du ihvertfall hvor du står.

Anonymkode: e705b...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS

Hva skal hun gjøre mens du er på ferie? Sender dere ikke SMS om hverdagslige ting generelt i livet når dere ikke er i samme hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva skal hun gjøre mens du er på ferie? Sender dere ikke SMS om hverdagslige ting generelt i livet når dere ikke er i samme hus. 

Hun har ikke ferie enda og skal jobbe :) Vi er gamle venninner og bor jo ikke sammen, så vi meldes ikke konstant nei

TS

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun har ikke ferie enda og skal jobbe :) Vi er gamle venninner og bor jo ikke sammen, så vi meldes ikke konstant nei

TS

hva skrev og snakket dere om før? før dere fikk seksuell kontakt med hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hva skrev og snakket dere om før? før dere fikk seksuell kontakt med hverandre?

Vi hadde god kontakt da vi var 16-19 år, da hang vi ukentlig og delte alt ("alt"). Det morsomme er at vi ofte var interessert i de samme guttene 😅 så ble det mye mindre kontakt da vi studerte og bodde i ulike byer, men det tok seg veldig opp igjen midt under corona da jeg flyttet tilbake til hjembyen.

Så det var et helt normalt vennskap :) 

TS

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi hadde god kontakt da vi var 16-19 år, da hang vi ukentlig og delte alt ("alt"). Det morsomme er at vi ofte var interessert i de samme guttene 😅 så ble det mye mindre kontakt da vi studerte og bodde i ulike byer, men det tok seg veldig opp igjen midt under corona da jeg flyttet tilbake til hjembyen.

Så det var et helt normalt vennskap :) 

TS

Når hadde du sist sex med gutt da? Og når har hun hatt sex med gutt? Har noen av dere vært i lengre forhold med mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Når hadde du sist sex med gutt da? Og når har hun hatt sex med gutt? Har noen av dere vært i lengre forhold med mann?

Jeg hadde sist i mars, usikker når hun hadde. Vi har begge levd som heterofile jenter og har flere forhold bak oss :)

TS

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I morgen reiser jeg hjem fra min lille ferie på Sørlandet og har omtrent nedtelling til vi skal møtes igjen til kvelden 🙈

Kjent på mye seksuell frustrasjon de siste dagene, men også litt savn på å bare være rundt henne faktisk. Det har blitt litt sexting for å si det sånn 😅

Vet ikke om det er så mye interesse for at jeg fortsatt oppdaterer tråden?

TS

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

I morgen reiser jeg hjem fra min lille ferie på Sørlandet og har omtrent nedtelling til vi skal møtes igjen til kvelden 🙈

Kjent på mye seksuell frustrasjon de siste dagene, men også litt savn på å bare være rundt henne faktisk. Det har blitt litt sexting for å si det sånn 😅

TS

Jeg synes det er kjekt du oppdaterer tråden. Det er fin relasjon dere har fått.

Bruker dere hjelpemidler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

TS

Oppdater gjerne om når dere møtes igjen nå👍 Høres ut for at dere ikke får nok av hverandre, om det ikke er følelser for hverandre, men kun det fysiske. Har kosa med å lese om hvor fint dere har hatt det sammen😊

Anonymkode: 02854...a99

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei ellers takk 😊

Anonymkode: 220ed...201

Da skjønner jeg ikke hvorfor du går inn i tråden og leser? 😅

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg synes det er kjekt du oppdaterer tråden. Det er fin relasjon dere har fått.

Bruker dere hjelpemidler?

Nei, vi har ikke brukt noe enda faktisk. Regner med det kommer etterhvert.

TS

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en heterofil jente, hvordan føltes det å ta steget til å gi oralsex for første gang? Hvilke tanker gikk gjennom hodet "på vei ned"?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er jo bare menn som kommenterer her...og fatter ikke hvordan noen blir tent av å lese det som skrives, er drit kjedelig....

Anonymkode: 220ed...201

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...