Gå til innhold

Merkelig mensturasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg og samboeren har begynt på prøve på nummer to. Jeg fikk mensen for halvannen uke siden og det er 4/5 dager siden den var ferdig. Men har siden det hatt blodig/rosa utflod/slim. Begynte å tenke på at jeg blødde litt mindre menstruasjonen enn jeg pleier og ikke hadde menssmerter. Jeg har i dag derimot litt mensmurringer. 
Syklusen min pleier å være ganske lik hver gang og dette har jeg ikke opplevd før. Noen som har en idé om hva det er?

Nå er ikke dette et «kan jeg være gravid selv om jeg blør-innlegg?» men jeg lurer på hva som kan forårsake endringen...blir litt bekymret

Anonymkode: 713f9...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hei, jeg og samboeren har begynt på prøve på nummer to. Jeg fikk mensen for halvannen uke siden og det er 4/5 dager siden den var ferdig. Men har siden det hatt blodig/rosa utflod/slim. Begynte å tenke på at jeg blødde litt mindre menstruasjonen enn jeg pleier og ikke hadde menssmerter. Jeg har i dag derimot litt mensmurringer. 
Syklusen min pleier å være ganske lik hver gang og dette har jeg ikke opplevd før. Noen som har en idé om hva det er?

Nå er ikke dette et «kan jeg være gravid selv om jeg blør-innlegg?» men jeg lurer på hva som kan forårsake endringen...blir litt bekymret

Først ta en graviditetstest. Visst ikke den slår ut oppsøk legen :) 

Anonymkode: 56e79...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok test nå, og den var positiv! Så da er spørsmålet, er det noe galt? Jeg har jo da hatt en skikkelig blødning mens jeg er gravid... 

Ringer legen i morgen altså, men klarer ikke helt å slappe av nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tok test nå, og den var positiv! Så da er spørsmålet, er det noe galt? Jeg har jo da hatt en skikkelig blødning mens jeg er gravid... 

Ringer legen i morgen altså, men klarer ikke helt å slappe av nå

Mange som har kan ha mens-blødning selvom de er gravid og det har gått fint. Hatt to venninner som hatt det slik. Født friske små bebiser ❤️ Hør med legen, eneste som kan gi riktige og tryggeste svaret❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...