AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #41 Del Skrevet 26. februar 2023 Det finns mer mellom himmel og jord enn det fysiske og det vi kan bevise. Jeg tror ikke noen kan hjelpe via nett eller tlf. Men ansikt til ansikt ; helt klart. Jeg har aldri prøvd slik selv for det tør jeg ikke, jeg vil ikke vite all elendighet som venter meg. Men jeg er åpen for at folk har evner til slik Anonymkode: 2260e...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #42 Del Skrevet 27. februar 2023 Humas skrev (15 timer siden): Det er ikke så vanskelig å spå. De som spår er ofte veldig sensitive og empatiske. De har ofte opplevd det samme som de som ringer inn. Dvs Det handler nesten alltid om at man har et slags traume. Det er ofte pga omsorgssvikt, mangel på kjærlighet, mobbing eller overgrep. De sier som regel positive ting om fremover, ingen vil betale for å få høre det man ikke ønsker. Det å tåle smerten man har er vanskelig. Det å møte og beholde en mann er vanskelig i vårt samfunn, for det er mye jobb, og man må ofre litt. Men, det er en bransje som alltid har vært der. Paradoksalt nok tror jeg at det av og til kan være bedre å snakke med en empatisk ‘spåkone’ enn en psykolog som ser etter ‘ubalanser i hjernen’ Nei, dette stemmer ikke. Altså, mange ringer inn fordi de står i vansker, ofte relatert til kjærlighet og relasjoner. "Blir vi sammen igjen". "Hvordan vil ting utvikle seg". "Hva føler han egentlig". Noen spådamer snakker nok innringerne sine etter munnen, og forteller bare eventyr. Men ærlig talt har jeg også opplevd det motsatte, at jeg har fått ærlige "syn" som har speilet sannheten. Anonymkode: c64cc...d3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #43 Del Skrevet 17. mars 2023 Million skrev (På 9.7.2022 den 19.01): Ingen mennesker i verden kan spå fremtiden. Hadde noen slike mennesker eksistert i virkeligheten, ville de vært blant verdens rikeste mennesker og det ville stått om dem i media hver eneste dag. Det gjør det ikke, gjør det vel? Fordi de ikke finnes. jeg traff et slikt menneske en gang, for mange år siden. Det var så detaljert om fortid og fremtid. Jeg hadde ikke sosiale medier den gangen så dama hadde ingenting å gå på. Bortsett fra at jeg sikkert så trist og forvilt ut. Hun som leste meg var ikke typen til å ville ha oppmerksomhet og stå i media. Ut fra hvordan folk ser på synske hadde jeg aldri villet det det heller. Man har tross alt ofte en jobb man ikke vil ofre. jeg har en god venninne som og er dritgod på sånne ting. Hun hadde ikke gått ut i media om hun så hadde fått klekkelig betalt! Hun er sjenert, vil helst ikke at så mange skal vite om evnene hennes. Det har mest med folks holdninger å gjøre. Om tanten din hadde gått ut i media og sagt hun var synsk og flere rundt henne hadde vitnet om ting hun hadde sett, hva hadde du tenkt? Ånei det har klikka for tante, hun må ha blitt psykotisk. Det er jo det mange sikkert tenker. Anonymkode: 6c873...965 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #44 Del Skrevet 29. mars 2023 Ringte ei spådame en gang ang en kollega jeg hadde god kjemi med, og et godt øye til. Hører hun stokker kortene. Er han gift, spør hun? Nei, det er han ikke Ok. Har dere kranglet? Nei, det har vi ikke. Skal si jeg takket fort for meg og la på. For noen dyre minutter på bare tull. Anonymkode: 8523d...37e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #45 Del Skrevet 30. mars 2023 bare svindel selvfølgelig. må være temmelig dumme folk som faktisk gidder å kaste bort sin egen tid og penger på dette tullet. Anonymkode: 69a5d...38a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå