Gå til innhold

Hvilke spådamer i Norge er det som faktisk kan spå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har et stort problem jeg trengir hjelp til. Hvet det er mye svindel i den bransjen der. Hva er erfaringene deres? Hvem er det dere har hatt kontakt med på telefon/email som faktisk kan spå rett?

Anonymkode: 4f76e...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen. Ingen kan spå. Det sier seg litt selv.

Hadde jeg kunnet spå, hadde jeg vært sinnsykt rik. Det gjelder alle.

Anonymkode: a2411...7ff

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt kontakt med en som var nesten uhyggelig treffsikker. Hun hjalp meg til å gjøre noen veldig kloke valg. Det er mange år siden, husker ikke navnet. Elisabeth, tror jeg det var, husker dessverre ikke etternavn.

Anonymkode: f5d76...2f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil også høre erfaringer, dersom noen vet om noen som er flinke :) 

Anonymkode: 78cd4...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen faktisk kunne se inn i fremtiden, tror du virkelig de hadde giddet å jobbe som spåkone? 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har et stort problem jeg trengir hjelp til. Hvet det er mye svindel i den bransjen der. Hva er erfaringene deres? Hvem er det dere har hatt kontakt med på telefon/email som faktisk kan spå rett?

Ingen kjære deg. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaneel skrev (Akkurat nå):

Anastacia 554 din ekspert 

Kjenner henne personlig og nei jeg er ikke henne så ingen egen reklame 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært veldig opptatt av sånt, ringt mange, men jeg synes at de beste bare er flinke til å si vage men hyggelige ting. Noe har stemt men det er som sagt vage ting og jeg tror ikke at noen kan spå lengre. Eller jo, kanskje! Jeg tror noen kan, jeg mener det er mye mellom himmel og jord. Mange bruker det for å tjene penger. Jeg tror ikke de jobber på teletorget kan noe som helst. De veit bare å ta pengene dine.

Beklager om dette var litt pessimistisk. Men vær sterk, stol på deg selv! Du klarer dette på egenhånd. Vær litt sjef i ditt eget liv 😊

Anonymkode: 7aa36...800

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ansvarsfraskrivelse er vel det du søker etter. Du tør ikke ta egne valg, så du må ha noen som kan «validere» valgene, og som du kan skylde på dersom det var feil. 
Som andre skriver; ingen kan se inn i fremtiden — alle som påstår de kan dette er svindlere. Noen er gode på cold reading og får det til å høres ut som de kjenner din situasjon. Alle gjør det for pengenes skyld. Dine penger som de gjerne vil ha kloa i. Dessverre tar heller ikke de ansvar dersom de gir deg feil råd.

Anonymkode: 16843...f5f

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kontakt med en som var nesten uhyggelig treffsikker. Hun hjalp meg til å gjøre noen veldig kloke valg. Det er mange år siden, husker ikke navnet. Elisabeth, tror jeg det var, husker dessverre ikke etternavn.

De var ikke uhyggelig treffsikre. Du bare ignorerte alle bommertene.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ingen. Ingen kan spå. Det sier seg litt selv.

Hadde jeg kunnet spå, hadde jeg vært sinnsykt rik. Det gjelder alle.

Anonymkode: a2411...7ff

Klart det, til en pris av 30 kr minuttet. Det er bedre betalt enn de fleste det.

Anonymkode: 8523d...37e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min søster har brukt de mye, de sa det hun ville høre. Ingenting har skjedd. Jeg har vært mest treffsikker. Men hun vil ikke høre på meg, selv om jeg får rett i alt, men det er ikke det svaret hun ønsker…

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/6/2022 at 8:57 AM, AnonymBruker said:

Jeg har skrevet et innlegg her inne tidligere om en venninne som brukte tusenvis av kroner på dette og var i et skikkelig sårt og vondt brudd, de utnyttet hennes sorg noe helt vanvittig. Ene dagen skulle eksen komme og fri og den neste så var det bare nederlag. Hun var ikke seg selv og hadde nok ikke ringt dem på et mer klart øyeblikk. Men at de sitter og direkte lyger til henne og tar penger for det og påvirker noens psyke, de burde vært saksøkt. Hun ringte de såkalt kjente i Norge deriblant Malu, Vigdis, og noen fra en tjeneste på Purple reading eller spådommen. Com . De er rett og slett slem. 

Anonymkode: 21f3a...c7f

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men kjære deg, hvorfor tror du at det er en spåkone du skal ringe? Kontakt en psykolog!

Anonymkode: f75a8...5b4

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har skrevet et innlegg her inne tidligere om en venninne som brukte tusenvis av kroner på dette og var i et skikkelig sårt og vondt brudd, de utnyttet hennes sorg noe helt vanvittig. Ene dagen skulle eksen komme og fri og den neste så var det bare nederlag. Hun var ikke seg selv og hadde nok ikke ringt dem på et mer klart øyeblikk. Men at de sitter og direkte lyger til henne og tar penger for det og påvirker noens psyke, de burde vært saksøkt. Hun ringte de såkalt kjente i Norge deriblant Malu, Vigdis, og noen fra en tjeneste på Purple reading eller spådommen. Com . De er rett og slett slem. 

Hva sa Malu?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
jabx skrev (På 6.7.2022 den 19.46):

De var ikke uhyggelig treffsikre. Du bare ignorerte alle bommertene.

Nei. Jeg var veldig skeptisk i utgangspunktet, men endret mening etter kontakten med henne. Jeg er kynisk og slett ikke naiv av natur. Og det var ingen bommerter der å ignorere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 9.07):

Eth?

Anonymkode: dc6ad...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva sa Malu?:)

Husker ikke alt, men var helt skivemob og hun spådde via mail. Hun fortalte henne ene uken at han var forelsket i henne og neste mail uken etter at han var en egoist som ikke ville ha henne osv. Tror det gikk 2-3 uker igjen så spådde hun at de kom til å være mye sammen i hele sommer og han kom til å ta henne med til familien osv og hun ventet og ventet og det var jo rene løgner. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...