Adrenalina1 Skrevet 6. juli 2022 #1 Del Skrevet 6. juli 2022 Jeg har oppnådd det jeg vil med styrketrening. Jeg har trent hardt 3 ganger i uka i litt over 1 år. Nå er jeg ganske lei av styrketrening, og har lyst til å drive mer med løping. Som jeg elsker. Jeg har imidlertid ikke lyst til å miste muskelmassen og styrken jeg har oppnådd. Derfor lurer jeg på om det er mulig å opprettholde resultatet ved å trene styrke feks 1 gang i uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. juli 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 6. juli 2022 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #3 Del Skrevet 6. juli 2022 Var på møte med fysio på mandag for fysisk opptrening etter operasjon. Hun sa at tre ganger i uka er for å bygge form, to ganger er vedlikehold. Anonymkode: c7348...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 7. juli 2022 #4 Del Skrevet 7. juli 2022 Forskning viser at volumet kan kuttes drastisk så lenge frekvens og intensitet opprettholdes. Så ett sett til eller nær utmattelse tre ganger per uke vil nok være bedre enn tre sett én gang per uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 9. juli 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 9. juli 2022 Sandum.PT skrev (På 7.7.2022 den 6.32): Forskning viser at volumet kan kuttes drastisk så lenge frekvens og intensitet opprettholdes. Så ett sett til eller nær utmattelse tre ganger per uke vil nok være bedre enn tre sett én gang per uke. Takk☺️ Ikke helt det svaret jeg ønsket meg. Men jeg tar til meg rådet ditt👍🏻☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 9. juli 2022 #6 Del Skrevet 9. juli 2022 Adrenalina1 skrev (1 time siden): Takk☺️ Ikke helt det svaret jeg ønsket meg. Men jeg tar til meg rådet ditt👍🏻☺️ Jeg vil legge til at dette er forskning på veldig godt trente personer. Det er mulig du slipper unna med én gang per uke. Hvorfor ikke prøve og se om treningsvektene går nedover eller holder seg stabile? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå