AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Del Skrevet 4. juli 2022 Smale pull ups Brede pull ups Smale dips Brede dips Sittende roing Bicep curl Militærpress Upright row Push ups Kjerne: kneeling cable crunch Er dette en bra overkroppsøkt? Eller er det noe som mangler? Anonymkode: 1b3b1...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Del Skrevet 4. juli 2022 Bytt ut push ups med benkpress 👍 Bl.a. mye lettere å øke vekten snarere enn å skulle ta flere og flere push ups Anonymkode: e3e97...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 5. juli 2022 #3 Del Skrevet 5. juli 2022 Sett og reps? Målet ditt? Savner en vertikal trekkøvelse - nedtrekk eller chins,f.eks hvor ofte trener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Del Skrevet 5. juli 2022 11 hours ago, Lill3My said: Sett og reps? Målet ditt? Savner en vertikal trekkøvelse - nedtrekk eller chins,f.eks hvor ofte trener du? Ca 3-4 sett med 8-12 reps. Men vil ikke pull ups tilsvare nedtrekk? Trener styrke 3-4 dager i uken. Anonymkode: 1b3b1...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 5. juli 2022 #5 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ca 3-4 sett med 8-12 reps. Men vil ikke pull ups tilsvare nedtrekk? Trener styrke 3-4 dager i uken. Anonymkode: 1b3b1...bfa Jo, selvsagt. Min feil, jeg leste push ups, der du har skrevet pullups! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 5. juli 2022 #6 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er dette en bra overkroppsøkt? Eller er det noe som mangler? Har du tenkt å trene overkroppen fire ganger i uka ? For en enkelt økt kan fort 30-40 set bli litt i meste laget med mindre du holder intensiteten din relativ lav. Ville faktisk anbefalt og splittet mellom push og pull. Ellers syntes jeg utvalget av øvelser er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #7 Del Skrevet 6. juli 2022 16 hours ago, Muffin man said: Har du tenkt å trene overkroppen fire ganger i uka ? For en enkelt økt kan fort 30-40 set bli litt i meste laget med mindre du holder intensiteten din relativ lav. Ville faktisk anbefalt og splittet mellom push og pull. Ellers syntes jeg utvalget av øvelser er bra. Nei, overkropp 1-2 ganger i uken Anonymkode: 1b3b1...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 6. juli 2022 #8 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, overkropp 1-2 ganger i uken Anonymkode: 1b3b1...bfa Syntes programmet ditt så fint ut på tross av mengden. Man kan jo alltids teste det ut og se om hvordan det funker. Pleier å holde meg på rundt 20 set per økt selv, men jeg er ikke noen mal for noen andre. Sam sagt er det ikke noe særlig å trekke i fra øvelsene du har valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå