Gå til innhold

Salongbordet mitt eksploderte uten forvarsel


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du vært å klaget på bordet nå? Lurer sånn på hvordan de reagerte..

Det har vært så glatt her at jeg har ikke kommet noen vei med bilen min, så jeg har ikke fått klaget. Regner med å få gjort det i morgen siden jeg ikke har så lyst å ta det over telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal akseptere å bare få pengene tilbake for bordet. Det at bordet eksploderte høres jo rett og slett farlig ut! Du kunne blitt skadet, for ikke å snakke om hvis det hadde vært barn eller dyr til stede, de har ikke vett til å holde seg i ro når slikt skjer.

En skikkelig erstatning og tilbakekallelse av bordet ville jeg krevd. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal akseptere å bare få pengene tilbake for bordet. Det at bordet eksploderte høres jo rett og slett farlig ut! Du kunne blitt skadet, for ikke å snakke om hvis det hadde vært barn eller dyr til stede, de har ikke vett til å holde seg i ro når slikt skjer.

En skikkelig erstatning og tilbakekallelse av bordet ville jeg krevd. :frustrert:

Hunden lå faktisk på gulvet hvor alt glasset haglet over henne. Det er ett under at hun ikke ble skadet! Grr!

Jeg kan vel ikke kreve mer av de enn at jeg får pengene igjen for bordet...Jeg

har lagt ut bilder av bordet mitt i bloggen min Her

Endret av Miss_alexandria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden lå faktisk på gulvet hvor alt glasset haglet over henne. Det er ett under at hun ikke ble skadet! Grr!

Jeg kan vel ikke kreve mer av de enn at jeg får pengene igjen for bordet...Jeg

har lagt ut bilder av bordet mitt i bloggen min Her

Jeg fant ikke de bildene... Ble litt nysgjerrig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Det der er virkelig ille... Utrolig at ikke noen ble skadet!

Ja, nå er bordet mitt veldig fint. Lurer på om resten av glasset skal gå til h.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg steik forbanna!!! :frustrert::frustrert:

Jeg har snakket med living. De sa at jeg kunne få en ny glassplate eller pengene tilbake, men jeg måtte levere bordet tilbake. Hallo?? Jeg sa at jeg har liten bil og får ikke bordet inn i bilen. Hun sa da at jeg ikke fikk penger tilbake hvis ikke bordet ble returnert. :frustrert: Er det mulig??

Jeg sa at jeg var misfornøyd med betingelsene. Hun gav meg nummeret til sjefen som ikke er tilbake på jobb før mandag.

Hun visste om et annet glassbord de selger som har eksplodert, men siden de ikke hadde fått tilbakemeldig på det bordet jeg har, så kunne hun ikke gjøre mer. Jeg må si at jeg er forbanna!! :frustrert:

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg steik forbanna!!!  :frustrert:  :frustrert:

Jeg har snakket med living. De sa at jeg kunne få en ny glassplate eller pengene tilbake, men jeg måtte levere bordet tilbake. Hallo?? Jeg sa at jeg har liten bil og får ikke bordet inn i bilen. Hun sa da at jeg ikke fikk penger tilbake hvis ikke bordet ble returnert.  :frustrert:  Er det mulig??

Jeg sa at jeg var misfornøyd med betingelsene. Hun gav meg nummeret til sjefen som ikke er tilbake på jobb før mandag.

Hun visste om et annet glassbord de selger som har eksplodert, men siden de ikke hadde fått tilbakemeldig på det bordet jeg har, så kunne hun ikke gjøre mer. Jeg må si at jeg er forbanna!!  :frustrert:

Hva ville dere gjort?

Sånne klager bør alltid gjøres på hverdager, ikke lørdager. De ansvarlige er veldig ofte ikke til stede på lørdagene.

Du kan da vel gjerne levere bordet tilbake, bare be dem bestille transport. Det må de ta på sin kappe.

Ta det på mandag. Hun du har snakket med har tydeligvis ikke noen myndighet i den butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legg glassbitene i en pose og lever den på disken i butikken. "Vær så god. Her er bordet deres".

Jeg har ikke kastet posen med glassbitene, så kanskje jeg skal gjøre det! hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...