AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #14461 Del Skrevet 27. mai 2023 Ser fra starten. Er jevnt over ræva skuespill, men Solund tar skikkelig kaka. Kjip karakter og utrolig dårlig skuespiller. Kjenner jeg blir irritert hver gang hun er på skjermen. Anonymkode: 06a7b...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. juli 2024 #14462 Del Skrevet 7. juli 2024 Til tross for ymse skuespillerprestasjoner og fryktelig dårlig manus, er det skikkelig hyggelig å mimre 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. juli 2024 #14463 Del Skrevet 7. juli 2024 Tradegy skrev (3 minutter siden): Til tross for ymse skuespillerprestasjoner og fryktelig dårlig manus, er det skikkelig hyggelig å mimre 🥰 Enig med deg 😊 Driver å ser på serien nå. Er bare i begynnelsen av sesong 1, så jeg har MYE å se gjennom nå 😄 Men litt morro å se på igjen da 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. juli 2024 #14464 Del Skrevet 7. juli 2024 56 minutter siden, Mardina said: Enig med deg 😊 Driver å ser på serien nå. Er bare i begynnelsen av sesong 1, så jeg har MYE å se gjennom nå 😄 Men litt morro å se på igjen da 😄 Åh, du har mye moro å se frem mot 🥰 Det kan bli litt ensformig i starten, men.... hold ut! Også mye amatørmessig filming med mikrofoner og lydutstyr på avveie Heldigvis er hjernen lett å manipulere til å tro at historiene på hotellet er sanne ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå