Alja Skrevet 17. oktober 2013 #12681 Skrevet 17. oktober 2013 Hva skjer med Pelle? Har ikke fulgt med i det siste. Hvor er Goggen, hvor er Cathrine Hove, og hva har skjedd med datteren til Pelle? Kan noen gi meg kort update? Jeg sitter bare å håper på at Vilde kommer inn i serien igjen med barnet til Jens August og Storm på slep.
wilmap Skrevet 17. oktober 2013 #12682 Skrevet 17. oktober 2013 Hva skjer med Pelle? Har ikke fulgt med i det siste. Hvor er Goggen, hvor er Cathrine Hove, og hva har skjedd med datteren til Pelle? Kan noen gi meg kort update? Jeg sitter bare å håper på at Vilde kommer inn i serien igjen med barnet til Jens August og Storm på slep. Goggen studerer i USA. Cahtrine er i fengsel etter å ha kjørt på noen. Datteren til Pelle døde i en båteksplosjon, og det er derfor Pelle er så trist og nedfor for tiden.
Knøttet Skrevet 22. oktober 2013 #12683 Skrevet 22. oktober 2013 Hadde noen løftet opp mitt barn slik ganske uten forvarsel hadde jeg blitt litt forskrekket må jeg si ... 1
Gjest Eurodice Skrevet 22. oktober 2013 #12684 Skrevet 22. oktober 2013 Goggen studerer i USA. Cahtrine er i fengsel etter å ha kjørt på noen. Datteren til Pelle døde i en båteksplosjon, og det er derfor Pelle er så trist og nedfor for tiden. Cathrine kjørte på og drepte Hermine Rosenkrantz som på den tiden var sammen med Goggen.
#Sunrise Skrevet 23. oktober 2013 #12685 Skrevet 23. oktober 2013 ER det mulig:S vanessa blir sammen med han fekter duden:S veit ikke når det skjer, men så dem filma det!
Gjest crazycatlady Skrevet 23. oktober 2013 #12686 Skrevet 23. oktober 2013 ER det mulig:S vanessa blir sammen med han fekter duden:S veit ikke når det skjer, men så dem filma det! Hvilken fekterdud? Bjørnar? Ikke Børsum vel? Han er jo typ 30-35 år eldre, men Cæsar er Cæsar. Å herregud, jeg er så lei hun Celine, satans bitch! Håper Bjørnar dumper henne.
#Sunrise Skrevet 23. oktober 2013 #12687 Skrevet 23. oktober 2013 Hvilken fekterdud? Bjørnar? Ikke Børsum vel? Han er jo typ 30-35 år eldre, men Cæsar er Cæsar. Å herregud, jeg er så lei hun Celine, satans bitch! Håper Bjørnar dumper henne. snakk om og skrive i tåka da:P hu blir sammen med han typen til hu frekka jenta:P
Gjest crazycatlady Skrevet 23. oktober 2013 #12688 Skrevet 23. oktober 2013 snakk om og skrive i tåka da:P hu blir sammen med han typen til hu frekka jenta:P Haha, endelig godt det er han og ikke trenern. Trenern hadde fort blitt litt ekkelt tror jeg. Gleder meg til å se hu fæle Celine bli dumpa! Vanessa flyr på henne om ikke så lenge også, gleder meg til å se.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #12689 Skrevet 23. oktober 2013 Kommer Vanessa med i turneringen? Anonymous poster hash: 9b19e...34f
#Sunrise Skrevet 23. oktober 2013 #12690 Skrevet 23. oktober 2013 Kommer Vanessa med i turneringen? Anonymous poster hash: 9b19e...34f ja hun kom med, men tapte mot Celine
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #12691 Skrevet 23. oktober 2013 Søren da blir hun vel enda mer mobbet. Anonymous poster hash: 9b19e...34f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2013 #12692 Skrevet 24. oktober 2013 Takk, jeg trenger ikke se urinen til Mie. Anonymous poster hash: 997d6...4a3 2
Molte Skrevet 24. oktober 2013 #12693 Skrevet 24. oktober 2013 Episode 63 - 28. oktober Jenny Augusta skulker skolen, og blander blod med Birgitta som tegn på evig vennskap.Episode 64 - 29. oktober Mange av medlemmene sier opp på Gaius, og forsvinner til Harald sitt nye treningsstudio. Mie er svimmel og dårlig i svangerskapet og er redd for at noe er galtEpisode 65 - 30. oktober Monika får dårlige karakterer på skolen og sliter med konsentrasjonen. Hun begynner å lurer på om hun noen gang vil greie å fullføre videregående skole. Det blir dramatisk når Mie besvimer på Gaius. Albert blir tilkalt og de drar raskt til legen. Legen har en sjokkbeskjed å komme med til de vordende foreldrene.Episode 65 - 31. oktober Anker Island er klar til å igangsettes, men kreditorene lurer på hvor hovedinvestoren, Arnfinn Lycke er. Men Arnfinn er ikke å spore opp ! Bitten er tilbake og det lover aldri bra. Episode 66 - 4. november Albert er bekymret for Mies sykdom. Det klikker for Vanessa og hun slår ned Celine på trening.Episode 67 - 5. november Vanessa er redd for at hun har ødelagt for egen fektekarriere. Mie treffer x`en i skjul og blir oppdaget av privatdetektiven.Episode 68 - 6. november En gigantisk krangel mellom Mie og Albert, fører til at Albert flytter ut.Episode 69 - 7. oktober Jens August oppdager at Jenny har brukt kredittkortet hans, og gir henne husarrest. Birgitte blir rasende når hun ikke kan treffe Jenny. Albert har flyttet inn hos Bitten og Mie vurderer abort, etter råd fra Juni. Eller er hun klar til å risikere livet for graviditeten? Hvor dere finner disse ? Og er det flere etter den 7.nov med beskrivelse av episodene?
#Sunrise Skrevet 25. oktober 2013 #12694 Skrevet 25. oktober 2013 hadde det ikke vært morro om Jenni fikk seg kjæreste og han var mye eldre og pressa henne til sex, og hun ble mye mere ungdom i oppførsel, og begynte og stjele fra hotel cæsar. og at Mie ikke var gravid med albert, og albert ble så uttafor at juni begynte og drikke igjen og at vanessa ikke kunne jobbe på cæsar fordi hun ble så sur på han bjørnar at hun brant opp kjøkenet og måtte erstatte kjøkenet og begynte som stripper for og få pengene og at storm begynte og snike på kontoret bare for og ødelegget for jens august og at belinda x'n til pelle kommer tilbake og sier hun ble gravid med pelle og har ungen hannes, og at poltiet kommer og sier at dem har fått brev om at Cecilia er kidnappa. jeg skulle jobba på hotel cæsar:)
caskerette Skrevet 25. oktober 2013 #12695 Skrevet 25. oktober 2013 hadde det ikke vært morro om Jenni fikk seg kjæreste og han var mye eldre og pressa henne til sex, og hun ble mye mere ungdom i oppførsel, og begynte og stjele fra hotel cæsar. og at Mie ikke var gravid med albert, og albert ble så uttafor at juni begynte og drikke igjen og at vanessa ikke kunne jobbe på cæsar fordi hun ble så sur på han bjørnar at hun brant opp kjøkenet og måtte erstatte kjøkenet og begynte som stripper for og få pengene og at storm begynte og snike på kontoret bare for og ødelegget for jens august og at belinda x'n til pelle kommer tilbake og sier hun ble gravid med pelle og har ungen hannes, og at poltiet kommer og sier at dem har fått brev om at Cecilia er kidnappa. jeg skulle jobba på hotel cæsar:) Ja, du får søke jobb som manusforfatter Nå har det vært kjedelig lenge, jeg fikk skikkelig nostalgifølelse da jeg så HC 15 år-programmet. Så mye bedre det var før! Men den episodeoversikten til wilmap så faktisk ikke så verst ut.
wilmap Skrevet 26. oktober 2013 #12696 Skrevet 26. oktober 2013 Episode 70 - 8. november Jenny Augusta får husarrest etter at hun stjal Jens-August sitt kredittkort. Albert forsvinner etter en krangel med Mie. Episode 71 - 9. november Albert er ikke å finne noe sted, og nå vil Mie koble inn politiet.Episode 72 - 10. november Mie går på svangerskapskontroll alene og får en dårlig nyhet.Episode 73 - 11. november Jens-August blir oppringt av en avis,som vil gjøre et stor portrettintervju med fokus på Anker Island. Hvor dere finner disse ? Og er det flere etter den 7.nov med beskrivelse av episodene? du finner de på http://www.tv2.no/tvguide/
Magnifique Skrevet 28. oktober 2013 #12697 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) . Endret 14. februar 2018 av Magnifique
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #12698 Skrevet 28. oktober 2013 Stalker-læreren nå igjen. Jeg er drittlei hele fyren. Anonymous poster hash: 997d6...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #12699 Skrevet 30. oktober 2013 Litt OT dette, men i natt hadde jeg seriøst verdens verste drøm. Om læreren til Monika. Jeg drømte at han var MIN lærer, og at vi hadde et forhold. (!!) Jeg gikk og gjemte meg på do, også kom han inn og vi.. Ja. Eeew. Jeg kunne være hvor som helst: på soverommet i leiligheten min, på do hjemme, eller på skolen. Også bare kom han og vi hadde sex. Jeg sier dette sjeldent, men det var så sykt ekkelt. Var helt fortvila da jeg våknet.. For jeg finner han ikke tiltrekkende i det hele tatt! Makes me cringe. Æssssj. Tviler på at jeg skal se på ikveld.. I frykt for å bli kvalm.Anonymous poster hash: 0986f...aae
Gjest Eurodice Skrevet 30. oktober 2013 #12700 Skrevet 30. oktober 2013 Litt OT dette, men i natt hadde jeg seriøst verdens verste drøm. Om læreren til Monika. Jeg drømte at han var MIN lærer, og at vi hadde et forhold. (!!) Jeg gikk og gjemte meg på do, også kom han inn og vi.. Ja. Eeew. Jeg kunne være hvor som helst: på soverommet i leiligheten min, på do hjemme, eller på skolen. Også bare kom han og vi hadde sex. Jeg sier dette sjeldent, men det var så sykt ekkelt. Var helt fortvila da jeg våknet.. For jeg finner han ikke tiltrekkende i det hele tatt! Makes me cringe. Æssssj. Tviler på at jeg skal se på ikveld.. I frykt for å bli kvalm.Anonymous poster hash: 0986f...aae Underbevisst er du nok betatt av ham, tenker jeg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå