Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser HC kun innimellom og lurer derfor på noen småting... Det skjer jo så mye der for tiden, det er helt overveldende til såpeserie å være.

Hva er egentilg agendaen til Daphne? Jeg skjønner ikke hvorfor hun er så slem. Og hva vil egentlig hun business-dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Juni har drømt?

Husker dere den 1000- jubileumsepisoden? Da hadde jo juni en drøm at faren kom, så var hun som en liten jente. Det er jo slik hun er nå..

Og at Jens August var på en øde øy, og det skjedde jo.

Husker den ikke helt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Tragisk nok la jeg merke til at Vilde hadde to veldig forskjellige sokker på seg i dag.

Og hun er jo så forelska i Storm. Bliiiii sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentilg agendaen til Daphne? Jeg skjønner ikke hvorfor hun er så slem.

Hun vil vel ha ut Thea slik at hun kan ha han fyren (husker ikke hva han heter for øyeblikket) for seg selv.

Hun hører stemmer, bedriver selvskading, manipulerer de rundt seg.. hun er ordentlig på bærtur ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daphne ser faktisk ond ut også! Er det måten ho er sminka på, knallraude lepper, kvit hud og katteaugesminke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrrrgh, hun derre Daphne irriterer ræva av meg!!!!  :frustrert:

Enig... :frustrert:

:sur:

Og nok en gang lurer jeg på: Hva har hun, og "gjengen rundt", med HC å gjøre... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1
Enig... :frustrert:

:sur:

Og nok en gang lurer jeg på: Hva har hun, og "gjengen rundt", med HC å gjøre...  :overrasket:

Sånn er jo serien blitt. Skjønner ikke poenget med å irritere seg over at de er med. De klarte vel ikke å fylle serien med nok handling bare rundt hotellet. Det er jo tross alt mye mer action i serien nå enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gonorè var det vel ja. Og så må han ringe rundt til alle erobringene sine - og så kommer det vel et oppslag om det tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Synes ikke det gjør noe om noe av handlingen handler om folk som ikke har noe med hotellet å gjøre jeg.

Greit at de utvider horisonten litt - at ikke alt som skjer skjer på hotellet hele tiden.

Tror Julian er ute etter penger eller noe? SKikkelig slesk er han ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...