Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir gøy å se hvordan Rolf og Scott takler oppgaven sin, hvordan det blir når faren til Juan Carlos kommer tilbake og kanskje forsøker å kidnappe ham, og hvordan det går med spiseforstyrrelsen til Liv og raseriet til Storm når foreldrene deres dør i utlandet...

Ok, eventuelt bør jeg kanskje skaffe meg et liv :ler:

Har Liv spiseforstyrrelser altså?:klø: Har ikke jeg fått med meg, men jeg har ikke sett alle episodene denne uka heller. Når fikk vi vite det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spiste is når hun var sint på Storm, vil vel ikke si hun har spiseforstyrrelse jeg, men sikkert noen som tenke det pga den scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Solstråle

Det er alt for åpenlyst at hun har spisefortyrrelser... Det er så typisk Cæsar å ta opp "ungdomsproblemer", nå har vi vært gjennom homofili, sexbilder på internett, graviditet, osv osv, og Liv har helt sikkert spiseforstyrrelser. Kommentarer som "Den her var ny igår, ass!!" fra Storm til Liv når han åpner kjøleskapet og finner en tom boks er ikke tilfeldige...

Egentlig er vel alt litt for åpenlyst i den serien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jens August er jo i hvertfall ikke død da, siden vi så han på en eller annen øde øy for ei stund tilbake. Ninni er vel i fengsel, så det er jo ikke usannsynlig at hun kommer tilbake heller.

Håper bare de har beholdt karakteren sin når de kommer tilbake da...

Håper ikke Ninni har gjennomgått en forandring i fengselet på lik linje med Rolf f.eks...da blir det bare tragisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun beige dama, dattra til Hans Fredrik (husker ikke hva hun heter) ... Hun er gift med Scott, sant? Har ikke hun krav på halve hans eiendeler (og deler av hotellet også da?) når de skilles?

:klø: :klø:

Synes liksom at hans oppførsel kvalifiserer til skilsmisse med "øyeblikkelig virkning"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å så på "skal vi danse" i går,og da han Tom A. Haug (Rolf Espevold) skulle danse,så hadde de klipp fra HC. Da var han og Eva i topp etasjen,og hun hadde på seg en sånn bar/restaurant uniform....Kanskje hun tar seg jobb på hotellet??

Noen flere som så det?

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun beige dama, dattra til Hans Fredrik (husker ikke hva hun heter) ... Hun er gift med Scott, sant? Har ikke hun krav på halve hans eiendeler (og deler av hotellet også da?) når de skilles?

:klø:  :klø:

Synes liksom at hans oppførsel kvalifiserer til skilsmisse med "øyeblikkelig virkning"....

Særeie?

og ja, hun er gift med Scott.

Jeg har sett et par episoder nå, og syns i grunnen Rolf bare er helt utrolig slitsom, og rollefiguren hans ødelegger helt for "spenningsmomentet", det blir bare litt for dumt :( Hadde vært mye mer spennende om han hadde vært omtrent like skruppelløs (heter det det?) og glatt som Scott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skulle ikke hun dama som er gift med sondre lerche (skrives d sånn?), spille i serien og??

Håper jens august kommer tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også einig i at det var for mange endringar på ein gong. Kunne tatt det meir gradvis, det er nesten som å sjå på ein heilt ny serie!

:Nikke: Veeeldig enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har hørt at dama til Lerche skal være med. Vet ikke om Jens August kommer tilbake, men det må da være når roen har lagt seg litt. Det er vel grenser for hvor mange drittsekker det er plass til på en gang, selv på Cæsar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe jeg irriterer meg grønn over i HC fortida er det forferdelige MOBILTELEFON-greiene. Lurer på om de er sponsa av en eller annen telefonleverandør jeg - ALLE svirrer jo rundt med en ørepropp og en telefon i hånda jo. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...