Søtpotita Skrevet 10. januar 2006 #521 Del Skrevet 10. januar 2006 Uff, eg blei litt skuffa, alt er jo forandra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 10. januar 2006 #522 Del Skrevet 10. januar 2006 Men, det store spørsmålet er jo, hva kommer til å skje med Anker-Hansenfamilien nå som de ikke har noe sted å bo osv? Og ikke er ønsket på hotellet? Spoilere, noen?????? ← Flytter inn hos Svein Astrid og Svein sloss om badet... Ikke noe spoiler, men bra gjettet eller hur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. januar 2006 #523 Del Skrevet 10. januar 2006 Eller, de flytter inn på Rosengods.... kanskje.....hmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #524 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg syns dagens episode var like dårlig som i går...syns faktisk det er en skikkelig ekkel stemning der nå, og jeg liker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #525 Del Skrevet 10. januar 2006 Halloooo - er det ingen som vil si noe om hva dagens episode handlet om???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 10. januar 2006 #526 Del Skrevet 10. januar 2006 JEg skulle gjerne gjort det, men så bare slutten selv. Og det jeg så var han på kafeen som prøvde på nytt å sjekke opp Liv (nesten nuss), Scott forteller Eva at hun bare var en brikke i spillet hans, og rolf og gjengen hans forsøker å hive ut anker-hansen fra ankerseteren. Veldig kort oppsummert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #527 Del Skrevet 10. januar 2006 Det var stort sett det som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #528 Del Skrevet 10. januar 2006 Her kan dere få en liten og kort oversikt over hva som skjer i serien et par uker framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 10. januar 2006 #529 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg syns dagens episode var like dårlig som i går...syns faktisk det er en skikkelig ekkel stemning der nå, og jeg liker det ikke. ← Signerer denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 10. januar 2006 #530 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg har sett morgendagens episode nå, og synes ikke den var like dårlig som de to som har blitt sendt denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. januar 2006 #531 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg syns dagens episode var like dårlig som i går...syns faktisk det er en skikkelig ekkel stemning der nå, og jeg liker det ikke. ← Enig!! Jeg har sett morgendagens episode nå, og synes ikke den var like dårlig som de to som har blitt sendt denne uka. ← Det var da enda godt... Men det skal ikke så mye til, før det blir bedre enn de to vi har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnea Skrevet 10. januar 2006 #532 Del Skrevet 10. januar 2006 Hmmm, spørs om ikke jeg skal ta det opp da.. siden det er godkjent her inne mener jeg Men hvis noen er i tvil om min mentale helse irl så henviser jeg bare til denne tråden. Bare så dere vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angus Skrevet 11. januar 2006 #533 Del Skrevet 11. januar 2006 Uff, eg blei litt skuffa, alt er jo forandra! ← litt enig for mye action og kaos i de to første episodene og en masse ufyselige nye personer (teenagers) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angus Skrevet 11. januar 2006 #534 Del Skrevet 11. januar 2006 Merkelig at de velger å bruke omtrent halve sesongpremieren til intetsigende fjortis-preik om mobiler, biler og lappen... ← enig de to episodene virka som et tv-spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angus Skrevet 11. januar 2006 #535 Del Skrevet 11. januar 2006 det er tydelig at Cæsar henter mye inspoirasjon fra Dynastiet - Blake og Krystle ble hivi ut av huset av Alexis og blakes bror etter at de var slått konkurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 11. januar 2006 #536 Del Skrevet 11. januar 2006 fikk bare med meg slutten i går, sovnet nemlig akkurat sånn at jeg ikke våknet da cæsar begynte... Men jeg så mandagen. Og det er jo helt forandret nå. Ingenting som det var før, du føler nesten at det er en helt ny serie du ser på. Er Astrid fortsatt med på vignetten? husker ikke om jeg så henne der. For hvis ikke så skal hun kanskje ut av serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 11. januar 2006 #537 Del Skrevet 11. januar 2006 Er Astrid fortsatt med på vignetten? husker ikke om jeg så henne der. For hvis ikke så skal hun kanskje ut av serien ← Hun er med i vignetten. 3.sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 11. januar 2006 #538 Del Skrevet 11. januar 2006 Dårlig sesongpremiere ja, Vi får håpe Jens August kommer ridende på sin hvite hest og redder Eva fra sin miserable situasjon og at de lever lykkelig alle sine dager, så bygger de expo ekeberg, får masse penger, ansetter juni og de andre og bygger ny ankerseter og nytt hus til astrid anker hanssen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 11. januar 2006 #539 Del Skrevet 11. januar 2006 Dårlig sesongpremiere ja, Vi får håpe Jens August kommer ridende på sin hvite hest og redder Eva fra sin miserable situasjon og at de lever lykkelig alle sine dager, så bygger de expo ekeberg, får masse penger, ansetter juni og de andre og bygger ny ankerseter og nytt hus til astrid anker hanssen! ← Så levde de lykkelig, alle sine dager... Og snipp, snapp, snute, så er eventyret ute... Men hva skal vi se på, og irritere oss over da dah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 11. januar 2006 #540 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har detti helt ut jeg nå.................Det er alt for mye nytt. Kanskje dette er en gylden mulighet til å slippe seg løs fra hele serien på ???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå