Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jeg den eneste som likte vinneren av Storm rollen? De andre passet ikke inn i den karakteren. Hva er vits med skuespillere som ikke kan spille sint i en sinna karakter?

Nå blir det jo skikkelig action i serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også han som fikk rollen som Storm. Utav de to som stod igjen til sist passet han absolutt best til rollen.

Fikk ikke med meg hele episoden i går men det ser ut til at det blir endel forandringer denne sessongen.

Når det gjelder skyteepisoden i lobbyen, det kan ikke være faren til Eva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvem hun mørke dama på åpningsvignetten er/hva slags rolle hun skal ha?

Hun heter Nadia, er business-dama som blir ansatt for å rydde opp i rotet Scott og Rolf har laget i ledelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående skyteepisoden. Jeg vet ikke hvem det er, men det kan være noen som er i nær relasjon med Juni, jeg tenker meg Christian Borchmann, Jens August, Guri Høyer.

Men mest sannsynlig er det en ny person som det klikker for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som ikke får sett på i dag for jeg skal på trening.. Ikke onsdag heller.. Nei nå altså! Hvor patetisk er det egentlig å ta det opp på video :ler:

Jeg syns heller ikke det var så bra i går, men må jo følge med alikevel. Helt enig i at det var tåpelig å bruke så mye tid på fjotis-lappen-mobil snakk :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det skjedde mye rart i dag. Om noen blir kastet ut slik som Julie og Astrid ringer man jo selvfølgelig politiet. Det er faktisk ikke så enkelt å kaste ut noen, så den episoden faller på sin egen urimelighet.

:overrasket::overrasket: ...ja for alt det andre som skjer i cæsar er jo virkelighetsnært og sannynslig :grine2: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som ikke får sett på i dag for jeg skal på trening.. Ikke onsdag heller.. Nei nå altså! Hvor patetisk er det egentlig å ta det opp på video :ler:

Ikke patetisk det da vel :ler: Jeg tar det opp stadig vekk etter at vi fikk dvd-opptaker med harddisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahhh, endelig har jeg en gyldig grunn for å se på Hotel Cæsar: Jeg er en nær, personlig venn av Kim Daniel. :-D Nei ok, så er han eksen til en venninne av meg, og jeg har ikke sett ham på år og dag, og er egentlig ikke sikker på om han hadde kjent meg igjen... :ler: Men jeg kan vel få late som? Pliis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som skyter har dress på, derfor en mann tror jeg da det ser ut som en herredress og ikke noe damedress. Kan jo være Rolf etter at han og Scott har blitt kastet ut igjen? Eller det kan være Rolf. Ser ut som Juni ligger i stuen på Ankerseteren, så kanskje familien har fått tilbake konsernet og boligen på dette tidspunktet?

Liker forresten ikke stemmen som sier "og i neste epsiode". Høres ut som stemmen i brødrene Dahl som etter hver episode kom med noen flåsete kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Jeg synes det er mye bedre enn før. Kjappere kameraveksling, og kjappere replikker.

Liker det jeg ser! :) OG.. ja jeg tar det også opp. Ikke noe ille med det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som likte vinneren av Storm rollen? De andre passet ikke inn i den karakteren. Hva er vits med skuespillere som ikke kan spille sint i en sinna karakter?

Nå blir det jo skikkelig action i serien  :)

Helt enig her. Liker godt han som vant i denne rollen, den kler ham rett og slett.

Jaja, jeg vet at ikke alt er realistisk i HC. Men det får da være grenser for hvor vanskelig det skal være å tro på det som skjer. Det er jo naturlig når noen buser inn at man i det minste prøver å ringe politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det store spørsmålet er jo, hva kommer til å skje med Anker-Hansenfamilien nå som de ikke har noe sted å bo osv? Og ikke er ønsket på hotellet? Spoilere, noen??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...