Sun Mei Skrevet 9. januar 2006 #481 Del Skrevet 9. januar 2006 Hva skjedde da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 9. januar 2006 #482 Del Skrevet 9. januar 2006 Huff, nå ble jeg skuffa. Alt ble jo bare dumt og teit jo! Og de nye skuespillerne skuffet meg skikkelig. Snakk om nedtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marililja Skrevet 9. januar 2006 #483 Del Skrevet 9. januar 2006 Enig, det var en dårlig episode. Og skuffende av de nye. Storm kommer bare til å være sint, og Liv hadde ikke fått så mye å gå på. De har jo gjort henne til en litt "grå" person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. januar 2006 #484 Del Skrevet 9. januar 2006 Det er i hvert fall litt spennende igjen! Synes det ble så kjedelig forrige høst, så det er ok med nye ansikter (og jeg gråt ikke akkurat over at fam. Halvorsen forsvant ut av serien...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 9. januar 2006 #485 Del Skrevet 9. januar 2006 Dette må være tidenes dårligste hotell cæsar episode!!!!! Noe så utroooooolig tåplig Jeg som hadde gledet meg til og med... håper det blir bedre i morgen, ellers gidder ikke jeg å se mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. januar 2006 #486 Del Skrevet 9. januar 2006 skikkelig dårlig syns jeg...håper det blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. januar 2006 #487 Del Skrevet 9. januar 2006 Jammen - hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #488 Del Skrevet 9. januar 2006 Ja, hva skjedde? Først fikk vi et glimt av en eller annen massakre i lobbyen og Juni som var fanget og bundet et eller annet sted. Og plutselig ble vi satt 95 dager tilbake i tid. Vi fikk se Benedicte brenne brudekjolen sin og vurdere å bli med faren til Sveits. Vi fikk se Vilde og ei venninne snakke dritt om Liv. Storm fikk vi også se litt av, han forsvarte søstra si overfor en type. Scott og Rolf kaster Juni og Astrid ut av hotellet. Eva har mista barnet i magen, og Hans Fredrik er forbanna på Scott. Det var vel det meste tror jeg... Utrolig dårlig sesongstart - og så fryktelig dårlig "opptak" - all den musikken som til tider overdøva det som ble sagt. Håper på bedring...litt skuffa her jeg sitter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. januar 2006 #489 Del Skrevet 9. januar 2006 Ok, jeg gikk mao ikke glipp av så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #490 Del Skrevet 9. januar 2006 Merkelig stilskifte på Cæsar, mon tro om de har fått ny produsent eller noe. Men det blir mye action fremover tydeligvis, plutselig kan jeg ikke gå glipp av episoder lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #491 Del Skrevet 9. januar 2006 hun regissøren sa at det kom til å bli helt nytt nå, hurtigere skifte mellom scener bl.a. jeg syns det var kult egentlig,litt gråere farger, mer action..men denne første episoden var jo litt merkelig,men det vra vel kanskje meningen også? for å få fart på det nye plot'et? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 9. januar 2006 #492 Del Skrevet 9. januar 2006 synes det var råbra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 9. januar 2006 #493 Del Skrevet 9. januar 2006 Oj oj oj, dette var noe nytt ja.. Vel jeg er ikke fornøyd jeg heller.. Men men, det er bare en episode som har gått så kan jo hende at det blir bedre. Håper det hvertfall. Helt teit sånn som Astrid og Juni ble kasta ut da.. Det blir litt over seg liksom. Men jeg kommer vel til å følge med alikevel jeg kjenner jeg meg rett Så jo ikke så mye av Storm og Liv da.. Men ikke så bra førsteinntrykk syns jeg. Han som spiller Storm har jeg ikke så mye sansen for og hun Liv syns jeg var kjedelig. Men......... Er ikke noen som har litt spoilere nå fremover da??? Jeg er nysgjerrig!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #494 Del Skrevet 9. januar 2006 Faren til Juan Carlos heter Julian, og han fikk vi jo et glimt av i dag på vignetten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #495 Del Skrevet 9. januar 2006 Synes det skjedde mye rart i dag. Om noen blir kastet ut slik som Julie og Astrid ringer man jo selvfølgelig politiet. Det er faktisk ikke så enkelt å kaste ut noen, så den episoden faller på sin egen urimelighet. Synes forøvrig vi skal gi de nye en sjanse før vi gir dem opp. Tror de kan bli bra etter hvert. Synes det var et alt for drastisk stilskifte. Tror de mister mange faste seere om det fortsetter slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 9. januar 2006 #496 Del Skrevet 9. januar 2006 Men har dere noen flere anelser om hvem skyteren kan være? Å jeg håper virkelig at astrid kommer seg opp i toppetasjen, men det gjør hun vell? Syns det var skikkelig teit at Scott og Rolf hev dem ut på den måten de gjorde det, de skal jo forsatt tjene penger på hotellet, og driver de på sånn er det ingen som kommer på besøk.. IRRITERENDE at vi ikke ser hvem som skyter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 10. januar 2006 #497 Del Skrevet 10. januar 2006 Men har dere noen flere anelser om hvem skyteren kan være? Å jeg håper virkelig at astrid kommer seg opp i toppetasjen, men det gjør hun vell? Syns det var skikkelig teit at Scott og Rolf hev dem ut på den måten de gjorde det, de skal jo forsatt tjene penger på hotellet, og driver de på sånn er det ingen som kommer på besøk.. IRRITERENDE at vi ikke ser hvem som skyter.. ← Sånn som Hotel Cæsar blei sendt i får, er det en del potensielle skytere mener jeg. Har hele tiden trodd det har vært Christian, men det tviler jeg på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 10. januar 2006 #498 Del Skrevet 10. januar 2006 Merkelig at de velger å bruke omtrent halve sesongpremieren til intetsigende fjortis-preik om mobiler, biler og lappen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumina Skrevet 10. januar 2006 #499 Del Skrevet 10. januar 2006 Flere enn meg som synes "lobbymasakre-scenen" var ekstremt latterlig? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2006 #500 Del Skrevet 10. januar 2006 *rekker opp hånda* Sånn skikkelig PlayStation-scene syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå