Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 9. januar 2006 #461 Del Skrevet 9. januar 2006 NEI De to som vant jakten på en Cæsar stjerne var IKKE de beste! Hadde håpet på de to andre - blei skikkelig sur! Å, han som skal spille Storm??????? - har ikke ord skikkelig dust jo meg, meg, meg, meg, meg hele veien Skuffa: JA Hva mener dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #462 Del Skrevet 9. januar 2006 Er egentlig fornøyd med resultatet. Syns helt klart at Nathalie passet mye bedre som Liv enn Maria. Når det gjelder Stian så ble han for platt for min smak, tror nok Kim Daniel har mye mere i seg som skuespiller så ja, jeg er fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #463 Del Skrevet 9. januar 2006 I dag starter den nye sesongen med Hotell Cæsar! Hyggelig at tråden har blitt holdt levende i den lange pausen, og her fortsetter vi å diskutere Cæsar! til gamle og nye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #464 Del Skrevet 9. januar 2006 Må jo se på HC i dag, men jeg må bare innrømme at jeg gruer meg litt for alle endringene jeg da. Liker at ting er som de pleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hemmelighet Skrevet 9. januar 2006 #465 Del Skrevet 9. januar 2006 pssst! Jeg har en liten hemmelighet. Jeg vet om en ting om en av skuespillerne i HC. Om tissen hans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 9. januar 2006 #466 Del Skrevet 9. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #467 Del Skrevet 9. januar 2006 pssst! Jeg har en liten hemmelighet. Jeg vet om en ting om en av skuespillerne i HC. Om tissen hans... ← Akkurrat det kan du holde for deg selv, jmf KG's regler: Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #468 Del Skrevet 9. januar 2006 I dag begynner det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 9. januar 2006 #469 Del Skrevet 9. januar 2006 I dag begynner det igjen ← Jeg gleder meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 9. januar 2006 #470 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg gleder meg jeg også! Nathalie var nok en verdig vinner, men jeg hadde virkelig ikke sansen for han som vant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 9. januar 2006 #471 Del Skrevet 9. januar 2006 Nå kan vi se snikpremiere på morgendagens episode hver dag på Web-tv Jeg har akkurat sett dagens episode, og jeg blir såååååå sint.... Dere vil forstå hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. januar 2006 #472 Del Skrevet 9. januar 2006 fortell da! Her kan du jo si alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 9. januar 2006 #473 Del Skrevet 9. januar 2006 fortell da! Her kan du jo si alt! ← Nei, det tør jeg ikke. Er redd det blir en del sinte folk her da. Regner med Cæsar-fansen her på KG sitter benket foran tv'en halv åtte i kveld. Men du kan gå inn på tv2.no og klikke deg inn på Web-tv. (det koster penger, 60 kr i mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. januar 2006 #474 Del Skrevet 9. januar 2006 men dette er jo en spoiler... eller du kan sende meg en pm Gidder ikke betale for å se nemmelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 9. januar 2006 #475 Del Skrevet 9. januar 2006 Nå varsles det jo om spoiling i overskriften her da.... Mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2006 #476 Del Skrevet 9. januar 2006 Han derre nye skuespillern fra stjernejakten hadde jeg ikke sansen for. Og jeg er forberedt på å bli skuffa i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 9. januar 2006 #477 Del Skrevet 9. januar 2006 Ja, nå er det bare fem minutter igjen. Likte heller ikke han som ble Storm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. januar 2006 #478 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg likte heller ikke han som skal spille Storm. Og jeg heiet litt på Maria jeg da, men nei *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #479 Del Skrevet 9. januar 2006 hoi, det var nye takter, plutselig var det spennende å se på hotel cæsar, hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. januar 2006 #480 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg likte ikke denne versjonen av Cæsar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå