Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Cæsar har tapt seg så SYKT den siste tiden. Storm må være den mest idiotiske, talentløse karakteren som har vært med gjennom de 10 årene serien har gått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ingenting, jeg:

Liv gikk ut døren hjemme med vått hår og jakke under armen og sa til broren at hun skulle på fest.

På veien har hun tydeligvis blitt forvandlet til en skjønn prinsesse ettersom hun kom ferdigpyntet inn i lokalet med flott hår og sminke (det burde hun gjøre mer av!) .

Hvordan skjedde det?  :klø:

Det lurte jeg også på.. :overrasket:

Thea har vel druknet i en elv.. Jeg synes det var snodig at Eva bare la seg i senga til Scott.. Det er liksom ikke noe forarbeid i manuskriptet.. Alt legges opp til det som skal skje dagen etter, så skjer det.. -> the end.

Den scenen med Julian og Benedicte var jo veldig bra.. :roll:

Endret av Saga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
Cæsar har tapt seg så SYKT den siste tiden. Storm må være den mest idiotiske, talentløse karakteren som har vært med gjennom de 10 årene serien har gått...

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvorfor skjulte han julian rommet sitt så veldig da benedicte var på døra? Jeg tror det lå en dame under senga!

Daua eva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikkje Julian ganske fattig? Då er det LITT rart at han må ta inn på luksushotellet Hotel Cæsar...Det same med alle dei andre folka som stadig er å finna som gjestar på dette hotellet, det er meir eit hotell for ansatte og deira slektningar/venner enn vanlege gjestar med lots of money (som det sikkert er meininga at det skal vera for).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Julian får bo gratis på hotellet, for det var jo noe med at han måtte sjekke ut en natt fordi hotellet var fullbooka.

Men hvorfor knuste ikke bysten av George da Vilde og Storm heiv den ned i et betongbadebasseng uten vann? Eller var det bare klær etc de heiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittet innom serien igjen i dag - og jeg blir så skuffet, for det er like dårlig! :frustrert:

Denne sesongen er skikkelig nedtur! Hvem er faren til barnet til hun gravide venninna til Vilde? Er lei både henne og Morten og hele Liland familien - som jeg ser mange andre er... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skavise:

Svein stjal ei jakke

Svein fikk seg en på trynet

Svein hadde den mest erotiske sex-scenen med en fan "Ooooh svein HIHIHIHIIIHIHIIHIII!!!"

Benedicte vekka Julian som ble forbanna

Liv sur på morten, stappa mat i munnen og spyttet den på han

vilde miiniiimimii mas

scott dekket for rolf med å si til nadja han bare lekte at han var rusa

storm betalte en regning

benedicte sa at eva må slutte med det der

morten er faren til horas beibi

HAH! Og hvem sa jeg har stoner-hukommelse, hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Det ender sikkert med at Tone og Mortne finner smamen, og så flytter de langt vekk. I og med at ingen av de e rme di vignetten er det sikkert ikke meningen at de skal være så lenge me di serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge hva som skjer på HC i ukene framover, så kommer Morten til å fri til Liv etter "nok en krangel".

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
I følge hva som skjer på HC i ukene framover, så kommer Morten til å fri til Liv etter "nok en krangel".

Er det den scenen de spilte på cæsar-auditionen da kanskje? Der hvor de sitter i senga og hun tror han skal slå opp eller hva det nå var.

Trodde egentlig den scenen bare var laget for auitionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mandag 17.

I kveld: Juni blir fullstendig satt ut av lyden av hagleskudd.

Fredag 21.

I kveld: Daphne forteller Bjørn-Ivar at Storm har forgrepet seg på henne.

Mandag 24.

I kveld: Svein må ringe rundt til sine groupies og fortelle at han har fått gonoré.

Tirsdag 25.

I kveld: Etter Sveins gonoré-runde, våkner han til avisoverskriften "Svein gav meg mer enn en hyrdestund". Daphne prøver å overbevise Bjørn-Ivar om at Thea er for psykisk ustabil til å få hund, og Juni forteller Julie om en drøm hun har hatt om Nadia, og tror drømmen prøver å advare henne om noe.

Onsdag 26.

I kveld: Julian truer med å drepe Benedicte.

Torsdag 27.

I kveld: Svein får råd fra Rune Rudberg - om både karriere og familieliv. Benedicte forbyr Juan Carlos å ha kontakt med sin far, mens Daphne fortsetter sin bisarre plan med å sette Thea i dårlig lys.

Fredag 28.

kveld: Etter nok en krangel, overrasker Morten Liv med å fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

julian slo opp fordi benedicte ble bekymret for at de hadde kommet hjem 1 dag seinere (svein dreit seg med å gi benedicte beskjed om at de kom seinere)

Virkelig god grunn ja, julian spaghettidegos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mia_*

Ikveld kan dere glede dere.. Utrolig morsom episode. Juni doper seg på fleinsopp og det kommer en sinnsyk scene med Astrid og Blom. :hoho: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...