Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #861 Del Skrevet 1. mars 2006 Den derre skyte-episoden blir sikkert siste episode før sesong-slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 1. mars 2006 #862 Del Skrevet 1. mars 2006 Den derre skyte-episoden blir sikkert siste episode før sesong-slutt... ← Helt sikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #863 Del Skrevet 1. mars 2006 Den derre skyte-episoden blir sikkert siste episode før sesong-slutt... ← Det ville jo vært typisk HC-stil ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 1. mars 2006 #864 Del Skrevet 1. mars 2006 christian kommer sikkert ikke tilbake i og med at han ikke er med i vignetten. isåfall blir det lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 1. mars 2006 #865 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg håper Daphne forsvinner snart... Jeg synes hun er så tåpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 1. mars 2006 #866 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg håper Daphne forsvinner snart... Jeg synes hun er så tåpelig. ← Enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 1. mars 2006 #867 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg håper Daphne forsvinner snart... Jeg synes hun er så tåpelig. ← Ho er ikke på introen så det er lov å håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 1. mars 2006 #868 Del Skrevet 1. mars 2006 (SIDE2): Side2.no har sett klipp fra det som skjer i løpet av våren og kan blant annet røpe at det blir dødsfall, graviditet og forlovelse. Hmm noen som vet hvem det dreier seg om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 1. mars 2006 #869 Del Skrevet 1. mars 2006 Dette er bare mine "ideer" altså: Benedikte og Julian finner sikkert tilbake til hverandre og hun blir gravid! Dødsfall,sikkert i forbindelse med skytingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #870 Del Skrevet 1. mars 2006 Ho er ikke på introen så det er lov å håpe. ← Ho blir sikkert innlagt på mental-sjukehus etter ho prøver å mikre den katten/hunden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 2. mars 2006 #871 Del Skrevet 2. mars 2006 Ho blir sikkert innlagt på mental-sjukehus etter ho prøver å mikre den katten/hunden.... ← Hvor har dere lest det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #872 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg tror ihvertfall at det kommer til å klikke veldig for Daphne. (Da blir vi kanskje kvitt henne også, det gjør ingenting) Eva blir avhengig av kokain. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #873 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg må bare si at jeg syns ikke HC er særlig familievennlig lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 2. mars 2006 #874 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg må bare si at jeg syns ikke HC er særlig familievennlig lenger.... ← nå har vel aldri HC vært ment som en familieserie for barn heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #875 Del Skrevet 2. mars 2006 Daphne er da i introen på siden av han gamlingen i hvit dress? Ganske innlysende at benedicte gjør noe med han julian også, legg merke til hva som er foran navnene deres på introen! Gifteringer hoho! Jeg er observant ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. mars 2006 #876 Del Skrevet 2. mars 2006 Blir BÅDE Svein og Eva kokainavhengige?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #877 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg synes det er på tide at det blir noe på Benedicte jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #878 Del Skrevet 2. mars 2006 Blir BÅDE Svein og Eva kokainavhengige?? ← Svein også? Music business seems to be tough stuff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. mars 2006 #879 Del Skrevet 2. mars 2006 Daphne er da i introen på siden av han gamlingen i hvit dress? ← Nei det er Eva Rosenkrans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #880 Del Skrevet 2. mars 2006 Hun som horer rundt i baren? :klø: det lignet mer på daphne, trodde det var hun og pappa de skal spise middag med en dag i måneden SMIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå