Trampe Skrevet 22. februar 2006 #821 Del Skrevet 22. februar 2006 Hva skjedde i dag da, Towelie? Jeg ser ikke så mye lenger, synes ikke det er så alt for interessant for tida.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2006 #822 Del Skrevet 22. februar 2006 Blander reprisen og dagens kanskje, for jeg så begge, men får prøve meg Storm vaska gulvet for første gang Storm vant masse penger på online poker Juni ringte kristian eva og astrid spilte idiot Svein ble Åge Svein har talent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. februar 2006 #823 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg så ingen ting galt med at de lå på senga, de tre søsknene, de snakket sammen og fortalte hverandre alt de syntes var bra med å ha den andre/de andre som søster og bror. Litt søsken kjærlighet er da ikke noe. Værre med det Charlotte og (navn ute av hodet) broren holdt på med..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #824 Del Skrevet 23. februar 2006 Jammen en ligger da ikke på senga og koser sin søster langs hele kroppen, og bytter på kosetur? Uansett hvor kjipt en har hatt det! Grøss og gru. Men morsomt, det er det likevel :D I dag var en dau episode ← Reagerte ikke så veldig på det jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 23. februar 2006 #825 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg så ingen ting galt med at de lå på senga, de tre søsknene, de snakket sammen og fortalte hverandre alt de syntes var bra med å ha den andre/de andre som søster og bror. Litt søsken kjærlighet er da ikke noe. Værre med det Charlotte og (navn ute av hodet) broren holdt på med..... ← Det var Jens August. Men de viste jo ikke at de var søsken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. februar 2006 #826 Del Skrevet 23. februar 2006 Hysteriske Liland gjengen :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 23. februar 2006 #827 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har gått glipp av noen episoder; så hvorfor skal ikke Julie til Italia allikevel? Nå er det liksom ikke noe mer snakk om det.... Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #828 Del Skrevet 23. februar 2006 De ER sammen de to søsknene, det er jeg sikker på nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. februar 2006 #829 Del Skrevet 23. februar 2006 Hva er det søskenene gjør som jeg ikke får med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 23. februar 2006 #830 Del Skrevet 23. februar 2006 Nei, de da ikke sammen??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 23. februar 2006 #831 Del Skrevet 23. februar 2006 De ER sammen de to søsknene, det er jeg sikker på nå!! ← Ja, han likar iallfall hoftene hennar...og så får han eit sånt ømt blikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. februar 2006 #832 Del Skrevet 23. februar 2006 http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/61227/7.jpg - hva skjer egentlig på dette bildet? Juni virket da ganske som seg selv da hun ringte for å prate med Christian i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #833 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har gått glipp av noen episoder; så hvorfor skal ikke Julie til Italia allikevel? Nå er det liksom ikke noe mer snakk om det.... Takker for svar ← Julie har vært borte (i Italia?) og har kommet tilbake. Mtp Storm og Liv så er kanskje han som spiller Storm betatt av hun som spiller Liv da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ??? Skrevet 24. februar 2006 #834 Del Skrevet 24. februar 2006 Hvorfor kalles den italienske fyren for "The Man", det er absolutt det dummeste navnet jeg har hørt. Hvorfor ikke noe annet mer fantasifullt? The Man, er til å le seg skakk av, skummelt - ikke akkurat. (til å ikke like såpe så får jeg jammen med meg litt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #835 Del Skrevet 24. februar 2006 Storm er helt p trynet dårlig skuespiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 24. februar 2006 #836 Del Skrevet 24. februar 2006 Er det ingen som har litt sladder om hva som skjer lenger fram i tid da?? Leser programsidene på TV2, men vil gjerne vite litt mer jeg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 24. februar 2006 #837 Del Skrevet 24. februar 2006 Er det ingen som har litt sladder om hva som skjer lenger fram i tid da?? Leser programsidene på TV2, men vil gjerne vite litt mer jeg!!!!! ← Signerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. februar 2006 #838 Del Skrevet 24. februar 2006 Noen som leste hva "benedikte" sa om skytingen i Aftenposten? "- Jeg synes scenen er bra laget, og jeg er kjempestolt av den! Det er klart at det er skummelt, men skytingen utføres jo av to menn som det har klikket for. Det hadde vært verre om det hadde vært den snille familiefaren, mener hun" http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1232020.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Sladdra~ Skrevet 24. februar 2006 #839 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg vet at Rolv havner i fengsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 24. februar 2006 #840 Del Skrevet 24. februar 2006 Noen som leste hva "benedikte" sa om skytingen i Aftenposten? "- Jeg synes scenen er bra laget, og jeg er kjempestolt av den! Det er klart at det er skummelt, men skytingen utføres jo av to menn som det har klikket for. Det hadde vært verre om det hadde vært den snille familiefaren, mener hun" http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1232020.ece ← Da er det nesten opplagt at det er Scott og Rolv, men kanskje litt for opplagt?? Kanskje hele Cæsar produksjonen lurer oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå