Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror eg må begynne å se på Cæsar igjen....det jeg leser her fra de siste episodene høres jo jammen litt moro ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Juni er såååååååå kul :) "Christian har en føflekk på balla" :ler::ler:

Har han der Julian berre sånne "Hawaii-skjorter"? Skal han framstå som eksotisk? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det tar seg opp igjen da, etter nedturen etter nyttår. Det er ikke til å komme bort i fra! Juni er bare et utrolig bra humoristisk innslag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

Noen som kan oppdatere litt på hva som har skjedd de siste 2-3 episodene? Har ikke fått sett på noen dager nå.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt - dette søskenforholdet mellom Liv og Storm... skulle tro de var forelska i hverandre....

Og hvor idiot kan de være: Liv skal jo liksom være smart - og så drikker de seg full samme dagen som politiet har vært på døra :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke at Julian reiser tilbake til Spania. Ikke fordi jeg liker han så godt, men fordi det bare blir alt for opplagt og forutsigbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Den jenta Juni møtte var vel ingen jente som egentlig var der, var vel bare noe hun så. Jeg og tenkte det kunne være henne som liten.

Julian er med på vignetten, så jeg kan ikke tenke meg han forsvinner ut av serien. Han får sikkert jobb på Cæsar, de må jo trenge noen nye når de har sparket så mange. Og så blir det jo såklart et par av han og Benedicte ettehvert da.

Juni er herlig. :) Mne lurer noen gangr på om hun later som hun er mer på bærtur enn hun egentlig er...hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også at den jenta kunne være Juni som liten, men burde hun ikke da vært kledd som en jente som var jente på 60-tallet da? :klø:

Syns det er synd at Juni er såpass på bærtur som hun er - ødelegger litt av karakteren hennes i mine øyne. Og som catwoman sier over her, noen ganger lurer jeg på om hun virkelig er SÅ utafor eller om hun spiller av en eller annen grunn...

Det som har skjedd i det siste, Markblomsten, er at Thea har flytta hjem til Storm og Liv igjen - og Storm skulle hente henne på skolen en dag, men glemte det, og hun gikk til Headache (heter det det?) og så etter Liv. Da hun ikke fikk være der pga aldersgrensa plukka ho med seg en halvfull ølflaske fra et bord før hun gikk. Det ender opp med at politiet finner henne senere ved Akerselva, med ølflaska og mistanke om at hun har drukket øl.

Dagen etter får den eldste broren vite om det, og han og kona har snakka om at Thea må i fosterhjem. Men Storm og Liv får overtalt han til å gi dem en sjanse til.

Samme kveld bestemmer Storm og Liv seg for å ta noen øl i leiligheten, og mens de holder på å tulle rundt kommer det en mann fra barnevernet for å snakke med dem. I samme øyeblikk stikker Thea hodet ut fra soverommet sitt og spør om ikke de kan legge seg snart fordi hun ikke får sove...

Julie er tilbake - og har fått henvendelse fra Nadia om å søke på hotellsjefjobben. Nadia har fått lov til å ansette en ny sjef, og alle bortsett fra Julie er OK sier Scott.

Rolv har reist til Baltikum - og Eva prøvde å smiske seg med ved å fortelle han hvorfor Juni er så rar for tida - at hun har hukommelsestap. Det forteller han jo direkte til Scott - og de skal prøve å utnytte hukommelsestapet til Juni ved å invitere henne på fuktig fest. Men i det tequilaen skal svelges sier Juni at hun er alkoholiker, og festen er over.

Svein har jo fått vite at han skal få sparken som resepsjonssjef, og truer med streik. Nadia får avverget det ved å si at en av de 25 oppsagte stillingene kan få en ny jobb som portier. Den jobben sier Svein jatakk til, og streiken er avverget.

Julian og Carlos holder på å utvikle et fint forhold, men så forteller Julian at han kommer til å miste jobben sin og kanskje må tilbake til Spania.

Det var noe av det som har skjedd de siste episodene i hvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt - dette søskenforholdet mellom Liv og Storm... skulle tro de var forelska i hverandre....

Og hvor idiot kan de være: Liv skal jo liksom være smart - og så drikker de seg full samme dagen som politiet har vært på døra :overrasket:

Akkurat det jeg tenkte også. Og jeg synes også Storm er litt for endimensjonal.

En annen ulogisk ting, hvorfor iall verden er det så om å gjøre å få en jobb et sted hvor hele familien Anker et eller annet er kastet på hue og ræ..a ut? Jeg har bare sett de siste10 episodene og føler at det er mye som strider mot min logiske sans på det bruket der.

Så takk for meg Hotel Cæsar, jeg ga det en sjans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpe er aldri logisk, gjest! ;)

He he, det er vel sant det, og det er derfor jeg ikke har tålmodighet med såpe i lengden. Har en tendens til å henge meg opp i ulogiske ting, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mer søskenkos? Hah! Gleder meg til reprisen i dag! Jeg hater hotel cæsar, jeg er blitt hekta og lager avtalene mine rundt det :(

Og jeg har klart å venne meg av med HC etter jul! :sjarmor:

Veldig fornøyd med det selvsagt.... :ler:

Endret av Heidi76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen en ligger da ikke på senga og koser sin søster langs hele kroppen, og bytter på kosetur? Uansett hvor kjipt en har hatt det! Grøss og gru. Men morsomt, det er det likevel :D

I dag var en dau episode :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...