Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #721 Del Skrevet 30. januar 2006 Synes hele Cæsar har blitt litt spesielt siden sesongstart, jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #722 Del Skrevet 30. januar 2006 Liland barna får sjokk etter arveoppgjøret?? hva betyr det? får de mye eller ingenting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #723 Del Skrevet 30. januar 2006 Jej! Rolf har klipt og barbert seg! Svein må ikke forsvinne... han liver opp serien mange hakk! Hun konsulent-dama har jeg sansen for. Håper hun blir værende i HC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #724 Del Skrevet 31. januar 2006 I tv-programmet på tv2.no står det at Svein får sparken i uke 7. Håper ikke han forsvinner ut av HC, da slutter jeg IHVERTFALL å se på!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 31. januar 2006 #725 Del Skrevet 31. januar 2006 Nei,Svein kan ikke slutte:(Uff da er det ikke mye vits i å se på HC lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. januar 2006 #726 Del Skrevet 31. januar 2006 Er det en rollefigur i Hotel Cæsar som er Fantomet-fan? Hvem, i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #727 Del Skrevet 1. februar 2006 Nå blir det begravelse og bråk, folkens! *poppe popcorn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #728 Del Skrevet 1. februar 2006 Herregud, som jeg er lei av Storm og de der "HÆ?" "ASS!" i hver eneste setning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #729 Del Skrevet 1. februar 2006 Stakkar farmor! Hvorfor er de så ekle med henne, hun er jo bare lei seg ;( Og hvem er Mannen som snakket så kult på båndopptakeren? Han hørtes da veldig så norsk ut, så han trenger ikke late som han er engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #730 Del Skrevet 1. februar 2006 Noen som vil legge inn referat fra kveldens episode eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 1. februar 2006 #731 Del Skrevet 1. februar 2006 han som spiller eldste broren, er det bjørn ivar tro?, han spiller så utrolig dårlig. den dårligste i cæsar nå!! de som vant jakten på en cæsarstjerne er jo 100 ganger bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 1. februar 2006 #732 Del Skrevet 1. februar 2006 Han hørtes da veldig så norsk ut, så han trenger ikke late som han er engelsk. Tror det skal forestille at han er italiensk og snakker engelsk med italiensk aksent (som det heter så fint) Men jeg er ikke sikker altså. Liland barna får sjokk etter arveoppgjøret?? hva betyr det? får de mye eller ingenting? Kanksje den ene får alt eller en av de får mye mer enn de andre? Eller at de har testamentert bort pengene til et eller annet spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. februar 2006 #733 Del Skrevet 1. februar 2006 Eller kanskje far har et barn til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 2. februar 2006 #734 Del Skrevet 2. februar 2006 Men i dag er HC kl 21.40... Det var da enda godt, at de ikke hadde sendt det tidligere på kvelden... Når det kommer senere kan jeg i vertfall ha en sjanse... Avhengig...? Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. februar 2006 #735 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja det er så sent i kveld. Rekker å dusje først jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #736 Del Skrevet 2. februar 2006 DET glemte jeg. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. februar 2006 #737 Del Skrevet 3. februar 2006 Thea flyttet til farmoren for ei liten stund. Svein skulle passe sønnen til Benedikte mens hun var ute på middag, men reiste ikke. Juni jaget blom i dusjen og stakk av. Juni ble kastet ut av hotel cæsar av Rolf. Svein ga Nadia klokke. Jeg husker ikke mer. Noen som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #738 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg så såvidt på dette da jeg var hos mamma på mandag, herregud, det har jo tatt helt av der jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 3. februar 2006 #739 Del Skrevet 3. februar 2006 Det tåpeligste til nå er navnet "The Man". Hvem er det som kan komme på en så sinnsyk ide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. februar 2006 #740 Del Skrevet 3. februar 2006 "The man"? Hold meg oppdatert i kveld da, jeg får ikke sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå