Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

og hva skjer på dette bildet da?

Dytter hun hunden inn i ovnen?

Hun Daphne er visst ikke helt god i hodet, slik jeg har forstått det. Av en eller annen grunn har hun fått for seg at hun skal steke hunden i ovnen. Det går heldigvis bra da, sikkert noen som stopper henne. Men jeg synes kanskje det er litt på kanten å vise slike scener uansett jeg da. De scenene der er visst litt omdiskutert. Hvis jeg ikke husker feil, så var det Dyrebeskyttelsen eller noe slikt som hadde bedt tv2 om å kutte ut den scenen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun Daphne er visst ikke helt god i hodet, slik jeg har forstått det.

Daphne...? Hvem er det??

Jeg har da vel ikke gått glipp av noe... :sjenert:

:overrasket:

Eller er det en av de som "kommer senere"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daphne...? Hvem er det??

Jeg har da vel ikke gått glipp av noe... :sjenert:

:overrasket:

Eller er det en av de som "kommer senere"?

Daphne er vel kjæresten eller kona til eldste broren i den nye familien som har kommet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

OJJ! har var det en tråd for meg :) Visste ikke at det var HC-tråd på forumet jeg, så mye følger jeg med :sjenert:

Men jeg har også lest at Eva tar seg jobb som stuepike... :sjenert:

Synes serien har blitt litt rotete jeg.. Og bakgrunnsmusikken er jo så høy, så jeg hører jo nesten ikke hva de sier... Men jeg kommer jo fortsatt til å følge med da, kan jo ikke slutte nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen fortelle meg hvordan Rolf og Scott er brødre..  :overrasket: Jeg har enda ikke fattet det. Han var jo Sue Astrids bror.. ?  :sur:

Sue Astrid og Scott har samme mor mens Rolf og Scott har samme far... sånn tror jeg det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJJ! har var det en tråd for meg :)  Visste ikke at det var HC-tråd på forumet jeg, så mye følger jeg med :sjenert:

Men jeg har også lest at Eva tar seg jobb som stuepike... :sjenert:

Synes serien har blitt litt rotete jeg.. Og bakgrunnsmusikken er jo så høy, så jeg hører jo nesten ikke hva de sier... Men jeg kommer jo fortsatt til å følge med da, kan jo ikke slutte nå :ler:

serien har rotet seg til ja. De nye skuespillerne er dårlige og de gamle har blitt dårligere etter nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må stadig innom for å irritere meg litt.

Jeg syns det er helt teit at Rolf har blitt som han har blitt - det er jo ikke et eneste likehetstegn mellom karakteren han hadde før til den han har nå...greit, han har vært i fengsel og blitt narkoman, men likevel da...Det blir for dumt for meg...

Nå har jo Juni våkna da, så det blir spennende å se om ting blir litt bedre framover nå.

Men først skal vel disse Liland-folka i fokus... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg egentlig sluttet å se på Cæsar ettter at det ble så dumt, men i går sveivet jeg innom.

Hva er det egentlig med Julie? Hva er det hun hele tiden skal fortelle til Astrid?

Er det noe som har skjedd som vi vet om , eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå har jeg egentlig sluttet å se på Cæsar ettter at det ble så dumt, men i går sveivet jeg innom.

Hva er det egentlig med Julie? Hva er det hun hele tiden skal fortelle til Astrid?

Er det noe som har skjedd som vi vet om , eller??

Jeg er ikke helt sikker, men tror det er det at hun eier de 15% av aksjene.

I tillegg vil hun kanskje fortelle noe om den italienske fyren, "the man" som vi ikke har hørt så mye om til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sue Astrid og Scott har samme mor mens Rolf og Scott har samme far... sånn tror jeg det er ;)

Hæ? Scotts far er jo Hugo?!? Han og Sue Astrid er jo søsken.. Astrid har jo snakket om Hugo som Scotts far hele tiden..

Hjelp! Jeg skjønner ingenting :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Scotts far er jo Hugo?!? Han og Sue Astrid er jo søsken.. Astrid har jo snakket om Hugo som Scotts far hele tiden..

Hjelp! Jeg skjønner ingenting  :sur:

Scott er berre adoptivsonen til Hugo, trur eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...