Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #621 Del Skrevet 18. januar 2006 Det skjønner ikke jeg heller. "Eg har drrraget" liksom... yeah right. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #622 Del Skrevet 18. januar 2006 Eva + våpen + true Scott skjer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 18. januar 2006 #623 Del Skrevet 18. januar 2006 Hehe...sikkert bare dårlig casting...Kunne nok funnet en kjekkere ja Vet ikke om jeg ville gjort ansiktet mitt kjent gjennom cæsar om jeg var nyutdannet skuespiller. Får liksom et useriøst førsteinntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #624 Del Skrevet 18. januar 2006 Ser ikke noe negativt ved å bli kjent gjennom Cæsar...det er da nok av habile skuespillere som har vært innom der i løpet av årene som har gått. Hvis Eva skal true Scott i morgen så må jeg ihvertfall se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #625 Del Skrevet 18. januar 2006 Spoile litt mer kanskje? Ekteparet Liland dør neste uke. I utlandet, hvordan vet jeg ikke, men da står barna igjen alene uten foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2006 #626 Del Skrevet 18. januar 2006 Tror de dør i en bilulykke eller noe sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2006 #627 Del Skrevet 18. januar 2006 Spoile litt mer kanskje? Ekteparet Liland dør neste uke. I utlandet, hvordan vet jeg ikke, men da står barna igjen alene uten foreldre. ← Det var vel ingen bombe. Om man ser på der karakterene blir presentert i begynnelsen er ikke foreldrene med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 18. januar 2006 #628 Del Skrevet 18. januar 2006 Må bare le litt! Nå har de hatt en runde med tenårings lesber,nå skal de ha homo buttlere nå.He he,stakkars Blom(st) måtte bare le litt! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. januar 2006 #629 Del Skrevet 18. januar 2006 Hmm, no har dei vel ikkje råd til å senda Blom(st) til utlandet for behandling...Ser nemleg ut til at han har klikka igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. januar 2006 #630 Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg er nesten litt irritert over meg selv, at jeg følger med. Men jeg sitter der da med ett lite håp om at det skal bedre seg.... ← Samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 20. januar 2006 #631 Del Skrevet 20. januar 2006 Tror jeg ler meg ihjel av Blom og Jon- Jon. Håper virkelig at de blir et par. Mon tro hva fruen sier da? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. januar 2006 #632 Del Skrevet 20. januar 2006 Er Blom homo nå da? Har jeg gått glipp av det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 20. januar 2006 #633 Del Skrevet 20. januar 2006 Er Blom homo nå da? Har jeg gått glipp av det? :klø: ← Blom har visst gått glipp av det også... Jon-Jon gav ham et kyss, stakkars Blom ble helt sjokkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #634 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Syns butler-love-scenene har vært utrolig dårlige! Endret 20. januar 2006 av Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 20. januar 2006 #635 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg får helt hetta av Jon-Jon. Utrolig dårlig skuespill. Jeg blir GAAAAL! Men han er ikke alene om å ha dårlige skuespillerprestasjoner heller. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #636 Del Skrevet 20. januar 2006 Ser ut til at det kan bli litt av hvert av action utover våren.. Sjekk ut bildeserien nederst i artikkelen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 21. januar 2006 #637 Del Skrevet 21. januar 2006 Nå MÅ det snart bli bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2006 #638 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg syns musikken ødelegger utrolig mye i serien for tiden - altfor dominerende og røff. Liker faktisk ikke HC lenger, selvom jeg nok kommer til å fortsette å se litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. januar 2006 #639 Del Skrevet 21. januar 2006 Enig med Kverula, men jeg ser nå på likevel da - med et håp om at det blir bedre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #640 Del Skrevet 21. januar 2006 Enig med Kverula, men jeg ser nå på likevel da - med et håp om at det blir bedre..... ← ALT er liksom dårlig der nå, men klarer ikke slutte å se på heller, når jeg har fulgt med i alle år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå