suzie Skrevet 14. januar 2006 #581 Del Skrevet 14. januar 2006 Tusen takk!! Blir nok ikke til å dumpe HC med det første jeg nei... hi hi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #582 Del Skrevet 14. januar 2006 Blir gøy å se hvordan Rolf og Scott takler oppgaven sin, hvordan det blir når faren til Juan Carlos kommer tilbake og kanskje forsøker å kidnappe ham, og hvordan det går med spiseforstyrrelsen til Liv og raseriet til Storm når foreldrene deres dør i utlandet... Ok, eventuelt bør jeg kanskje skaffe meg et liv ← Har Liv spiseforstyrrelser altså?:klø: Har ikke jeg fått med meg, men jeg har ikke sett alle episodene denne uka heller. Når fikk vi vite det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. januar 2006 #583 Del Skrevet 14. januar 2006 Hun spiste is når hun var sint på Storm, vil vel ikke si hun har spiseforstyrrelse jeg, men sikkert noen som tenke det pga den scenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 15. januar 2006 #584 Del Skrevet 15. januar 2006 Det er alt for åpenlyst at hun har spisefortyrrelser... Det er så typisk Cæsar å ta opp "ungdomsproblemer", nå har vi vært gjennom homofili, sexbilder på internett, graviditet, osv osv, og Liv har helt sikkert spiseforstyrrelser. Kommentarer som "Den her var ny igår, ass!!" fra Storm til Liv når han åpner kjøleskapet og finner en tom boks er ikke tilfeldige... Egentlig er vel alt litt for åpenlyst i den serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #585 Del Skrevet 15. januar 2006 Gleder meg til Ninni og Jens August kommer tilbake i serien jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. januar 2006 #586 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Feil..... Kommer de tilbake? Endret 15. januar 2006 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. januar 2006 #587 Del Skrevet 15. januar 2006 Gleder meg til Ninni og Jens August kommer tilbake i serien jeg.. ← Kommer de tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #588 Del Skrevet 15. januar 2006 Jens August er jo i hvertfall ikke død da, siden vi så han på en eller annen øde øy for ei stund tilbake. Ninni er vel i fengsel, så det er jo ikke usannsynlig at hun kommer tilbake heller. Håper bare de har beholdt karakteren sin når de kommer tilbake da... Håper ikke Ninni har gjennomgått en forandring i fengselet på lik linje med Rolf f.eks...da blir det bare tragisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumina Skrevet 16. januar 2006 #589 Del Skrevet 16. januar 2006 Hun beige dama, dattra til Hans Fredrik (husker ikke hva hun heter) ... Hun er gift med Scott, sant? Har ikke hun krav på halve hans eiendeler (og deler av hotellet også da?) når de skilles? :klø: :klø: Synes liksom at hans oppførsel kvalifiserer til skilsmisse med "øyeblikkelig virkning".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. januar 2006 #590 Del Skrevet 16. januar 2006 Satt å så på "skal vi danse" i går,og da han Tom A. Haug (Rolf Espevold) skulle danse,så hadde de klipp fra HC. Da var han og Eva i topp etasjen,og hun hadde på seg en sånn bar/restaurant uniform....Kanskje hun tar seg jobb på hotellet?? Noen flere som så det? Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 16. januar 2006 #591 Del Skrevet 16. januar 2006 ja, såg det! kanskje hun har funnet ut en lur plan, og skal ta hevn på scott!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #592 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg så også det og tolket det nesten som at det var noe på gang mellom Eva og Rolf.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 16. januar 2006 #593 Del Skrevet 16. januar 2006 Hun beige dama, dattra til Hans Fredrik (husker ikke hva hun heter) ... Hun er gift med Scott, sant? Har ikke hun krav på halve hans eiendeler (og deler av hotellet også da?) når de skilles? :klø: :klø: Synes liksom at hans oppførsel kvalifiserer til skilsmisse med "øyeblikkelig virkning".... ← Særeie? og ja, hun er gift med Scott. Jeg har sett et par episoder nå, og syns i grunnen Rolf bare er helt utrolig slitsom, og rollefiguren hans ødelegger helt for "spenningsmomentet", det blir bare litt for dumt Hadde vært mye mer spennende om han hadde vært omtrent like skruppelløs (heter det det?) og glatt som Scott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 16. januar 2006 #594 Del Skrevet 16. januar 2006 skulle ikke hun dama som er gift med sondre lerche (skrives d sånn?), spille i serien og?? Håper jens august kommer tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. januar 2006 #595 Del Skrevet 16. januar 2006 Er også einig i at det var for mange endringar på ein gong. Kunne tatt det meir gradvis, det er nesten som å sjå på ein heilt ny serie! ← Veeeldig enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. januar 2006 #596 Del Skrevet 16. januar 2006 Jo, jeg har hørt at dama til Lerche skal være med. Vet ikke om Jens August kommer tilbake, men det må da være når roen har lagt seg litt. Det er vel grenser for hvor mange drittsekker det er plass til på en gang, selv på Cæsar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #597 Del Skrevet 16. januar 2006 Noe jeg irriterer meg grønn over i HC fortida er det forferdelige MOBILTELEFON-greiene. Lurer på om de er sponsa av en eller annen telefonleverandør jeg - ALLE svirrer jo rundt med en ørepropp og en telefon i hånda jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #598 Del Skrevet 16. januar 2006 Kva er det med Blom!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #599 Del Skrevet 16. januar 2006 Kva er det med Blom!?!?!? ← Ja hva er det med han, og hvem er han andre? Har ikke fått med meg alle episodene jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 16. januar 2006 #600 Del Skrevet 16. januar 2006 Hva skjer i dagens episode da? får ikke sett i dag (ikke at det er noen krise lenger egentlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå