vixen Skrevet 13. januar 2006 #561 Del Skrevet 13. januar 2006 Nå har ikke jeg sett cæsar på en stund... Har jo sett at de skal lage enda mer action der, men er det blitt helt urteit eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 13. januar 2006 #562 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg synes det er ganske så urteit ja...... Savner tiden med Ninni jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #563 Del Skrevet 13. januar 2006 Så utrolig dårlig det har blitt! Lyssettingen er jo helt på trynet, ser skikkelig lavbudsjett ut. HC er herved strøket fra min "må se-liste"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 13. januar 2006 #564 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg er enig i at det er ganske teit, men kommer til å gi det en sjanse til... Jeg kan huske at jeg flere ganger har irritert meg grønn over seriestarter, jeg har savnet forskjellige figurer osv. Men jeg har håp om at dette blir en spennende sesong og noen lyspunkter er det da, jeg savner f.eks overhodet ikke vaktmesterfamilien og den teite elskeren til Marianne... Blir gøy å se hvordan Rolf og Scott takler oppgaven sin, hvordan det blir når faren til Juan Carlos kommer tilbake og kanskje forsøker å kidnappe ham, og hvordan det går med spiseforstyrrelsen til Liv og raseriet til Storm når foreldrene deres dør i utlandet... Ok, eventuelt bør jeg kanskje skaffe meg et liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. januar 2006 #565 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg er også skuffet over sesongen så langt. Synes mye er tåpelig. De kunne spart seg for MC-gjengen. Jeg liker heller ikke han som spiller Storm - og fy så kjedelig de har gjort Liv. Men det er kanskje meningen det da. Cæsar er ikke det samme, og er ikke et program jeg "må" se lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 13. januar 2006 #566 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg synes det var ganske gøy nå som det har blitt nytt, men litt rart også. Vi venner oss nok til det. Det har jo skjedd store forandringer fra starten (har sett litt på gamle-reprisene som går midt på dagen - fordelen med å være arb.ledig), men disse foranringane har vært mer gradvise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart Skrevet 13. januar 2006 #567 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg og mannen har ansett oss selv som svorne Hotell Cæsar-fans, men nå er det slutt! Kjenner jeg bare blir iritert av å se på, nå. Det finnes ikke NOE positivt for tiden, klippingen er fæl, musikken og lyder forøvrig er grelle, mange nye karakterer som spilles av middelmådige skuespillere osv.... Jada, jeg vet det er såpe og at det trengs forandringer, men må alle komme på en gang, da????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 13. januar 2006 #568 Del Skrevet 13. januar 2006 Ja, nei nå er det bare trist å se Cæsar, for det første så er handlingen bare kjempetrist, og det er alt for mange forandringer på en gang. Blir så irritert på Rolf Espevoll og den mc-gjengen, det blir for dumt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. januar 2006 #569 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er vel meningen at Rolf skal provosere. Men hjelpe meg for en drittunge av en mann... Pysete og livredd. Nei, jeg har mista respekten for Cæsar altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 13. januar 2006 #570 Del Skrevet 13. januar 2006 Er også einig i at det var for mange endringar på ein gong. Kunne tatt det meir gradvis, det er nesten som å sjå på ein heilt ny serie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #571 Del Skrevet 13. januar 2006 Synes det blir stas når Juni kommer tilbake, hun våkner nemlig snart, men med hukommelsestap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #572 Del Skrevet 13. januar 2006 Slik som serien har artet seg denne uken så syns jeg det har vært urkjedelig å se på......håper noen av de gamle skuespillerne kommer tilbake snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #573 Del Skrevet 13. januar 2006 Barne-TV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 13. januar 2006 #574 Del Skrevet 13. januar 2006 Ikke akkurat vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #575 Del Skrevet 13. januar 2006 Det er jo bare unger som har kommet inn og tydelig de det fokuseres på. Jeg gidder ikke se mer på Hotell Cæsar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. januar 2006 #576 Del Skrevet 14. januar 2006 Skuffa over skuespillerprestasjonene til de nyeste jeg da. Får litt sånn "flashback" til de første cæsar-episodene...Ellers er det INGENTING som gir meg "den gode" cæsar-følelsen lenger...bare skuffende rett og slett. Det blir bra å få på plass Juni igjen syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 14. januar 2006 #577 Del Skrevet 14. januar 2006 Synes faktisk noen av de nye er bra jeg. Storm spiller godt synes jeg. Liv og egentlig. Storebroren dems er tragisk da. Hun kommer vel snart hun negressen som er på vignetten. Innbiller meg at hun skal jobbe som spion eller noe lignende for Rolv og Scott. Men jeg vet ikke. Skal se om jeg kan finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #578 Del Skrevet 14. januar 2006 Enig, storebroren til Liv og Storm var elendig, lillesøstra nesten like ille. På tide at vi får se litt flere sider av han Storm syns jeg.....blir litt kjedelig i lengden når han alltid er sur og sint. Nei, Cæsar er skikkelig fjortis i år. Dessuten ergrer jeg meg grønn over han dusten som jobber på Headache....hva F**N er det som er så sjarmerende med han som gjør at alle fjortisjentene sitter og sikler i sofan???? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 14. januar 2006 #579 Del Skrevet 14. januar 2006 Er det noen som kan gi en oppdatering på hva som skjedde i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #580 Del Skrevet 14. januar 2006 Tja, hva skjedde...... Butlerne til Astrid og faren til Eva dro på ankeresteren for å pakke endel personlige eiendeler og for å hente bysten av Georg. Juni er hentet hjem til Norge også viser det seg at Juni er fadderen lillesøstra til Liv og Storm....slik jeg forstod det. Moren til Liv og Storm jobber selvfølgelig på sykhuset hvor Juni ligger nå og var innom på besøk da Julie og Astrid var der på besøk. De ble invitert på middag hjem til Liland og Julie takket ja. Fru Liland sier at Juni kan våkne i morgen eller kanskje aldri og hvis hun våkner kan hun ha fått en hjerneskade. Mens Julie er der på besøk ringer telefonen og hun snakker med en italiensk investor eller noe sånt noe som lurer på hvordan det går med pengene hans og Julie lyver og sier alt er i skjønneste orden. Faren til Juan Carlos sitter plutselig i hotellbaren men har ikke gitt seg til kjenne enda. Benedicte bestemte seg for IKKE å reise til Sveits. Rolf foreslår for Scott å legge ut Ankerseteren for salg slik at det får noe cash inn i firmaet. Han trenger jo penger for å betale gjelda si til de MC-folka så nå tror jeg de skal legge ut Ankerseteren til en skyhøy pris. Tja, det var vel det i store trekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå