iingvild Skrevet 3. januar 2006 #441 Del Skrevet 3. januar 2006 På mandag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. januar 2006 #442 Del Skrevet 3. januar 2006 Heisann, det er jo ikke lenge til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 3. januar 2006 #443 Del Skrevet 3. januar 2006 Heisann, det er jo ikke lenge til... ← Lenge nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 3. januar 2006 #444 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva synes dere om den pågående Jakten på en HC stjerne da? Vi har sittet og sett litt på det og sønnen på 10 fikk litt IDOL feeling av det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2006 #445 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg fikk også litt IDOL-feeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #446 Del Skrevet 3. januar 2006 Mye bedre enn det som gikk før jul i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 3. januar 2006 #447 Del Skrevet 3. januar 2006 :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 6. januar 2006 #448 Del Skrevet 6. januar 2006 Men jeg er ikke imponert oer skuespillertalentene altså... Er det bare meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #449 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg har ikke sett på Stjernejakten, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg må si at jeg er litt spent på den nye sesongen som kommer nå...syns det virker som om de trekker det litt langt her nå, syns ikke HC er det samme som det var... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 7. januar 2006 #450 Del Skrevet 7. januar 2006 hvem vant?for det ble vell avgjort i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #451 Del Skrevet 7. januar 2006 Blir avgjort på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2006 #452 Del Skrevet 7. januar 2006 Lurer på når de går så langt i Hotel Cæsar at de pålegges å sende det etter kl 21. Synes de næmer seg grensen mer og mer, virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #453 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg lurer på hvem som vinner i morgen jeg altså. Av jentene håper jeg på Natalie, synes hun passer bedre enn Maria, selvom Maria er søtest så er hun litt gammel kanskje?? Av guttene så... vet ikke om jeg liker Kim Daniel helt, så jeg sier Stian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #454 Del Skrevet 7. januar 2006 Nathalie vinner har jeg hørt fra en kamerat som var på avsluttningsfesten for noen par mnd siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. januar 2006 #455 Del Skrevet 7. januar 2006 *kremt* Det er vel strengt tatt ikke lov å spoile uten å advare, er det vel Miss Alexandria? Jeg synes heller ikke Hotell Cæsar er det det var før. De drar den litt vel langt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. januar 2006 #456 Del Skrevet 7. januar 2006 Glem det. Stjernejakten går vel under Hotell Cæsar-spoiling det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #457 Del Skrevet 7. januar 2006 Synes den spoileren kan passere under trådens motto: NB! her spoiles det som spoiles kan!! Så lenge det er relevant i forhold til Hotell Cæsar da selvfølgelig, og det synes jeg det er. Flott at Natalie vinner Cæsar blir bedre og bedre synes nå jeg, men er enig i at det burde gå senere på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2006 #458 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) I sesongpremieren holder halvbrødrene Rolv og Scott en pressekonferanse der de gjør det klart at de har overtatt eierskapet av konsernet. Anker-Hansen-familien har mistet all makt, og de nye eierne er ikke sene med å kaste dem på dør. Astrid tar det for gitt at hennes private leilighet i toppetasjen av hotellet holdes utenfor striden, men halvbrødrene minner henne på at hele toppetasjen tilhører konsernet, og både Julie og Astrid blir kastet på gaten. Familien Liland på seks dukker opp i mandagens sesongpremiere. Blant de fire søsknene finner vi Liv og Storm. Jakten på skuespillerne til disse to rollene har man kunnet følge på TV 2 gjennom serien "Jakten på en Cæsarstjerne". Liv Liland er den flinke piken på skolen der Vilde går. Hun tilbyr Liv 500 kroner i måneden for å hjelpe henne med leksene, men Liv avslår. Vilde ser ikke nådig på Liv etter dette, men Liv har helt andre ting å tenke på. Hun er avstandsforelsket i Morten, som driver ungdomskafeen Headache. Liv har liten erfaring med gutter, men synes det er spennende at Morten flørter. Livs bror, Storm, liker imidlertid Mortens flørting med søsteren svært dårlig. Han vet nemlig litt av hvert om den slu kaféverten. (Hentet fra tv2.no) Lurer på hvem som skal spille Morten? Kanskje det er Kjetil Tefke? Endret 7. januar 2006 av Rosin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. januar 2006 #459 Del Skrevet 7. januar 2006 Tror ikke det, det står i allefall dette på tv2.no: Steinar Taarn Sande (Morten Bakke) Vet ikke hvem han er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. januar 2006 #460 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg hadde sluttet å se på Hotel Cæsar jeg, men etter å ha fulgt litt med på Jakten på en Cæsarstjerne og lest denne meget underholdende tråden, tror jeg jammen jeg må begynne å følge med igjen! Håper det tar seg opp framover, for jeg synes det var så kjedelig sist sesong... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå