Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva synes dere om den pågående Jakten på en HC stjerne da? Vi har sittet og sett litt på det og sønnen på 10 fikk litt IDOL feeling av det tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg har ikke sett på Stjernejakten, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Men jeg må si at jeg er litt spent på den nye sesongen som kommer nå...syns det virker som om de trekker det litt langt her nå, syns ikke HC er det samme som det var... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Lurer på når de går så langt i Hotel Cæsar at de pålegges å sende det etter kl 21. Synes de næmer seg grensen mer og mer, virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg lurer på hvem som vinner i morgen jeg altså. Av jentene håper jeg på Natalie, synes hun passer bedre enn Maria, selvom Maria er søtest så er hun litt gammel kanskje?? Av guttene så... vet ikke om jeg liker Kim Daniel helt, så jeg sier Stian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt* Det er vel strengt tatt ikke lov å spoile uten å advare, er det vel Miss Alexandria?

Jeg synes heller ikke Hotell Cæsar er det det var før. De drar den litt vel langt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Synes den spoileren kan passere under trådens motto: NB! her spoiles det som spoiles kan!!

Så lenge det er relevant i forhold til Hotell Cæsar da selvfølgelig, og det synes jeg det er.

Flott at Natalie vinner :)

Cæsar blir bedre og bedre synes nå jeg, men er enig i at det burde gå senere på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
I sesongpremieren holder halvbrødrene Rolv og Scott en pressekonferanse der de gjør det klart at de har overtatt eierskapet av konsernet. Anker-Hansen-familien har mistet all makt, og de nye eierne er ikke sene med å kaste dem på dør. Astrid tar det for gitt at hennes private leilighet i toppetasjen av hotellet holdes utenfor striden, men halvbrødrene minner henne på at hele toppetasjen tilhører konsernet, og både Julie og Astrid blir kastet på gaten.

Familien Liland på seks dukker opp i mandagens sesongpremiere. Blant de fire søsknene finner vi Liv og Storm. Jakten på skuespillerne til disse to rollene har man kunnet følge på TV 2 gjennom serien "Jakten på en Cæsarstjerne".

Liv Liland er den flinke piken på skolen der Vilde går. Hun tilbyr Liv 500 kroner i måneden for å hjelpe henne med leksene, men Liv avslår. Vilde ser ikke nådig på Liv etter dette, men Liv har helt andre ting å tenke på. Hun er avstandsforelsket i Morten, som driver ungdomskafeen Headache. Liv har liten erfaring med gutter, men synes det er spennende at Morten flørter. Livs bror, Storm, liker imidlertid Mortens flørting med søsteren svært dårlig. Han vet nemlig litt av hvert om den slu kaféverten.

(Hentet fra tv2.no)

Lurer på hvem som skal spille Morten? Kanskje det er Kjetil Tefke?

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det, det står i allefall dette på tv2.no:

Steinar Taarn Sande (Morten Bakke)

Vet ikke hvem han er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sluttet å se på Hotel Cæsar jeg, men etter å ha fulgt litt med på Jakten på en Cæsarstjerne og lest denne meget underholdende tråden, tror jeg jammen jeg må begynne å følge med igjen!

Håper det tar seg opp framover, for jeg synes det var så kjedelig sist sesong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...