Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når kommer mattilsynet til Cleo skal tro?

Apropos Cleo...

Altså: En av Oslos fineste restauranter, som ligger mellom en bar og en resepsjon. Et sted hvor man gjerne leier ut til møter, karaokekvelder, temakveld osv. Hvor man gjerne tar inn ufaglært arbeidskraft for å videreutvikle konseptet. Hvor 16 år gamle jenter kan feire bursdag, og ikke minst at ansatte gjerne sitter og drikker seg fulle.

Skikkelig fin restaurant, ja....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, og hver gang de ansatte skal ut og spise eller ta en øl så ender de opp på hotellet hvor de jobber.....

Og hver gang de skal gjøre noe hemmelig for kolleger, så gjør de det på et hotellrom. Eller på kontoret, der det er glassvinduer. Eller på personalrommet der alle kommer inn og ut.

Forøvrig svært få som dukker opp på allmøtene gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Cato og nydama hadde første middagen sin ute i restauranten hvor "ex-kona" er kokk er også litt rart.....

Eller at den bortkomne kunstner Julie, bare kan komme inn etter et år i Italia og styre og stelle sånn på ledelsesnivå i et stort konsern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Cleo...

Altså: En av Oslos fineste restauranter, som ligger mellom en bar og en resepsjon. Et sted hvor man gjerne leier ut til møter, karaokekvelder, temakveld osv. Hvor man gjerne tar inn ufaglært arbeidskraft for å videreutvikle konseptet. Hvor 16 år gamle jenter kan feire bursdag, og ikke minst at ansatte gjerne sitter og drikker seg fulle.

Skikkelig fin restaurant, ja....

:ler:

Er vel mye som ikke er som på et virkelig hotell....

Har tenkt på at samlingsplassen til de ansatte er å henge rundt resepsjonsdisken. Er ikke vant til å se kokker og stuepiker hengende der. Og personalinngang finnes visst ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mye som ikke er som på et virkelig hotell....

Har tenkt på at samlingsplassen til de ansatte er å henge rundt resepsjonsdisken. Er ikke vant til å se kokker og stuepiker hengende der. Og personalinngang finnes visst ikke...

Sant. Og på de fleste hoteller kan man heller ikke bare spasere inn på hotelrommene uten nøkkel som det passer seg. Dørene pleier å være låst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og organisasjonskartet er høyst uklart. Ledelsen kan tydeligvis kommandere alle rundt og sparke og ansette etter eget behag. :-) Litt artig at Cato ikke blir i serien litt lengre og løser de fagforeningsmessige problemstillingene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha Vilde ut av serien ! Synes hun er en drittunge, barnslig og teit. Flere  enn meg som begynner å bli lei av henne?

har vært dritt lei henne lenge. Dette samme går for Halvorsen-damene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da vært med før. Noe med Cæsar Airlines og Svein...

Ja, det var jo hele poenget - vi snakket nettopp om at familiemedlemmer som har gått ut av serien aldri dukker opp i gjesteroller ved viktige anledninger som bryllup og begravelser, men bare sekunder senere dukket det altså opp en. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg vil ha Vilde ut av serien ! Synes hun er en drittunge, barnslig og teit. Flere  enn meg som begynner å bli lei av henne?

:enig_anim: Helt enig. Er lei av henne. Vil ha inn nye folk jeg. Og det kommer det vel i neste sesong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...