Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg synes musikalepisoden var morsom, jeg :fnise: gleder meg til Juni treffer han Krogstad-mannen igjen (som vi så et glimt av i episoden) :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Tom/Loki skrev:

Skal Storm og Amanda skrives ut av Hotell Cæsar? Noen som vet?

Hvertfall Storm, ja. 

Anonymkode: 522ff...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storm overlever vel? Han var jo med på introen til Cæsar som starter opp igjen i høst (Så episoden som ble lagt ut på torsdag. tv2 skal legge ut nye episoder hver torsdag fremover i sommer)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg klarer ikke hun Beate. Fordi skuespilleren er ikke en flink skuespiller. Beklager, men hun er bare ikke det. Jeg har sett henne på teater scenen i flere roller, og hun spiller alltid det samme. Hun har kun én karakter hun kan spille. Det er så ille at jeg konsekvent unngår forestillinger hun er med i. 

Anonymkode: a53a1...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Noen som har sett dei nye episodene som er lagt ut, og som kan si hva som skjer??

Anonymkode: 1d8fe...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. juni 2016 at 19.17, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett dei nye episodene som er lagt ut, og som kan si hva som skjer??

Anonymkode: 1d8fe...5e9

både Storm og Amanda overlever. Amanda forteller sannheten om det som skjedde til Juni, men Juni sier til politiet at Storm traff Amanda med et vådeskudd og ønsket å ta livet sitt. Amanda vil at Storm skal gi samme forklaring til Lotte, men han forteller hele sannheten om brannen, skytingen osv.

Eva har sagt ja til å bli fostermor for Kai og han flytter inn. dette liker Jenny og Harshad svært dårlig - noe de ikke legger skjul på. Kai overhører at Eva og Harshad krangler om dette og rømmer til hotellet og tilbringer natta der i stedet..

Juni blir ranet og får hjelp av en mann som gir henne tilbake veska hennes. han følger henne hjem, de prater langs veien og det ender med et kyss. plutselig er han borte! han sender senere blomster til Juni og hun virker betatt! det viser seg at dette er faren til Pelle og Beate..

tror det var alt :fnise:

Endret av fresia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ole Brumm skrev:

Er det ingen som følger med på hotel cæsar?

Her er et tips. Du kan få sumo gratis i 2 måneder. 
Koden eller kampanjen er via gjerrigknarken (Link til artikkelen eller hva det heter)
Husk å slå av automatisk fornyelse, dersom du ikke ønsker å betaler etter at de 2 månedene er over. 

Til admin;
Dette er et ekte tips, ikke svindel. Jeg har prøvd det ut selv og kan fint sende deg bevis av min sumo konto. Dersom det trengs. Jeg har brukt denne nettsiden to ganger før, aldri opplevd svindel. To av mine venninner har brukt denne "koden" og ikke blitt svindlet. Som sagt gjorde jeg det selv nå nettopp. Ikke svindel. 
Slik at ikke min kommentarer blir slettet uten grunn. Det er sumo selv som lager disse kampanjene også. Ikke gjerrigknarken. 

Fantastisk! Tusen takk! :) Abonnementet mitt går ut i disse dager, så har stoppet det og skal starte det på nytt. To mnd gratis, det liker vi! 

Joda, jeg følger med på Cæsar. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Salka skrev (På 4.7.2016 den 2.25):

Fantastisk! Tusen takk! :) Abonnementet mitt går ut i disse dager, så har stoppet det og skal starte det på nytt. To mnd gratis, det liker vi! 

Joda, jeg følger med på Cæsar. :) 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ole Brumm skrev:

bare hyggelig :):)

synes det har vært så stille her i det siste. Men Cæsar har tapt seg litt da, håper det blir bedre snart. 

Ja, veldig stille. Kjedelig. Syns Cæsar har tatt seg opp litt allerede, håper det tar seg opp mer også, for det er langt i fra sånn som det var i seriens glansdager. Savner Jens August, Scott, Rolv og gjengen. Vi trenger også en skikkelig skurk i serien. Amanda er ikke skurkete nok, hun er bare irriterende og tar snarveier for å redde egen ræv. Er så lei av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Salka skrev (På 4.7.2016 den 11.39):

Ja, veldig stille. Kjedelig. Syns Cæsar har tatt seg opp litt allerede, håper det tar seg opp mer også, for det er langt i fra sånn som det var i seriens glansdager. Savner Jens August, Scott, Rolv og gjengen. Vi trenger også en skikkelig skurk i serien. Amanda er ikke skurkete nok, hun er bare irriterende og tar snarveier for å redde egen ræv. Er så lei av henne.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...