Gå til innhold

Pilotstreik i Sas fra i dag, hva gjør du nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har noen erfaring med hvor lenge en slik streik kan vare? Vi reiser 15. juli.

Anonymkode: 904c7...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Er det noen som vet hvordan dette eventuelt påvirker charterflygninger? Har bestilt tur med Ving, Sunwing Airlines, men finner ikke ut om de har noen sammenheng med SAS.

Anonymkode: 08756...8b2

Ving har gått ut tidligere i dag og sagt at en evt. streik kan berøre mange av deres kunder 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har noen erfaring med hvor lenge en slik streik kan vare? Vi reiser 15. juli.

Altså, jeg vet jo at det er umulig å si... Men har noen opplevd at flystreik har vart i type 2 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skal reise med Sas i morgen, nå må jeg muligens finne et alternativ. Kjenner at jeg er en smule irritert. 

Anonymkode: fcdcb...49b

skal ikke ut og reise i år , ser ikke vitsen når korona er tilbake for fullt, + masse kaos, masse skyting, drap, masse ulykker.så vi blir på hytta.

Synes du har ingen grunn til og klage da de har like mye rett til og streike.

Anonymkode: caf66...e44

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal fly hjem til Trondheim fra nord-Norge om en uke. Kommer meg alltids hjem uansett tenker jeg selv om reisen blir litt lengre.

Anonymkode: 337e8...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Altså, jeg vet jo at det er umulig å si... Men har noen opplevd at flystreik har vart i type 2 uker?

Var det ikke 7 dager i 2019 og det var en såkalt lang streik blant pilotene. Men vet egt ikke. 

Anonymkode: e3560...311

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

skal ikke ut og reise i år , ser ikke vitsen når korona er tilbake for fullt, + masse kaos, masse skyting, drap, masse ulykker.så vi blir på hytta.

Korona har vel de fleste hatt. Har ikke merket noe til det de stedene jeg har reist.

Har heller ikke opplevd noe kaos overhodet. Imidlertid har det vært mer effektivt å reise enn noen gang da mange holder seg hjemme. 

Så har storkost meg på tur så langt, og har to til i løpet av sommeren. 

Anonymkode: 5be80...3b8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skal fly med SAS gjennom apollo 22 juli. Er det fortsatt streik da er vel SAS konk uansett. Noe godt har pandemien gjort det er at jeg er forbredt på at ting man gleder seg til blir avlyst, så er liksom forbredt på at det blir Norge i år igjen.

Anonymkode: e3560...311

Jeg skal ut å fly i morgen og skal ta widerøe her i fra men hjem så har jeg billett på siste etappe fra Stockholm til Trondheim med SAS. Hva kan en gjøre i en slik situasjon? Jeg skal ikke hjem igjen før 26 juli. 

Jeg har ikke råd til å kjøpe ny billett til flere tusen i hvertfall. 

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Korona har vel de fleste hatt. Har ikke merket noe til det de stedene jeg har reist.

Har heller ikke opplevd noe kaos overhodet. Imidlertid har det vært mer effektivt å reise enn noen gang da mange holder seg hjemme. 

Så har storkost meg på tur så langt, og har to til i løpet av sommeren. 

den kan du få flere ganger.

heldig du da.  min mann kom rett oppi den skyteepisoden i københavn i går på vei hjem

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan da få lov å klage litt fordet om. Man mister jo ikke bare noe en har kjøpt, men en opplevelse barn og voksne har gledet seg sinnsykt til. Mine barn sover nesten ikke fordi de gleder seg sånn til ferien.. 

Du ser ikke vitsen? Er du liksom bedre enn andre? De fleste havner ikke oppi kaos, skyting og drap, selv om de ikke er på hytta. Ulykker kan skje hvor som helst. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal fly hjem til Trondheim fra nord-Norge om en uke. Kommer meg alltids hjem uansett tenker jeg selv om reisen blir litt lengre.

Anonymkode: 337e8...978

Ja, da hadde jeg ikke bekymret meg i det hele tatt. Verre når du sitter fast i et land du ikke bare kan sette deg i bilen for å komme hjem fra 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan da få lov å klage litt fordet om. Man mister jo ikke bare noe en har kjøpt, men en opplevelse barn og voksne har gledet seg sinnsykt til. Mine barn sover nesten ikke fordi de gleder seg sånn til ferien.. 

Du ser ikke vitsen? Er du liksom bedre enn andre? De fleste havner ikke oppi kaos, skyting og drap, selv om de ikke er på hytta. Ulykker kan skje hvor som helst. 

er ikke noe og sutre over, ferdig snakket. mange som har det mye verre. helt sykt at nordmenn går ut og sutre i avisene

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi tar bilen og kjører, har billetter til dyreparken i Kristiansand(bor på Vestlandet) så stopper vi innom litt steder her og der på veien. Lang biltur for en 5 åring, men vi har lovet han tur til dyreparken så sånn får det bare bli. ❤️ 

Anonymkode: 8409b...033

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

er ikke noe og sutre over, ferdig snakket. mange som har det mye verre. helt sykt at nordmenn går ut og sutre i avisene

Det er alltid noen som har det verre....., så slutt å sutre over at noen klager da! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er alltid noen som har det verre....., så slutt å sutre over at noen klager da! 

typiske nordmenn. er verdens beste til og sutre og klage ass

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

typiske nordmenn. er verdens beste til og sutre og klage ass

Det sier du. Har hørt flere polakker si at de er verst. Britene sier at de er verst. Osv osv. Slike utsagn er like teite. Klaging er menneskelig, ikke nasjonsbestemt.

Anonymkode: 3732b...e4a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

heldig du da.  min mann kom rett oppi den skyteepisoden i københavn i går på vei hjem

Korona hadde jeg så lette symptomer med at det ikke er noen bekymring lenger. Når trenger man jo ikke isolere seg eller noe, så får jo ingen konsekvenser. 

Selvsagt synd når man havner i en sånn type episode, men det kan skje når som helst og hvor som helst. Jeg har ikke merket noe til noe kaos på reise så langt i sommer (flydd to ganger). 

Anonymkode: c198c...4fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det sier du. Har hørt flere polakker si at de er verst. Britene sier at de er verst. Osv osv. Slike utsagn er like teite. Klaging er menneskelig, ikke nasjonsbestemt.

Anonymkode: 3732b...e4a

uenig. ingen er verre enn nordmenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men hvorfor være redd? Jeg er heller ikke redd for en forkjølelse, slik jeg opplevde runde en. 

Jeg har opplevd både terror. Og skyting. Men så langt i sommer, ingenting. Mulig senere, men hva så? Det kan skje i Norge også. Med alle bilulykkene som er nå - er du ikke redd for å kjøre tur-retur hytta?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Korona hadde jeg så lette symptomer med at det ikke er noen bekymring lenger. Når trenger man jo ikke isolere seg eller noe, så får jo ingen konsekvenser. 

Selvsagt synd når man havner i en sånn type episode, men det kan skje når som helst og hvor som helst. Jeg har ikke merket noe til noe kaos på reise så langt i sommer (flydd to ganger). 

Anonymkode: c198c...4fa

er ikke sikkert det blir lite lett denne gangen.

Jaja kos deg, men ikke klag hvis det skjer noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...