Myrmica Skrevet 5. juli 2022 #21 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men når man ser annonsene med hunder i en alder så langt ned som 6 måneder gammel som omplasseres pga allergi, "endret livssituasjon", eller "vi klarer ikke gi hunden det den trenger", så er gjerne ikke høy pris nok til å luke ut useriøse kjøpere. Anonymkode: d8c67...27c Hvem sier at høy pris luker ut useriøse kjøpere? Jeg synes heller de som kjøper en blanding til 45 000 er useriøse, ingen seriøs hundevant person ville funnet på å gjøre det... De seriøse finner en god oppdretter, vet hva som ligger bakover i linjene, og står på venteliste. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #22 Skrevet 5. juli 2022 Markedet setter prisen. Når hunder er populære, blir hunder dyre. Rart at så mange sliter med å forstå dette. Anonymkode: 53985...7c1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #23 Skrevet 5. juli 2022 Ja, hund er blitt dyrere, men markedet bestemmer. De som klager over dyre hunder skulle bare visst hvordan utviklingen har vært på hest. For ikke så veldig mange år siden fikk man en god dølahest til 40 000, nå nærmer prisene seg 100 000. Slik er det bare, tilbud og etterspørsel. Er forøvrig glad jeg kjøpte en blandingshund for 6000 for 4 år siden. Er jeg heldig har prisene roet seg litt igjen før neste gang 🙈 Anonymkode: c1d2f...7c3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå