Gjest Overkommer Skrevet 3. juli 2022 #1 Del Skrevet 3. juli 2022 De sier at når dinosaurene levde her da, så ble de utslettet av en stor metoritt, så da sultet ihjel og sånt alt over 50 kg eller hva det var, 30 kanskje, dyr i den størrelsen bare overlevde, så det derfor vi har høner som har litt ben som ser ut som dinosaurer og krokodiller og sånt fordi de levde i vannet og klarte seg på den måte, men det er en logisk feil ved det hele, hvis en stor stein eller iskule eller noe annet, hva som helst da, kan ødelegge nesten alt liv her på planeten vår, så betyr jo det i essens at livet her ikke er trygt og alltid godt da, et paradis, ja poenget mitt er at det er enten eller da, enten så er livet her bra eller så er det ikke, at vi er beskyttet og kan leve fredelig hele livet, jeg tror heller at vi virkelig har et paradis og at livet her er fredet, mennesker gjør mye rart bare, men det er alt også, jeg tror at den metoritten de snakker om landet et sted der den ikke hadde så stor effekt på resten av verden uansett, litt sånn øde, noe jeg tror stemmer også, det er jo et litt filosofisk spørsmål da, enten så er livet her godt eller så er det ikke, hvis man sammenligner ansiktene til dinosaurer også, så ser man at de ligner litt på oss, litt vanlige ansiktstrekk da som de, så kanskje vi er etterfølgeren bare, bare at vi er mindre og mer intelligente, ja litt sånn evulosjon fra de, bare at vi ble mindre og mer intelligente, hvis man ser på visse typer personer og ikke bare utseendet da, så ser man jo at noen ligner litt på plantespisere og noen på kjøttspisere, rovdyr, hva tror du om saken, er livet her alltid trygt eller er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 3. juli 2022 #2 Del Skrevet 3. juli 2022 Atte hæ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Del Skrevet 4. juli 2022 Overkommer skrev (På 3.7.2022 den 2.18): er livet her alltid trygt eller er det ikke? Vi kan nok fortsatt ikke gardere oss mot meteoritter, men det jobbes med. Om vi oppdager meteoritten tidlig nok så kan vi kanskje nedre banen slik at den ikke treffer Jorden. Anonymkode: 16733...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå