Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #21 Skrevet 10. mars 2009 hmm, jeg har små brystvorter. Ikke mye større enn 2 cm i diameter tror jeg, men har ikke målt.. bruker 75 B©Har aldri tenkt på dette som et problem før, men nå begynner jeg å lure litt :-p
Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 31. august 2009 #22 Skrevet 31. august 2009 Heei:) Jeg har akkurat samme problem har alltid vært liten og tynn med store pupper, men da også store nippels:( og selvom exen min alltid sa de var fine som de var, så er det bare noe inni hodet mitt som sier de ikke er det:P bruker 70C i Bh-størrelse og i diameter er vel brystvorten 5 cm tenker jeg.. Men, om noen dager skal jeg til konsultasjon til brystvorteforminsking!! Jeg har tenkt på det lenge, og har endelig bestemt meg.. Kanskje er det litt forfengelig, men er fornøyd med resten av kroppen min, men akkurat dette ødelegger for meg når det kommer til sex osv.. Så for 10000 kan jeg bli kvitt det problemet for godt:) kan si hvordan det går, om det er noe interesse for det:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. september 2009 #23 Skrevet 1. september 2009 Heei:) Jeg har akkurat samme problem har alltid vært liten og tynn med store pupper, men da også store nippels:( og selvom exen min alltid sa de var fine som de var, så er det bare noe inni hodet mitt som sier de ikke er det:P bruker 70C i Bh-størrelse og i diameter er vel brystvorten 5 cm tenker jeg.. Men, om noen dager skal jeg til konsultasjon til brystvorteforminsking!! Jeg har tenkt på det lenge, og har endelig bestemt meg.. Kanskje er det litt forfengelig, men er fornøyd med resten av kroppen min, men akkurat dette ødelegger for meg når det kommer til sex osv.. Så for 10000 kan jeg bli kvitt det problemet for godt:) kan si hvordan det går, om det er noe interesse for det:) Ja, kan du ikke skrive et innlegg om hvordan det går? Har lurt på om dette er mulig, men aldri hatt mot til å bestille konsultasjonstime..
Gjest gjest_fruen Skrevet 1. september 2009 #24 Skrevet 1. september 2009 Dette er igrunn noe av det merkeligste jeg har hørt at en kvinne har komplekser for, og et så bagatellmessig problem skal en vel egentlig lete lenge etter, men jeg er jo en av dem som bryr meg om sånne småting, så hvorfor ikke... Vi blir jo aldri fornøyd, så hvorfor ikke like gjerne peke på ALT som er galt? Jeg har alltid hatet brystene mine. De begynte å henge litt allerede på ungdomsskolen (brukte ca 75C), og brystvortene mine var mørke (som jeg forsåvidt synes er pent), men ganske utstående, store og de ble sjelden harde. Så ble jeg gravid da jeg var 20 (er nå 22), og brystene vokste bittelitt, og ble VELDIG følsomme. Under graviditeten fikk jeg lett orgasme kun ved hjelp av bryststimulering. Så var det en lang ammeperiode, og nå har jeg endelig fått dem for meg selv. And I love them!!! De har ikke endret utseende noe særlig i forhold til hvordan de var før graviditeten, annet enn at de henger litt mer. Nå bruker jeg 70D/70C/75C, og brystvortene mine er ca 5 cm brede og 5-6 cm "høye". De blir oftere stive, og har også et litt "stiv-utseende" når de ikke er stive, noe de ikke var før. Jeg synes brystene mine er pene, eller, ikke pene, men de er søren så deilige!!!! Jeg ville ALDRI gjort noe for å gjøre de mindre, for da er det jo en stor sjanse for at følsomheten blir mindre. Og jeg ville aldri ofret dette for at mannen min skal få noe vakrere å se på. Hva er egentlig mer opphissende enn å stryke dama over brystvorta, og så går det nesten for henne? *easy to please*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå