Gjest -flau- Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 jeg lurer på om det er bare meg eller er det flere som er misfornøyd med brystvortene sine? da mener jeg det mørke partiet rundt selve brystvorta...syns det hos meg er så veldig stort:( å syns det er forferdelig stygt, det passer ikke til puppene mine siden de ikke er så store:(....dette har blitt et kjempeproblem for meg å tør ikke å vise meg naken når jeg har sex fordi jeg skjems slik av dette:(....
Saeria Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 Misfornøyd og misfornøyd. Areolaene mine også er ganske store i forhold til størrelsen på brystene mine. Ikke er de helt runde heller, mer ovale. Skulle gjerne hatt sånne søte, små og runde, men det har jeg ikke. Typen min har aldri sagt noe på de, ingen av eksene mine heller, så jeg tror de rett og slett driter i om areolaene er store eller små. Gutter liker pupper. Ferdig arbeid. Så jeg har funnet ut at jeg ikke skal la meg hefte av dette. Jeg synes ikke du skal skjemmes. Aller bryster er ulike. Ingen har like areolaer. Det er mange som har store, og mange som har små areolaer. Har du kjæreste, så synes h*n sikkert at puppene dine er verdens beste. Og om du får en i fremtiden så er jeg sikker på at h*n synes det samme.
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Jeg kan ikke si jeg er så fornøyd med de nei.. I allefall ikke når de ikke er stive.. som de ikke er for ofte.. De er liksom blåst ut.. og de er ikke så mørke heller.. Har ikke så store pupper, så da blir puppene liksom mer spisse.. Men syns de er fine når de er stive da.. Typen kaller de for kanon-nippler når de ikke er stive.. Vet han ikke mener noe vondt med det, for tror han liker de uansett.. Noen som vet hvordan dette vil blir dersom jeg legger i silikon?
Saeria Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 Det er litt ulike meninger om det med å legge inn silikon, og dets effekt på brystvorteområdet. Jeg har trålet en del infosider og forum, og mange har sagt at om en legger inn en del (eller man er flatbrysta fra før) så kan areola bli litt større. Men flere har sagt at de ikke har merka forskjell i størrelsen, selv om de la inn 350-400cc med silikon/saltvann. Det er uansett flere på forumet her som har lagt inn brystimplantater. De kan sikkert svare deg bedre enn meg, da jeg ikke har lagt inn noe enda. Hvorfor ikke lage en egen tråd om det, så kan de som har peiling lettere svare deg.
Gjest Fruktfat Skrevet 16. november 2005 #5 Skrevet 16. november 2005 jeg har små areola (og det kommenterte kjæresten min da vi ble sammen, han synes ikke store er noe fine), og etter 350cc silikon har de blitt større, og litt avlange. men de er fortsatt små og søte, hehehe... har hørt at de blir større etter at man har fått barn også
Gjest gjeste Skrevet 16. november 2005 #6 Skrevet 16. november 2005 jeg har små areola (og det kommenterte kjæresten min da vi ble sammen, han synes ikke store er noe fine), og etter 350cc silikon har de blitt større, og litt avlange. men de er fortsatt små og søte, hehehe... har hørt at de blir større etter at man har fått barn også ← Trengte vell strengt tatt ikke å skrive at typen din syns store er stygge...å spørsmålet her var om noen hadde det på samme måte.. ikke at du skulle gni det inn til vedkommende så har skrevet inn her! å dessuten så er det mange gutter som syns små brystvorter er stygt også kjære trådstarter;) men om det er et så stort problem for deg så tror jeg det er mulig å forminske de ved hjelp av opperasjon
Gjest flau Skrevet 16. november 2005 #7 Skrevet 16. november 2005 Jeg kan ikke si jeg er så fornøyd med de nei.. I allefall ikke når de ikke er stive.. som de ikke er for ofte.. De er liksom blåst ut.. og de er ikke så mørke heller.. Har ikke så store pupper, så da blir puppene liksom mer spisse.. Men syns de er fine når de er stive da.. Typen kaller de for kanon-nippler når de ikke er stive.. Vet han ikke mener noe vondt med det, for tror han liker de uansett.. Noen som vet hvordan dette vil blir dersom jeg legger i silikon? ← hvilke bh størrelse bruker du? og hvor store er de ca i diameter?..bare sån for å ha noe å samenligne med... send gjerne inn dere andre også vist dere gidder å måle
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #8 Skrevet 17. november 2005 jeg har små areola (og det kommenterte kjæresten min da vi ble sammen, han synes ikke store er noe fine), og etter 350cc silikon har de blitt større, og litt avlange. men de er fortsatt små og søte, hehehe... har hørt at de blir større etter at man har fått barn også ← Så det du mente å si her var at trådstarter ikke burde legge inn silikon eller få barn for da blir areolaene enda større og det synes ikke gutter er noe fint? For en oppmuntring...
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #9 Skrevet 17. november 2005 hvilke bh størrelse bruker du? og hvor store er de ca i diameter?..bare sån for å ha noe å samenligne med... send gjerne inn dere andre også vist dere gidder å måle ← Jeg bruker 75 c-cup og aerolaene er 5 cm i diameter, men jeg har en venninne som har b-cup og 7 cm i diameter. Hva med deg selv a?
Cuba Skrevet 17. november 2005 #10 Skrevet 17. november 2005 hvilke bh størrelse bruker du? og hvor store er de ca i diameter?..bare sån for å ha noe å samenligne med... send gjerne inn dere andre også vist dere gidder å måle ← Jeg bruker 75A tror jeg.. Har 3 cm i diameter.. om jeg gjorde det riktig da.. Er som sagt ganske greie når de har knoppet seg (stive), men de er så rare når de ikke er det.. sånn utblåst som jeg sa.. og så er de ikke noe særlig mørke heller.. Nesten så de går i ett med resten..
Gjest flau Skrevet 17. november 2005 #11 Skrevet 17. november 2005 Jeg bruker 75 c-cup og aerolaene er 5 cm i diameter, men jeg har en venninne som har b-cup og 7 cm i diameter. Hva med deg selv a? ← mine er 4,5 cm i diameter, jeg bruker 80c...nå ble jeg nesten litt gla:) å jeg som trodde mine var kjempestor
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #12 Skrevet 17. november 2005 mine er 4,5 cm i diameter, jeg bruker 80c...nå ble jeg nesten litt gla:) å jeg som trodde mine var kjempestor ← Da er de jo ikke store i det hele tatt jo!
Gjest ikke så flau lengre:) Skrevet 17. november 2005 #13 Skrevet 17. november 2005 Da er de jo ikke store i det hele tatt jo! ← er det bare meg som er teit kanskje...sett litt for mange nakenmodeller med knøttsmåe brystvorter kanskje;)
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #14 Skrevet 18. november 2005 Hyl! :O Mine er 2-3 cm i diameter, men jeg er B-C cup da... beibipuppvorter >:---O
Gjest TomKrus Skrevet 18. november 2005 #15 Skrevet 18. november 2005 Trengte vell strengt tatt ikke å skrive at typen din syns store er stygge...å spørsmålet her var om noen hadde det på samme måte.. ikke at du skulle gni det inn til vedkommende så har skrevet inn her! å dessuten så er det mange gutter som syns små brystvorter er stygt også kjære trådstarter;) men om det er et så stort problem for deg så tror jeg det er mulig å forminske de ved hjelp av opperasjon ← Hadde hun hatt store hadde kjæresten sagt at han likte de best.
Marris75 Skrevet 18. november 2005 #16 Skrevet 18. november 2005 Etter å ha fått barn så henger min brystvorter Så jeg hadde vært glad jeg hvis mine bare var store! Vortene vokser ganske kraftig når man går gravid. Trodde de skulle minske igjen, men nei. Tyngdekraften tok i steden overtak. Mannen min kommenterte at vortene vokste, men vet ikke om han synes det er stygt eller ikke. Og nå er puppene så stygge alikevel, at hvis han kommenterer noe så får han heller spandere operasjon på meg. Men han sier at han ikke bryr seg om det. Han er mer opptatt av rompe Ikke alle gutter er puppefiksert!
Gjest Fruktfat Skrevet 19. november 2005 #18 Skrevet 19. november 2005 (endret) jesus, hva dere henger dere opp i! er det ikke lov å skrive noe som ikke er udelt positivt og dikke-dikk-stakkars-deg-med-store-brystvorter? (min nåværende kjæreste sa han var glad jeg hadde små brystvorter, min eks nevnte det ikke med et ord. kanskje han likte store eller ikke brydde seg om det?) ang silikon; noen spurte, jeg svarte. hva skal man si? JEG fikk større, har man store og ikke vil ha større kan det jo være greit å vitepå forhånd at det kan skje? skikkelig ungdomsskole her noen ganger, jeg ler meg skakk! tåler man ikke å høre andres meninger på et forum som det her, så bør man kanskje ikke være her? jeg synes smått er penest. har forresten aldri sagt at han synes digre areola er stygt (men han mener det ja) Endret 19. november 2005 av Fruktfat
Gjest gjest Skrevet 20. november 2005 #19 Skrevet 20. november 2005 (endret) jesus, hva dere henger dere opp i! er det ikke lov å skrive noe som ikke er udelt positivt og dikke-dikk-stakkars-deg-med-store-brystvorter? (min nåværende kjæreste sa han var glad jeg hadde små brystvorter, min eks nevnte det ikke med et ord. kanskje han likte store eller ikke brydde seg om det?) ang silikon; noen spurte, jeg svarte. hva skal man si? JEG fikk større, har man store og ikke vil ha større kan det jo være greit å vitepå forhånd at det kan skje? skikkelig ungdomsskole her noen ganger, jeg ler meg skakk! tåler man ikke å høre andres meninger på et forum som det her, så bør man kanskje ikke være her? jeg synes smått er penest. har forresten aldri sagt at han synes digre areola er stygt (men han mener det ja) ← Personangrep slettet. Mie (mod) hehe skjønner du ikke at typen din hadde sagt d uansett hvordan du såg ut:) Endret 21. november 2005 av Mie
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2005 #20 Skrevet 21. november 2005 Hvorfor kan dere aldri stoppe der det er best for dere? Det er ALLTID "Store brystvorter er fiiint det" og det er jo helt ok og skrive, men når fortsettelsen på setningen er "Det er mange menn som synes små er dritstygge", framstår dere ikke som de reddende skytsenglene dere tror dere er. På meg er slike kommentarer på lik linje med lav selvtillitt. Jeg har høy selvtillitt og rakker aldri ned på folks kroppsdeler om tjukk eller tynn er stygg! Hva er det for slags oppførsel? Men det er så klart min lille teori. Så syt og klag alt dere orker :D Men slutt å oppfordre folk med små areola eller hva nå enn dere kalte dem til å ta kirurgiske inngrep og det som verre er. For det er slike signaler dere sender ut med de sleivete drittkommentarene deres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå