AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #1 Del Skrevet 2. juli 2022 Det lurer jeg på? 41366539 Anonymkode: ba9cd...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det lurer jeg på? 41366539 Anonymkode: ba9cd...396 Vi protestanter kan vel ikke vite om en katolikk kommer til himmelen eller ikke. Heller ikke hvor en protestant, agnostiker, muslim, hindu osv havner. Anonymkode: 4bde0...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #3 Del Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi protestanter kan vel ikke vite om en katolikk kommer til himmelen eller ikke. Heller ikke hvor en protestant, agnostiker, muslim, hindu osv havner. Anonymkode: 4bde0...fdd Jeg trodde de forskjellige protestantiske kirker hadde en bestemt posisjon på dette. Anonymkode: ba9cd...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #4 Del Skrevet 4. juli 2022 Nei. Katolikker vil brenne i helvete for sin feiltolkning av Bibelen. Anonymkode: b9f30...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Katolikker vil brenne i helvete for sin feiltolkning av Bibelen. Anonymkode: b9f30...6dd Hva konkret er det de feiltolker? Anonymkode: 1fb91...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 4. juli 2022 #6 Del Skrevet 4. juli 2022 Det står i Bibelen at ingen blir frelst uten via Jesus og at vi ber til Gud i Jesus navn. eg har aldri sett at det står noe at å tilbe jomfru Maria og 'Sant(a) meg Her og Der' er nevnt. Å be 'Hellige Jomfru Maria hjelp meg' ligger så langt utenfor min komfortsone som jeg kan komme, men det er ikke jeg som bestemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Del Skrevet 9. juli 2022 Spiller det noen rolle hva protestantene sier om saken? Det er ikke de som har den rette troen uansett. Anonymkode: 05a2b...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå