Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2005 #21 Skrevet 16. november 2005 Ikke bestill pizza i hvert fall, den er kjempekjedelig.. Egon er perfekt dagen derpå, da maten inneholder nøyaktig så mye fett og isbergsalat som er nødvendig for å kurere fyllesyke. Har generelt litt dårlige erfaringer med Egon ellers, men for all del..maten er definitivt ikke dårlig. Hver gang jeg har vært der har det vært haugevis med bråkete unger der, men det skyldes kanskje tidspunktet.
aline Skrevet 16. november 2005 #22 Skrevet 16. november 2005 biff er ikke tingen der, jeg spiser aldri det selv, men vet andre som har klagd på biffen. har spist alt fra taco, kyllingpita, bakt potet og masse av de andre "smårettene" som er akkurat passe størrelse middag for min del. og alt det har vært bra. kyllingen smaker kylling, tacoen smaker taco, etc etc. men det er ikke en dyr restaurant som har dyre og spesielle retter. de har det vanlige, og kanskje ikke det mest spennende og hotkrydrede. men å gå på egons og bestille blåskjell i hummersuppe og treretters med spennende rådyrkjøtt og mandelpoteter er vel kanskje ikke det jeg ville gjort, da ville jeg gått andre steder, som også er dyrere.
Edie Skrevet 16. november 2005 #23 Skrevet 16. november 2005 Litt småfestlig at ett spørsmål om en restaurant kan fremskaffe så mange svar.. Jeg er godt fornøyd med maten det, men har kun spist middag der en gang. (Da spiste jeg svinefilét som var veldig god) Det er heller et sted vi går for å spise lunsj. En dag med shopping og man trenger litt matpåfyll. Det er billig og har nok å velge i. BLT-sandwichen er knallgod og liker også veldig godt kyllingretten i foccaciabrød (er det ikke det det er?), samt taco og den retten som tilsvarer Three-for-all fra TGI Friday's.
Snuppa Skrevet 17. november 2005 #24 Skrevet 17. november 2005 Synes en får utrolig lite igjen for pengene på Egon. Maten er ok, men kan lage den mye bedre selv! Er heller ikke noe særlig å få servert bakte poteter som er harde i midten, seig biff og 2 liter saus smørt utover tallerkenen. Har også opplevd å måtte vente leeeeeeeeeeeeeenge på maten - selvfølgelig en gang jeg helst skulle ha overtidsmat i en fei. Er ikke kjent i Bergen, men ville heller valgt en innvandrerrestaurant som som regel kan by på mye bedre kvalitet til en lavere pris.
Nella Skrevet 17. november 2005 #25 Skrevet 17. november 2005 Har vært på et par Egon og har ikke vært sånn overimponert, men helt ok mat. Det å gå å bestille ved disken og betale med det samme syns jeg er veldig greit. Det er det jo flere restauranter som har og ikke noe Egon fenomen så det kan dere sikkert møte på flere steder. På brygga i Tønsberg er det litt både og, noen har, andre ikke. Pleier ofte å velge de stedene vi kan bestille ved kassa og så er alt ferdig betalt og gjort opp når maten kommer. Syns det er en fordel jeg. Mye folk der stort sett og da slipper man å vente og vente og prøve å huke tak i en servitør. Og greit ang når alle betaler for seg Regner med at det er sånn i de fleste byer...på litt uformelle restauranter vel og merke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå