Gå til innhold

Begynne med munnbind igjen?


marita31

Anbefalte innlegg

Har sett den siste uken at noen går med munnbind i butikkene, skal vi begynne med det igjen nå? Vil du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun de som i så fall er redd for å bli smittet. Om det derimot er noen som frivillig vil bruke det for å verne andre?

Glem det. Vi bor i Norge. Hensyn er fremmedord...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å bruke på kollektiv igjen. Vil ikke ha sommeren ødelagt av sykdom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg har et i jakkelomma og en pakke i bilen, og ser an situasjonen.  Jeg har ikke vært så ofte på større steder i sommer, men om jeg må det, så bruker jeg nok munnbind. Det er visst mer smitte, og sykehusinnleggelser med covid som hovedårsak øker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kn95 når jeg beveger meg i det offentlige. Kirurgisk munnbind beskytter brukeren i liten grad, heller mer folkene rundt. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å bruke det i situasjoner med økt smittefare (på bussen f.eks.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det kun der jeg brukte det i jobbsammenheng før covid kom. Skal på en stor konsert på Telenor Arena snart håper ikke det blir noe påbud der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spriter hender, og har en pakke i jobbveska til å bruke de dagene jeg må på buss for tog i trengsel.

Ser at enkelte bruker det i Oslo nå, men det er nok de som tåler smitten dårlig. Jeg er vaksinert, under 40 og frisk så jeg tåler en runde korona, så det er bare for å beskytte meg nå inn mot ferien at jeg evt bruker det i trange situasjoner der jeg ikke kan velge å holde avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Altså det er jo ingen som forbyr folk å bruke munnbind om man vil det. Bare ikke krev det av alle andre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, munnbind orker jeg ikke med mindre man absolutt må. Det er kvelende, og måten munnbindene sitter på gjør at det blir en glipe under øynene, som gjør at det "damper" opp pust/dugg på brillene mine så jeg knapt ser noe. Hva skal jeg i butikken å gjøre om jeg ikke kan se noe?

Endret av Million
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marita31 skrev (18 timer siden):

Har sett den siste uken at noen går med munnbind i butikkene, skal vi begynne med det igjen nå? Vil du?

Jeg har gjort det nå en god stund allerede. Det er lov å tenke selv. Det er ikke som om covid bryr seg om hva som ser rart ut.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...