marita31 Skrevet 1. juli 2022 #1 Del Skrevet 1. juli 2022 Har sett den siste uken at noen går med munnbind i butikkene, skal vi begynne med det igjen nå? Vil du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 1. juli 2022 #2 Del Skrevet 1. juli 2022 Kun de som i så fall er redd for å bli smittet. Om det derimot er noen som frivillig vil bruke det for å verne andre? Glem det. Vi bor i Norge. Hensyn er fremmedord... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampstamped Skrevet 1. juli 2022 #3 Del Skrevet 1. juli 2022 Vurderer å bruke på kollektiv igjen. Vil ikke ha sommeren ødelagt av sykdom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. juli 2022 #4 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg har et i jakkelomma og en pakke i bilen, og ser an situasjonen. Jeg har ikke vært så ofte på større steder i sommer, men om jeg må det, så bruker jeg nok munnbind. Det er visst mer smitte, og sykehusinnleggelser med covid som hovedårsak øker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 2. juli 2022 #5 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg bruker kn95 når jeg beveger meg i det offentlige. Kirurgisk munnbind beskytter brukeren i liten grad, heller mer folkene rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 2. juli 2022 #6 Del Skrevet 2. juli 2022 Kommer ikke til å bruke det igjen. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 2. juli 2022 #7 Del Skrevet 2. juli 2022 Kommer til å bruke det i situasjoner med økt smittefare (på bussen f.eks.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 2. juli 2022 #8 Del Skrevet 2. juli 2022 Nei. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 2. juli 2022 #9 Del Skrevet 2. juli 2022 Bruker det kun der jeg brukte det i jobbsammenheng før covid kom. Skal på en stor konsert på Telenor Arena snart håper ikke det blir noe påbud der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matsats Skrevet 2. juli 2022 #10 Del Skrevet 2. juli 2022 Glem det. Kommer aldri til å bruke det igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. juli 2022 #11 Del Skrevet 2. juli 2022 Jeg spriter fortsatt hendene, men munnbind bruker jeg ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 2. juli 2022 #12 Del Skrevet 2. juli 2022 Nei 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 2. juli 2022 #13 Del Skrevet 2. juli 2022 Spriter hender, og har en pakke i jobbveska til å bruke de dagene jeg må på buss for tog i trengsel. Ser at enkelte bruker det i Oslo nå, men det er nok de som tåler smitten dårlig. Jeg er vaksinert, under 40 og frisk så jeg tåler en runde korona, så det er bare for å beskytte meg nå inn mot ferien at jeg evt bruker det i trange situasjoner der jeg ikke kan velge å holde avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 2. juli 2022 #14 Del Skrevet 2. juli 2022 Det måtte i tilfelle vært hvis jeg var syk selv, men måtte ut og omgås folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 2. juli 2022 #15 Del Skrevet 2. juli 2022 Nei vet du hva. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 2. juli 2022 #16 Del Skrevet 2. juli 2022 Vi har begynt på jobb igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 2. juli 2022 #17 Del Skrevet 2. juli 2022 Aldri brukt det Lite nytte. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
William_S Skrevet 2. juli 2022 #18 Del Skrevet 2. juli 2022 Altså det er jo ingen som forbyr folk å bruke munnbind om man vil det. Bare ikke krev det av alle andre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. juli 2022 #19 Del Skrevet 2. juli 2022 (endret) Nei, munnbind orker jeg ikke med mindre man absolutt må. Det er kvelende, og måten munnbindene sitter på gjør at det blir en glipe under øynene, som gjør at det "damper" opp pust/dugg på brillene mine så jeg knapt ser noe. Hva skal jeg i butikken å gjøre om jeg ikke kan se noe? Endret 2. juli 2022 av Million 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 2. juli 2022 #20 Del Skrevet 2. juli 2022 marita31 skrev (18 timer siden): Har sett den siste uken at noen går med munnbind i butikkene, skal vi begynne med det igjen nå? Vil du? Jeg har gjort det nå en god stund allerede. Det er lov å tenke selv. Det er ikke som om covid bryr seg om hva som ser rart ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg