Gå til innhold

Noen flere her som HATER varmen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke ord for å beskrive hvor mye jeg hater varmen, det er tortur, rett og slett. Kan ikke begripe at så mange lengter og sutrer etter varme. Det er da for søren ikke gøy å svette, ha det ubehagelig og ikke klare å gjøre enkle gjøremål uten å bli varm og surrete i hodet. Leier leilighet i toppetasje og her er det glovarmt, persiennene hjelper ikke og det er tortur. Med covid på toppen! 

Anonymkode: 7ae49...3da

• Liker 9
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hater tilværelsen! Dette finnes ikke gøy eller koselig.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest StellaNova
Skrevet

Det klarer vi! 😊 6 uker så kjenner du at høsten kommer, og bare 30 dager til August, da går det raskt. Trasig med covid da! God bedring :klem:

Hater sommeren jeg også.

AnonymBruker
Skrevet

Uff Ts du bør få deg aircondition eller varmepumpe, jeg har varmepumpe og har kjøling på inne og det er fantastisk godt. Jeg hater varmen og, tortur å gå ut på butikken. Jeg blir dårlig av temp over 20 grader, men her på vestlandet skal det nå bli kjøligere heldigvis. Så det er jeg glad for. 

Anonymkode: 4ca94...bfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
StellaNova skrev (3 minutter siden):

Det klarer vi! 😊 6 uker så kjenner du at høsten kommer, og bare 30 dager til August, da går det raskt. Trasig med covid da! God bedring :klem:

Hater sommeren jeg også.

Takk skal du ha❤️Covid gjør at ting føles mye verre. Gleder meg til høsten ja, kjølig og frisk luft, det er noe helt annet enn denne klamme og ekle varme luften. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Uff Ts du bør få deg aircondition eller varmepumpe, jeg har varmepumpe og har kjøling på inne og det er fantastisk godt. Jeg hater varmen og, tortur å gå ut på butikken. Jeg blir dårlig av temp over 20 grader, men her på vestlandet skal det nå bli kjøligere heldigvis. Så det er jeg glad for. 

Anonymkode: 4ca94...bfd

Jeg flytter ut om to måneder, så derfor jeg ikke har kjøpt ny aircondition (den jeg har er ødelagt).
Samme her, syns ikke det trenger å bli varmere enn 18 grader. Det er varmt nok. Blir kjøligere her også, heldigvis, men det har vært tortur og er tortur, kan ikke vente til det blir kaldere. 

Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg. Venter på høst og vinter da det blir mer guffent igjen.

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Jeg hater ikke varmen, men enkelte dager kan være for varme. 

Det jeg hater er kulde.

AnonymBruker
Skrevet

Jobbet naken fra hjemmekontoret de siste dagene. Tungvint når jeg blir oppringt på videocall via Teams. Spist is 3 ganger om dagen. Har ikke fryser, så har pendlet frem og tilbake til butikken.
Så litt oppoverbakke har det vært😄

Anonymkode: fcdf8...42f

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater varmen. Dypt og inderlig. Det er virkelig upopulært å si. ;) Jeg elsker vinterkulde, da! ❤️ 

Anonymkode: 92e6f...dc1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater HATER varmen. Det er så ubehagelig at jeg får fnatt. Siste dagene har vi ligget på 23-30g oppi nord. Noe vi aldri har. Og jeg vil ikke ha det! Gi meg 10g og nordøstavind heller! 

Har vært i syden én gang, og skal aldri dit igjen. 

Anonymkode: d3f5d...d29

• Liker 6
Skrevet

det spørs. Om jeg kan kjøle meg ned ved å bade hele tiden så går det fint. Kan jeg derimot ikke det så er den forferdelig. Blir helt trøtt og utmattet, og får av og til vondt i hodet også. Orker heller ikke spise noe særlig, og er utilpass. Går jeg 5 min så er jeg helt rød i ansiktet, og full av svette.

AnonymBruker
Skrevet

Ny dag med 27-28g både inne og ute, og vindstille. 

Herre Gud, fri oss fra lidelsene. Gi oss tåke! 

Anonymkode: d3f5d...d29

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kulda er 100 ganger verre en varmen. Bare det å sitte å chillen i sola med en kald øl det er den beste følelsen på jord.

Anonymkode: 474c7...cd8

Skrevet

Varmen kan dra tilbake dit den kom fra og bli der!!🥵😡

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du ønsker å snakke med likesinnede har vi en tråd som tas opp år etter år om akkurat dette :) 

Anonymkode: 62527...689

• Liker 1
Skrevet

Hater varme over alt. Sommeren er grusom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis siste dagen med over 30 her i indre Troms. Gleder meg til normal nord-norsk sommer hele neste uke.

Anonymkode: 350f2...903

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Varme temperaturer synes jeg er helt topp, så lenge det ikke konstant over flere uker, slik sommeren 2018 var. Det var tropenetter og tropedager, og jeg gikk gravid i tillegg. Det var grusomt 😅 men sol og fine temperaturer på 25+ på dagtid, med kjøligere netter og dager med regn i blant så man får et avbrekk - 👌🏻 
Bor også i toppleilighet uten innebygd aircondition, men investerte i to gode stående aircondition i fjor sommer. Har et på soverommet og et på stua, verdt hvert øre. 

Det jeg synes er verst, er når det er klamt og lummert ute, slik det har vært noen dager denne uka. I dag regner det, og det er 15 grader ute. Veldig deilig med en pause fra det fæle klamme været. 

Sommeren og våren er fine årstider, lyst og godt ute. Synes kulde er hakket verre, hater å fryse. 

Anonymkode: 0e23d...25a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Heldigvis siste dagen med over 30 her i indre Troms. Gleder meg til normal nord-norsk sommer hele neste uke.

Anonymkode: 350f2...903

Helt enig, den siste uka har vært grusom her🥵 

Jeg hater varmen, blir fysisk dårlig av det

Anonymkode: 248e6...efa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...