AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #81 Del Skrevet 4. juli 2022 Naboen min ble medskyldig i drap. Forferdelig ekkelt å se han tiden etter drapet. Syntes rettssystemet er en vits som verner om «stakkars» gjerningsmenn, ofrene lider i stillhet til de før. Forferdelig å tenke på. Siden han bare var meddkyldig slapp han ut noen år etter. Ekkel fyr helt fra barndommen. Ødelagt person med dårlig barndom dessverre. Anonymkode: dddb0...181 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #82 Del Skrevet 4. juli 2022 Jo offeret var ung gutt i 20-årene. Moren fikk ikke kommet til Norge på begravelsen pga. visumproblemer. En godhjerta norsk nabo av han tok turen helt ned til opprinnelseslandet for vise sin respekt for offeret og trøste moren på et vis. Tragisk💔 Anonymkode: dddb0...181 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #83 Del Skrevet 4. juli 2022 Tre i selvmord. En ble skutt på Utøya. Anonymkode: 3e88f...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 4. juli 2022 #84 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Ryddet for oppfordring til persondebatt og personidentifiserbare beskrivelser. Rhodiola,adm. Endret 6. juli 2022 av Rhodiola fordi etterfølgende innlegg ble ryddet for personidentifiserbare beskrivelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #85 Del Skrevet 4. juli 2022 Kjenner/kjente 3 stk som dessverre ble drept. Anonymkode: ab2a0...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 4. juli 2022 #86 Del Skrevet 4. juli 2022 Selvdrap og drap, men ikke myrdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #87 Del Skrevet 6. juli 2022 On 7/4/2022 at 2:57 AM, AnonymBruker said: Vet godt hvem som drepte han. Det var ikke helt uprovosert som enkelte skulle ha det til. Helt tragisk men ingen av de hadde rent mel i posen. Anonymkode: 44552...b03 Da jeg så dere nevnte denne saken måtte jeg sjekke hva som faktisk ble utfallet her. Husket det ikke fra da dommen falt. Fortellingen som tiltalte gjengir er jo helt utrolig? Han må være tidenes mest uheldige fyr dersom dette stemmer... (1) Han tenker det er en god ide å legge fra seg et våpen i en hekk. (2) Han anser den beste måten å legge fra seg våpenet på er å kaste det. (3) Han anser den tryggeste måten å kaste våpenet i hekken på er å kaste det med løpet pekende mot avdøde. Retten tror visstnok også på julenissen. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Bjz9qQ/mann-frikjent-for-forsettlig-drap-i-askim Anonymkode: c812f...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #88 Del Skrevet 6. juli 2022 Nei, kjenner ingen som er blitt drept eller som er morder. Men kameraten til sønnen min opplevde at moren ble drept av faren.. 💔 Anonymkode: b1be6...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #89 Del Skrevet 6. juli 2022 Nei men kjenner en som drepte samboeren sin….😢 Anonymkode: 73d2a...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #90 Del Skrevet 6. juli 2022 Søskenbarnet mitt, ble servert en coctail av en overdose, han som serverte den stakk av fra stedet og ingen turte å tyste. Ble sagt at han satt den selv 💔 Samme med en bekjent, han ble forlatt utendørs i hjelpesløs tilstand. En annen bekjent ble banket ihjel av en sjalu eks av hun han var sammen med. Anonymkode: 7f97f...db8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. juli 2022 #91 Del Skrevet 6. juli 2022 Ja, en 17 år gammel gutt skøyt og drepte dama si på 16 pga sjalusi. Han fikk 9 år 😵💫 Og skrev et brev at han angrer ikke og kunne gjort det igjen. Galskapen lenge leve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. juli 2022 #92 Del Skrevet 6. juli 2022 Og min venninne som barn, rett før vi skulle opp i 1 klasse ble hun påkjørt og drept av postdamen. Kjempe tragisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 5. august 2022 #93 Del Skrevet 5. august 2022 Ja, men jeg skylder like mye på velgerne som var stemt på partier som var bygget ned helsevesenet som jeg skylder på morderen. I mine øyne er de fleste stemmeberettigede medskyldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #94 Del Skrevet 5. august 2022 Ja, men det er mange, mange år siden. Ei jente på 17 år som ble drept av en gutt som voldtok henne først. Anonymkode: eb095...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #95 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 17.07): Herlighet, glemte helt Viggo og Jan Helge i Baneheiasaken. Drap og voldtekt. Men jeg kjente ikke jentene ❤️ Anonymkode: a0bce...ea0 Det var vel ikke det ts lurte på... Anonymkode: 4f5c1...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #96 Del Skrevet 5. august 2022 Ja, dessverre. To personer jeg kjente ble myrdet (ikke samme tilfelle). I begge tilfeller var en forelder den som gjorde det. Anonymkode: 4f5c1...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #97 Del Skrevet 5. august 2022 Drap - ja. Mord - nei. Anonymkode: a8616...325 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #98 Del Skrevet 5. august 2022 Her var det så mange tilfeller at noen nesten må gjelde de samme sakene? Utøya har vel også gjort at ganske mange kjenner noen som ble drept. Er vel å dra det litt langt å si at jeg kjente noen personlig, men min mors kusine ble myrdet (regner med det var noe psykiatri inne i bilde), møtte henne bare et par ganger. Min tremenning satt inne for medvirkning til drap (narkotikamiljø). Forferdelig at så mange er drept av egne foreldre 😢 Anonymkode: f403d...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #99 Del Skrevet 5. august 2022 On 7/1/2022 at 8:13 PM, AnonymBruker said: Ei i min familie ble drept av sin egen far. Saken var vanskelig å bevise, så politiet tok aldri ut tiltale, og i løpet av et par år var han selv død av overdose. Han slapp billig unna, men heller det enn at han går fritt blant oss. Anonymkode: 46719...bc3 Med fentalyl? Kjente til henne hvis vi snakker om samme jenta 😭 Og hun var jo blitt så mye bedre og livet så lysere ut enn på lenge!!! Fryktelig tragisk! Anonymkode: 6ad34...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #100 Del Skrevet 7. august 2022 Onkelen til kona mi drepte sin egen bror etter en pengekrangel. Det var før jeg møtte henne, så jeg har ikke noe personlig forhold til det. Anonymkode: fe6e2...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå