AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #101 Del Skrevet 7. august 2022 On 8/5/2022 at 9:29 AM, AnonymBruker said: Drap - ja. Mord - nei. Anonymkode: a8616...325 Det er nesten 20 år siden disse to mente noe forskjellig i norsk justis. Anonymkode: fe6e2...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #102 Del Skrevet 10. august 2022 Så mange partnerdrap 😳 Huff denne tråden gjorde meg engstelig. Og tanken på at det finnes mennesker som dreper egne barn, jeg vet det jo men orker ikke 😥 Anonymkode: 65426...624 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #103 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (På 7.8.2022 den 14.40): Det er nesten 20 år siden disse to mente noe forskjellig i norsk justis. Anonymkode: fe6e2...6b2 Eller betydde, som vi andre sier ... Anonymkode: f1bd0...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppvaskbørsten Skrevet 10. august 2022 #104 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) Nei, bare bekjent. Endret 10. august 2022 av Oppvaskbørsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #105 Del Skrevet 10. august 2022 Ja, kjenner en jente som ble drept av kjæresten eller eksen sin. Er mange år siden, så husker ikke helt om han var kjæreste eller eks. Jeg hadde ikke sett henne på en del år og fikk helt sjokk da jeg leste det 😞 Vi hadde hest på samme stall og vi red ganske mye sammen. Veldig hyggelig jente som dessverre havnet i feil miljø. Kjenner også to som har begått selvmord. Anonymkode: 9aad9...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #106 Del Skrevet 10. august 2022 Ja, og noen som har drept noen. Anonymkode: a5bfc...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 10. august 2022 #107 Del Skrevet 10. august 2022 Kjenner ingen personlig som er blitt myrdet, bortsett fra naboen til noen jeg kjenner. Han drepte kona si da barna sov og dumpet liket fra en bro. Vet om sikkert 20 som har tatt selvmord, da, men ingen i min nærmeste familie og vennekrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #108 Del Skrevet 10. august 2022 Dessverre. En tidligere kollega ble skutt og drept da han var på ferie i utlandet. Jeg fikk det ikke med meg fordi jeg ble pappa akkurat da, men så en sak i avisa et år etter. Stussa over at jeg ikke hadde sett ham på en stund, og ble temmelig sjokkert da jeg forsto hvorfor. Bare unge fyren, i 20-åra. Ufattelig meningsløst. Anonymkode: 6a80d...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #109 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, og noen som har drept noen. Anonymkode: a5bfc...133 Legge til har vært borti 3 som har drept, pluss ble kjent med en som har drept. Og kjenner en som er drept, kjenner til 2 som ble drept og kjenner en som ble drept. Veldig tilfeldige møter alle sammen. Pluss sterk mistanke om at en jeg har kjent hele livet som nå er død pga alderdom mulig drepte noen før 20 års alder. Han innrømte å ha vært til stede rett før han døde. Et uoppkkart mord. De som drepte som jeg tilfedig var borti like før, fikk jeg veldig reaksjon på og alle alarmklokke i kroppen reagerte. Jeg vet fortsatt ikke eksakt hva jeg reagerte på. Men noe var det tydeligvis. Jo også var det en kompis av broren min, som prøvde å drepe to, mislykket og drepte seg selv isteden. Men da var jeg liten. Anonymkode: a5bfc...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #110 Del Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, kjenner en jente som ble drept av kjæresten eller eksen sin. Er mange år siden, så husker ikke helt om han var kjæreste eller eks. Jeg hadde ikke sett henne på en del år og fikk helt sjokk da jeg leste det 😞 Vi hadde hest på samme stall og vi red ganske mye sammen. Veldig hyggelig jente som dessverre havnet i feil miljø. Kjenner også to som har begått selvmord. Anonymkode: 9aad9...339 Kanskje samme som jeg kjente? De skulle egentlig gifte seg men så ble det slutt og etter det ville hun feire bursdagen hans og ble drept utenfor hjemmet. Hun hadde ett barn som måtte flytte til sin far og for ett par år siden døde barnet også men i en tragisk ulykke. Kjenner fortsatt det trykker når jeg tenker på det 😥 Anonymkode: c7d8a...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #111 Del Skrevet 10. august 2022 Sønnen til en bekjent ble knivstukket og drept. Jeg jobbet sammen med denne sønnen tidligere også. Han var litt ute og kjørte kan man si, så jeg ble ikke sånn kjempesjokkert, men han var en fin fyr og artig skrue å jobbe sammen med. Anonymkode: 1976d...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #112 Del Skrevet 10. august 2022 Ja eller bekjent fra barne- og ungdomsskolen, han ble drept i utlandet. Jeg var helt tilfeldig i samme by (på et annet kontinent) da det skjedde, jeg visste ikke at han var der og ble helt satt ut da jeg fikk høre om det via media. Da passet jeg godt på meg selv resten av tiden jeg var der etterpå, for å si det sånn. Anonymkode: 3b988...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #113 Del Skrevet 10. august 2022 Det påstås så, men ærlige talt husker jeg ikke vedkommende. Morderen husker jeg derimot godt. En veldig søt, sjenert og stille gutt. Ikke akkurat en man så for seg at skulle bli morder. Anonymkode: 20ee9...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 10. august 2022 #114 Del Skrevet 10. august 2022 (endret) Min far ble drept så ja beklageligvis Hadde og en nabo som begikk samaritan drap på sin kone før han drepte seg selv Endret 10. august 2022 av Fru Uperfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 10. august 2022 #115 Del Skrevet 10. august 2022 Nei, men kjenner en som satt inne for å forsøke å drepe samboeren sin. Han var sikker på at hun var død og ringte selv politiet, men hun var bare besvimt. Veldig rart, for dette er en person ingen kunne se for seg dette med. Han har selv sagt til meg at han faktisk ville drepe henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
- Brian Skrevet 11. august 2022 #116 Del Skrevet 11. august 2022 (endret) Heldigvis kjenner jeg ingen som har blitt drept i den vanlige betydningen av ordet, men minst fire av dem jeg kjente, har tatt livet sitt, og håper inderlig at listen stopper der; en gutt jeg kjente som begikk selvmord i tenårene på grunn av kjærlighetssorg, vaktmesteren i blokken jeg bor i, ei jente jeg leste bloggen til som avsluttet livet sitt 22 år gammel, og en jeg gikk på skolen med i videregående. I tillegg døde jenta jeg en gang var forelsket i, av anoreksi, og snille M., voldtatt som 13-åring, døde da hun var 21. Hun ble ikke drept på vanlig måte, men all smerten hun ble påført i løpet av det korte livet sitt, var tung nok til at hun døde så altfor tidlig; første gang hun prøvde å avslutte det, var da hun var barn. Og de som voldtok henne, går fritt rundt den dag idag. Endret 11. august 2022 av - Brian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #117 Del Skrevet 11. august 2022 Nei, omgås ikke folk fra "livets harde skole". Anonymkode: ba7dd...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #118 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, kjenner en jente som ble drept av kjæresten eller eksen sin. Er mange år siden, så husker ikke helt om han var kjæreste eller eks. Jeg hadde ikke sett henne på en del år og fikk helt sjokk da jeg leste det 😞 Vi hadde hest på samme stall og vi red ganske mye sammen. Veldig hyggelig jente som dessverre havnet i feil miljø. Kjenner også to som har begått selvmord. Anonymkode: 9aad9...339 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje samme som jeg kjente? De skulle egentlig gifte seg men så ble det slutt og etter det ville hun feire bursdagen hans og ble drept utenfor hjemmet. Hun hadde ett barn som måtte flytte til sin far og for ett par år siden døde barnet også men i en tragisk ulykke. Kjenner fortsatt det trykker når jeg tenker på det 😥 Anonymkode: c7d8a...e72 Høres ut som vi kjente samme person. Mandal? Anonymkode: 90c1b...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #119 Del Skrevet 11. august 2022 Kjenner til flere drepte. Kjenner også til drapsmenn/kvinner. Anonymkode: 01c9b...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #120 Del Skrevet 12. august 2022 Onkelen min ble det ja Anonymkode: f00d1...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå