AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #61 Del Skrevet 3. juli 2022 Kjente ei som ble drept på Utøya. Anonymkode: ca025...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #62 Del Skrevet 3. juli 2022 Ja. En venn, utenlandsk. Fikk avslag på asyl, ble sendt hjem. Ble skutt 💔 Anonymkode: 1d9af...b1a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #63 Del Skrevet 3. juli 2022 Ja. Trippeldrapet i Tromsø. Anonymkode: f8e39...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #64 Del Skrevet 3. juli 2022 Ja, han på bp som drepte barna sine, kona si og seg selv og skrev lapp til vaskehjelpen at de var på badet. Anonymkode: 6dff1...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. juli 2022 #65 Del Skrevet 3. juli 2022 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eryn Skrevet 3. juli 2022 #66 Del Skrevet 3. juli 2022 Ja dessverre, 3 stykker (2 menn og 1 kvinne). Kjente også drapsmannen til 2 av de. Ett var overlagt partnerdrap, de andre to drapene var konflikter som eskalerte til drap. Ett av drapene var i min nære familie. 💔 Kan innimellom fortsatt oppleve telefonskrekk, frykt for å få flere dødsbudskap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #67 Del Skrevet 3. juli 2022 Ja, to stykker på Utøya 💔 Anonymkode: 3bd2d...ef5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eryn Skrevet 3. juli 2022 #68 Del Skrevet 3. juli 2022 (endret) Dessverre også mange selvmord. 💔 Endret 3. juli 2022 av Eryn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #69 Del Skrevet 3. juli 2022 Vet om ei ung jente som ble kjørt ned av exen sin i rus. Han siktet og traff, det er mange år siden. Samt visste hvem hun som ble drept av mannen sammen med barna for ikke så lenge siden. Kjente til de men kjente de ikke ….. Helt grusomt begge deler. Anonymkode: 01ba0...121 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 3. juli 2022 #70 Del Skrevet 3. juli 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superduper123 Skrevet 3. juli 2022 #71 Del Skrevet 3. juli 2022 Ja, en venn av meg ble drept av sin forelder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 3. juli 2022 #72 Del Skrevet 3. juli 2022 Hvis drept av fyllekjører teller, så ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 3. juli 2022 #73 Del Skrevet 3. juli 2022 ja, ei i familien ble myrdet når hun dumpet mannen sin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #74 Del Skrevet 3. juli 2022 4 hours ago, pressplay said: Merkelig å tenke på at man har lagt med fulladet AG3 side om side med en som nettopp hadde drept noen. Det må ha vært 2, maks 3 uker mellom drapet og innrykket i militæret. Etter lett staking på sosiale medier og 1881 så finner jeg ikke spor av ham. Har han skiftet navn? Uff, må være ekkelt å tenke på... Ja, han har byttet etternavn. Vi har noen felles venner på fb og jeg ser han er venn med familien. Anonymkode: 61702...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 4. juli 2022 #75 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Nei, heldigvis ikke, men jeg har dessverre kjent (eller visst om) to som har drept noen. I begge tilfellene var det fylleslagsmål hvor det var heller tilfeldig hvem som ble drept og hvem som fikk inn det siste slaget.De ble ikke dømt for overlagt drap, men sonet noen år. Endret 4. juli 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 4. juli 2022 #76 Del Skrevet 4. juli 2022 Kjente både offer og drapsmann i det såkalte 'Askim-drapet' for to år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #77 Del Skrevet 4. juli 2022 Ja. Det er nok ikke vanlig å kjenne noen som ble myrdet. Vet om mange som har stått for eget dødsfall. Det derimot er ganske vanlig. Anonymkode: e2a8f...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #78 Del Skrevet 4. juli 2022 Nei, kjenner ingen som har blitt drept. Men kjenner flere som har drept. Utenlandstjeneste i forsvaret (Afganistan, Kosovo, Irak, og flere land i Afrika). Da jeg har mange venner og bekjente i flere aldersgrupper som har vært ute, vet jeg ikke hvor mange som faktisk drepte under tjeneste. Ikke alle er nære nok venner, eller de ønsker ikke dele slike historier. fremmedlegionen 2 stk., en på vestlandet som drepte ex'en i fylla (?) Hvis jeg husker riktig. Også har jeg kjent eller vist om en del som har dødd av selvmord Anonymkode: 141e8...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #79 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 20.09): Ja, en venn, han ble drept da han var 17 år, helt umotivert knivstikking. Anonymkode: b4f24...ed5 I en leilighet i oslo? En jeg vokste opp med ble drept på den måten og samme alder, møtte han noen dager før hvor han spurte om å sitte på hjem. Anonymkode: 44552...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #80 Del Skrevet 4. juli 2022 Gry H. skrev (10 minutter siden): Kjente både offer og drapsmann i det såkalte 'Askim-drapet' for to år siden. Vet godt hvem som drepte han. Det var ikke helt uprovosert som enkelte skulle ha det til. Helt tragisk men ingen av de hadde rent mel i posen. Anonymkode: 44552...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå