Gå til innhold

Kjenner du personlig noen som har blitt myrdet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ei i min familie ble drept av sin egen far. Saken var vanskelig å bevise, så politiet tok aldri ut tiltale, og i løpet av et par år var han selv død av overdose. Han slapp billig unna, men heller det enn at han går fritt blant oss.

Anonymkode: 46719...bc3

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tre stykker faktisk! 

1. Tidligere klassevenninne ble angrepet da hun var ferdig med nattevakt av en ustabil person som ikke kjente henne.  Hun ble knivstukket, og klarte å komme seg unna og ringte på en tilfeldig dør, men døde på trappa der.

2. En tidligere kollega ble drept av en ONS  han hadde plukket opp på byen. Min kollega var homofil. 

3. Benjamin Hermansen. Var kollega med hans mor,  og hadde kjent Benjamin fra han var liten.  

• Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Mannen tok livet av begge barna, kona og deretter seg selv. Mange år siden og en helt jævlig sak. 

Anonymkode: 37786...593

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Jeg fant en bekjent død. Hun hadde blitt voldtatt og drept av en mann hun hadde hengt litt med.

Anonymkode: c8cb3...a82

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjenner en som fyllekjørte og drepte en skolekamerat av meg som var ute å gikk på et fortau. 

Anonymkode: f903e...cd4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, tidligere klassekamerat. Han ble drept i fylla av sin eneste kompis. Blir fremdeles trist av å tenke på det, det er over 20 år siden.

Anonymkode: 99185...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Gikk på skole (for rike barn) i et annet land som barn, to av vennene mine mistet en pappa 😭 Leiemorder begge gangene. 

Anonymkode: d904a...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i opptak til befalsskole i militæret med en som nettopp hadde drept samboeren sin. Var på tropp men sov ikke på samme rom. Han drepte samboeren sin, puttet henne i en hockeybag, dumpet bagen og dro i militæret kort tid etterpå. Han fullførte aspirantperioden, men kom ikke inn. Ble tatt av politiet like etterpå. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stesøsteren min ble drept av samboeren sin 💔

Anonymkode: 8f7f5...a59

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men har studert sammen med en som var sluppet ut av fengsel etter å ha drept en slektning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjente ikke offeret, men var bekjent av morderen. Offeret var morderens eget barn. Fryktelig sak som jeg aldri glemmer.

Anonymkode: a25ee...26e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, pressplay said:

Var i opptak til befalsskole i militæret med en som nettopp hadde drept samboeren sin. Var på tropp men sov ikke på samme rom. Han drepte samboeren sin, puttet henne i en hockeybag, dumpet bagen og dro i militæret kort tid etterpå. Han fullførte aspirantperioden, men kom ikke inn. Ble tatt av politiet like etterpå. 

Uff ja.. Kjente ikke henne, men kjenner til flere av familiemedlemmene hennes. Helt forjævlig. Og fyren ser ut til å leve et helt normalt liv i dag..

Anonymkode: 61702...c61

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 18.20):

Nei. Hjelp, så mange som kjenner noen😱 

Anonymkode: 89482...7e2

Er vell noe med at diskusjonen tiltrekker seg folk som har opplevd dette. Er ikke like interessant å gå inn å svare nei, selv om dette antageligvis ville gjort prosenten som skriver ja veldig liten. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 7/1/2022 at 4:50 PM, AnonymBruker said:

Lurer på hvor vanlig dette er.

Anonymkode: 3835e...f68

Jada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, bestekompisen til pappa 💔

Han hadde vitnet i en narkotikasak..

Anonymkode: c9bb8...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hinsk skrev (2 minutter siden):

Er vell noe med at diskusjonen tiltrekker seg folk som har opplevd dette. Er ikke like interessant å gå inn å svare nei, selv om dette antageligvis ville gjort prosenten som skriver ja veldig liten. 

Det er jo ganske mange mennesker man møter og blir litt kjent med i løpet av et liv. Så selv om mange kjenner noen, så er det nok ikke så mange som opplever dette tett innpå seg.

Anonymkode: 99185...dd6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Uff ja.. Kjente ikke henne, men kjenner til flere av familiemedlemmene hennes. Helt forjævlig. Og fyren ser ut til å leve et helt normalt liv i dag..

Anonymkode: 61702...c61

Merkelig å tenke på at man har lagt med fulladet AG3 side om side med en som nettopp hadde drept noen. Det må ha vært 2, maks 3 uker mellom drapet og innrykket i militæret. 

Etter lett staking på sosiale medier og 1881 så finner jeg ikke spor av ham. Har han skiftet navn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...