AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Del Skrevet 1. juli 2022 Får inntrykk det er stor greie å sitte med Dag Otto Lauritzen i bilen når det er sykkelritt i Frankrike. Riktig nok med kamera. Hva er greia? Hva er neste? statsministeren? Andre? Anonymkode: e677e...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #2 Del Skrevet 1. juli 2022 ??? Anonymkode: f25a6...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Del Skrevet 1. juli 2022 ??? Anonymkode: 222fb...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #4 Del Skrevet 15. juli 2022 nå er det Therese Johaug som får reklame tid i bilen til Dag Otto i forbindelse med sykkelritt i Frankrike. Anonymkode: e677e...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #5 Del Skrevet 15. juli 2022 Hæ? Er dette noe folk bryr seg om? Jeg har sett han Dag-karen på dette kompani-programmet, utover det kunne jeg ikke brydd meg mindre. Anonymkode: fe5cd...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #6 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hæ? Er dette noe folk bryr seg om? Jeg har sett han Dag-karen på dette kompani-programmet, utover det kunne jeg ikke brydd meg mindre. Anonymkode: fe5cd...a14 nå er det bilen som jeg snakker om... det er jo status å ha sittet bilen med han i Frankrike under sykkelritt. Riktig nok med kamera team med som kan sende det ut i tv selskapet Anonymkode: e677e...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Del Skrevet 15. juli 2022 Han er jo en tideligere syklist. Så for de som interesserer seg for Tour De France så er jo han stas å møte på. Anonymkode: d9d62...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Del Skrevet 15. juli 2022 Du bryr deg åpenbart nok til å skrive innlegg om det her på KG. Så du, burde jo forklart greia for oss andre. Anonymkode: 64a41...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juli 2022 #9 Del Skrevet 15. juli 2022 teller det at bilen min rullet sine aller første kilometer som sånn sykkelritt-bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti T Usen Skrevet 15. juli 2022 #10 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) Dag Otto Lauritzen kjører en bil med akkreditering til å kjøre selve sykkelløypa. Dette er først og fremst via TV2 som har betalt for TV- rettigheter i dyre dommer. Jeg kunne gjerne tenkt meg ei etappe i TdF i den bilen . Men det skyldes absolutt ikke at Lauritzen kjører. Oppleve stemninga, se bakkene med egne øyne, komme nært innpå «rittets puls» Når det er sagt: jeg antar man kommer ENDA nærmere syklister/lag/etc med DOL som sjåfør fordi han som gammel syklist/etappevinner i TdF, og at han får noen tilganger/fordeler. Aller mest kunne jeg tenkt meg å sitte på med en motorsykkel under selve rittet, men det var vel litt off topic:) Endret 15. juli 2022 av Ti T Usen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Del Skrevet 15. juli 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: nå er det bilen som jeg snakker om... det er jo status å ha sittet bilen med han i Frankrike under sykkelritt. Riktig nok med kamera team med som kan sende det ut i tv selskapet Anonymkode: e677e...e68 Ah, beklager, da misforsto jeg! Hva slags bil er det snakk om? Det kan være ganske "status" å sitte i en fet, sjelden bil! Anonymkode: fe5cd...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ah, beklager, da misforsto jeg! Hva slags bil er det snakk om? Det kan være ganske "status" å sitte i en fet, sjelden bil! Anonymkode: fe5cd...a14 faktisk vet jeg ikke bilmerke, men det er vel en mindre utgave. Men nå mener jeg i utgangspunktet at store viktige samfunnsaker kan løses i bilen til Dag Otto. Reklame for enkeltindividene som blir invitert. Anonymkode: e677e...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Del Skrevet 15. juli 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: nå er det bilen som jeg snakker om... det er jo status å ha sittet bilen med han i Frankrike under sykkelritt. Riktig nok med kamera team med som kan sende det ut i tv selskapet Anonymkode: e677e...e68 1 minutt siden, AnonymBruker said: faktisk vet jeg ikke bilmerke, men det er vel en mindre utgave. Men nå mener jeg i utgangspunktet at store viktige samfunnsaker kan løses i bilen til Dag Otto. Reklame for enkeltindividene som blir invitert. Anonymkode: e677e...e68 Nå ble jeg i grunn forvirret. Først sies det at det er BILEN det er snakk om, noe jeg kan forstå. Men så er det blitt endret til at det er å løse viktige samfunnssaker? Med det falt jeg av. Anonymkode: fe5cd...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audifreak1997 Skrevet 15. juli 2022 #14 Del Skrevet 15. juli 2022 Fordi "kjendiser" presser seg inn over alt på TV2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Del Skrevet 15. juli 2022 audifreak1997 skrev (1 minutt siden): Fordi "kjendiser" presser seg inn over alt på TV2 endelig en som visste å gi et godt svar. Takk... Alt for å tjene penger. Anonymkode: e677e...e68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #16 Del Skrevet 15. juli 2022 Glad jeg har altibox, har ikke hatt tv2 siden i april. Savner ikke å få trøkka de såkalte ræl kjendisene sine av bloggere og influensaer hver gang jeg svitjer forbi kanalen i 2 sekunder. Go altibox 😄 Anonymkode: 6eba5...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå