Gå til innhold

hvorfor er det stor greie å sitte med Dag Otto i bil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får inntrykk det er stor greie å sitte med Dag Otto Lauritzen i bilen når det er sykkelritt i Frankrike. Riktig nok med kamera. Hva er greia?

Hva er neste? statsministeren? Andre? 

Anonymkode: e677e...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
AnonymBruker

nå er det Therese Johaug som får reklame tid i bilen til Dag Otto i forbindelse med sykkelritt i Frankrike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hæ? Er dette noe folk bryr seg om?

Jeg har sett han Dag-karen på dette kompani-programmet, utover det kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: fe5cd...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hæ? Er dette noe folk bryr seg om?

Jeg har sett han Dag-karen på dette kompani-programmet, utover det kunne jeg ikke brydd meg mindre.

nå er det bilen som jeg snakker om... det er jo status å ha sittet bilen med han i Frankrike under sykkelritt. Riktig nok med kamera team med som kan sende det ut i tv selskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han er jo en tideligere syklist. Så for de som interesserer seg for Tour De France så er jo han stas å møte på.

Anonymkode: d9d62...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bryr deg åpenbart nok til å skrive innlegg om det her på KG. Så du, burde jo forklart greia for oss andre. 

Anonymkode: 64a41...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teller det at bilen min rullet sine aller første kilometer som sånn sykkelritt-bil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag Otto Lauritzen kjører en bil med akkreditering til å kjøre selve sykkelløypa. Dette er først og fremst via TV2 som har betalt for TV- rettigheter i dyre dommer. Jeg kunne gjerne tenkt meg ei etappe i TdF i den bilen . Men det skyldes absolutt ikke at Lauritzen kjører. Oppleve stemninga, se bakkene med egne øyne, komme nært innpå «rittets puls»

Når det er sagt: jeg antar  man kommer ENDA  nærmere syklister/lag/etc med DOL som sjåfør fordi han som gammel syklist/etappevinner i TdF, og at han får noen tilganger/fordeler.

Aller mest kunne jeg tenkt meg å sitte på med en motorsykkel under selve rittet, men det var vel litt off topic:) 

Endret av Ti T Usen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker said:

nå er det bilen som jeg snakker om... det er jo status å ha sittet bilen med han i Frankrike under sykkelritt. Riktig nok med kamera team med som kan sende det ut i tv selskapet

Ah, beklager, da misforsto jeg!

Hva slags bil er det snakk om? Det kan være ganske "status" å sitte i en fet, sjelden bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ah, beklager, da misforsto jeg!

Hva slags bil er det snakk om? Det kan være ganske "status" å sitte i en fet, sjelden bil!

faktisk vet jeg ikke bilmerke, men det er vel en mindre utgave. Men nå mener jeg i utgangspunktet at store viktige samfunnsaker kan løses i bilen til Dag Otto. Reklame for enkeltindividene som blir invitert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker said:

1 minutt siden, AnonymBruker said:

faktisk vet jeg ikke bilmerke, men det er vel en mindre utgave. Men nå mener jeg i utgangspunktet at store viktige samfunnsaker kan løses i bilen til Dag Otto. Reklame for enkeltindividene som blir invitert. 

Nå ble jeg i grunn forvirret. Først sies det at det er BILEN det er snakk om, noe jeg kan forstå.

Men så er det blitt endret til at det er å løse viktige samfunnssaker?

Med det falt jeg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
audifreak1997 skrev (1 minutt siden):

Fordi "kjendiser" presser seg inn over alt på TV2

endelig en som visste å gi et godt svar. Takk... Alt for å tjene penger. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glad jeg har altibox, har ikke hatt tv2 siden i april. Savner ikke å få trøkka de såkalte ræl kjendisene sine av bloggere og influensaer hver gang jeg svitjer forbi kanalen i 2 sekunder. Go altibox 😄

Anonymkode: 6eba5...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...