AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Del Skrevet 30. juni 2022 Skal på tur fra Bergen til østlandet snart, men har ikke rukket å kjøpe ny bil enda. Men jeg har fortsatt gamlebilen min som egentlig er planen å skifte ut. Den blir nok kjørt rett på dyngen mot vrakpant når tid for ny EU kontroll kommer i september. Men enn så lenge så fungerer bilen, det er bare det at jeg ikke helt stoler på at den tåler en langtur og jeg har derfor kun brukt den til småkjøring hjemme. Men jeg tenker, hvis den stopper og jeg må taues til nærmeste verksted fra midt på fjellet, er det da mulig å bare ringe falken, få de til å taue til nærmeste verksted på bilforsikringen, og så kvitte seg med bilen hos nærmeste verksted og at de tar seg av vraket? Eller må jeg selv ordne med å få den til godkjent deponi? Vi er flere i reisefølget så vi skal alltid klare å få til noe, men kjipt om nærmeste deponi er timevis unna. Jeg regner med de fleste verksted som tar inntauede biler fra Falken har en standard måte å gjøre ting på med biler som ikke går for egen maskin. Anonymkode: f1dcb...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #2 Del Skrevet 2. juli 2022 Et verksted kan nok fikse vrakingen for deg, men det vil nok koste mer enn du får igjen i vrakpant Anonymkode: f9be0...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå