AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Del Skrevet 30. juni 2022 Jeg var på tur og så en gigantisk tre møll i gresset. Så ut som den hadde skadet den ene vingen. Jeg satte meg ned og studerte den. Plutselig begynte den å løpe mot meg i gresset! Og slik holdt den på i 5 min. For hver gang jeg flyttet meg, løp den min retning. Etter hvert så gikk jeg, men da så jeg en liten fugl fløy over den og studerte den. Fuglen fløy videre Nå sitter jeg her med litt dårlig samvittighet… men jeg kan jo ikke ta den med inn, for om den legger larver så er huset kjørt. Ganske sikker på at det var en hunn også, pga antennene. Jeg tviler på at jeg kunne gitt den noe godt liv i en boks, og jeg er redd for at mine katter kunne fått tak i den, da jeg har lest at hårene fra møllen kan lage mye irritasjon Men burde jeg gå tilbake og sette den på et tre? Det er litt kronglete også, for jeg har en syk katt jeg passer på, og jeg tror ikke katten orker en tur til ut 😫 kan ikke etterlate katten alene i dag/natt etter råd fra veterinær Anonymkode: e3acb...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Del Skrevet 30. juni 2022 Jeg vet ikke hvor smarte møll er, men er redd for at den så meg som en trygghet, som at jeg var noe å gjemme seg under fra fuglene…. Dumme meg som ikke tenkte det da 😫 Anonymkode: e3acb...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Del Skrevet 30. juni 2022 Ble ikke noe redde-møllen-aksjon.. Anonymkode: e3acb...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Del Skrevet 30. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke hvor smarte møll er, men er redd for at den så meg som en trygghet, som at jeg var noe å gjemme seg under fra fuglene…. Dumme meg som ikke tenkte det da 😫 Anonymkode: e3acb...ddf De er jævlig dumme. Anonymkode: e4593...593 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): De er jævlig dumme. Anonymkode: e4593...593 Hvorfor løp den etter meg da 😂 var den aggressiv?? Anonymkode: e3acb...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #6 Del Skrevet 1. juli 2022 Ok av alt jeg har lest her på KG, så tror jeg dette får førstepremien av meg. Så vanvittig tåpelig 😄😄😄kan ikke forstå at dette engang er skrevet her inne engang Anonymkode: 41648...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor løp den etter meg da 😂 var den aggressiv?? Anonymkode: e3acb...ddf Sikkert fått hjerneskade og feiltolket lukten din som matlukt eller noe i den dur. Anonymkode: e4593...593 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 1. juli 2022 #8 Del Skrevet 1. juli 2022 Hvis du føler på det så redd den da. Ikke tenk på hva andre sier. Følg hjerte ditt. Syns det er en pen tanke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #9 Del Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ok av alt jeg har lest her på KG, så tror jeg dette får førstepremien av meg. Så vanvittig tåpelig 😄😄😄kan ikke forstå at dette engang er skrevet her inne engang Anonymkode: 41648...013 Hvaaaaa? 😂 Jeg har mye samvittighet, okeii?? Har også dratt inn 2 fugleunge i år, men de er nå ute å flyr med de andre fuglene i gata ❤️ Men møll…, der har jeg 0 å tilby 😰 ts Anonymkode: e3acb...ddf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #10 Del Skrevet 1. juli 2022 Sannhetsøkende skrev (36 minutter siden): Hvis du føler på det så redd den da. Ikke tenk på hva andre sier. Følg hjerte ditt. Syns det er en pen tanke. Takk ❤️ Ble ikke til at jeg gjorde det da 😰 men skal se etter den i morgen, og om den er der så skal jeg flytte den så den er trygt i sitt eget habitat 😊 ts Anonymkode: e3acb...ddf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå