Gå til innhold

Foreslå gangbang for kona?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen mann som respekterer kona si og som eier selvrespekt ville ha foreslått dette.... 

Anonymkode: d0125...540

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

At det er mange menn sin fantasi betyr ikke at de vil respondere positivt på at den blir realisert. Det er et par tråder her inne om menn som maset seg til hotwifing, men taklet det ikke.
Mange kvinner fantaserer om voldtekt. Betyr ikke at de ville likt det.

Så jeg skjønner ikke hvorfor du mener ditt anlegg står i motsetning til mitt.

Anonymkode: 3990e...246

Hæ nei, jeg mente å si meg enig med deg. Beklager at det var dårlig formulert. Poenget mitt var som du skriver at det er som oftest mannens fantasi og den må kun skje sammen med han. Om det skjedde før hans tid synes han neppe det er like pirrende.

Anonymkode: 04c9e...4a6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med mmf så lenge hun er i sentrum, noe vi har gjort ved flere anledninger. 

Men hadde jeg foreslått gangbang så tror jeg at jeg hadde blitt tvunget ut i garasjen på permanent basis.

Hadde vært interessant og overvære et gangbang, ikke det at jeg selv ville ha deltatt.

Kunne kanskje ha latt henne prøve en gang om hun hadde tatt det opp, men det er så tvilsomt at det blir foreslått fra hennes side slik at jeg heller ikke dveler noe særlig på det 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DO IT DO IT DO IT jeg elsker gangbang! det er det diggeste jeg vet, skinka mi blir hard av å tenke på det. #girlpower #lovemylife #voksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 10.23):

Ts kan umulig være skikkelig mann. En bastard. Du finner ingen i dyreriket som vil tillate andre hanner å gangbange partneren sin. 

Anonymkode: 385c5...6cb

Det gjør du så absolutt 

Anonymkode: 8fd93...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De praktiske problemene med gb er så store at du kan bare droppe tanken. Jeg lover. Det er et logistisk mareritt av brutte avtaler, stygge/tjukke menn og lamme unnskyldninger. 
 

Muligheten er kanskje større om man drar til utlandet, på sexklubb den kvelden man har gb som tema. Men for all del, aldri forsøk å arrangere det selv. Dødfødt. 

Anonymkode: d3756...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...