Gå til innhold

Foreslå gangbang for kona?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fantaserer veldig mye om det, vi har hatt trekant for et par år siden, og jeg er blitt fristet til mer. Det er en deilig tanke at hun nyter flere samtidig som hun er "min". Hvordan hadde dere reagert om deres mann hadde foreslått dette? Nå tenker jeg om man snakket ordentlig om det, leier rom el lignende og bruker tid på å finne noen ordentlige menn. 

Anonymkode: fa79f...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde dere MMF trekant? Likte hun det? har dere snakket mye om det i etterkant, eventuelt også vært innom tema "flere enn to menn"? Fantasier er bra men jeg vil råde deg til å ha en forsiktig fremgangsmåte her, ikke bare flashe "drømmer om å se deg nyte 6-7 mannfolk på hotellrom mens jeg nyter synet" 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, men ikke si noe til henne. Lei deg et hotellrom, inviter en gjeng med mannfolk og kjør på. Kjempesuksess.

Anonymkode: f9eb9...10a

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fantaserer veldig mye om det, vi har hatt trekant for et par år siden, og jeg er blitt fristet til mer. Det er en deilig tanke at hun nyter flere samtidig som hun er "min". Hvordan hadde dere reagert om deres mann hadde foreslått dette? Nå tenker jeg om man snakket ordentlig om det, leier rom el lignende og bruker tid på å finne noen ordentlige menn. 

Anonymkode: fa79f...7af

Jeg nyter at dama blir tilfredsstilt så forstår deg veldig godt. Det friste lit for meg å men da med kun en til men er usikker på om hun vil. Jeg mener det er viktig at hun vet og ikke overraske henne. Hu må være klar til det. Jeg kunne godt tenkt meg å være med men bare om hun ville nyte 100%. Og det må ikke være på hotell men et sted der hun ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på at flere menn tar deg i rompa mens hun ser på? 

Er det det du tenner på? 

Endret av Smeltemann
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at enkelte menn, er mann selv, tror at det er antallet som er nøkkelen til en kvinnes tilfredsstillelse.

Hva tenker dere kvinner. Flere klomser, eller en som vet å få jobben gjort? 

.

Anonymkode: 64791...8fb

  • Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rart at enkelte menn, er mann selv, tror at det er antallet som er nøkkelen til en kvinnes tilfredsstillelse.

Hva tenker dere kvinner. Flere klomser, eller en som vet å få jobben gjort? 

.

Anonymkode: 64791...8fb

Kanskje han ikke er i stand til å tilfredsstille henne?  Dårlig selvtillit? 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (17 minutter siden):

Kanskje han ikke er i stand til å tilfredsstille henne?  Dårlig selvtillit? 

Er du inne på noe, eller er det motsatt? 

Anonymkode: 64791...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du inne på noe, eller er det motsatt? 

Anonymkode: 64791...8fb

Det vet jeg ikke. Men noe må det være med fyren...  Han eier i hvertfall ikke selvrespekt, mulig det er jeg som ikke har skjønt det. Men å gjøre sin egen partner til et felles areal. Er noe som strider mot min fornuft. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts kan umulig være skikkelig mann. En bastard. Du finner ingen i dyreriket som vil tillate andre hanner å gangbange partneren sin. 

Anonymkode: 385c5...6cb

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (39 minutter siden):

Det vet jeg ikke. Men noe må det være med fyren...  Han eier i hvertfall ikke selvrespekt, mulig det er jeg som ikke har skjønt det. Men å gjøre sin egen partner til et felles areal. Er noe som strider mot min fornuft. 

 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ts kan umulig være skikkelig mann. En bastard. Du finner ingen i dyreriket som vil tillate andre hanner å gangbange partneren sin. 

«Sin partner», «sin egen partner». 
Man eier ikke partneren sin.

TS forsøker å finne ny tilfredsstillelse for seg og partneren sin.

Akseptér at andre har videre fokus og rausere rammer enn deres partnere.

Live and let live!

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at denne tråden er dominert av menn sier det meste.
Det er menn sin fantasi at dette skal være kvinnen sin fantasi.

At forumets kvinner velger å snu i døra når de møter slike tråder forteller det meste, inkludert hvor mye de antar at det har verdi å svare. Selv om det finnes kvinner som liker femdom livsstilen, så er markedet for NTR/Cuckolding/Hotwife materiale helt og holdent dominert av menn.

Dersom kvinnen du er sammen med virkelig tente på mange menn samtidig og hun ikke har masse gangbangs fra tiden før dere møttes. Tror du at det var tilgang på menn som var problemet? Tror du at hun var mindre attraktiv da hun var yngre? 

Anonymkode: 3990e...246

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (17 minutter siden):

 

«Sin partner», «sin egen partner». 
Man eier ikke partneren sin.

TS forsøker å finne ny tilfredsstillelse for seg og partneren sin.

Akseptér at andre har videre fokus og rausere rammer enn deres partnere.

Live and let live!

Men Ts skriver jo at det er greia, at hun skal nyte flere men samtidig være "hans". Det handler jo om eierskap. Låner henne ut.

Anonymkode: 04c9e...4a6

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det at denne tråden er dominert av menn sier det meste.
Det er menn sin fantasi at dette skal være kvinnen sin fantasi.

At forumets kvinner velger å snu i døra når de møter slike tråder forteller det meste, inkludert hvor mye de antar at det har verdi å svare. Selv om det finnes kvinner som liker femdom livsstilen, så er markedet for NTR/Cuckolding/Hotwife materiale helt og holdent dominert av menn.

Dersom kvinnen du er sammen med virkelig tente på mange menn samtidig og hun ikke har masse gangbangs fra tiden før dere møttes. Tror du at det var tilgang på menn som var problemet? Tror du at hun var mindre attraktiv da hun var yngre? 

Anonymkode: 3990e...246

Tvert imot tror jeg mange (de fleste?) menn, også de som tenner på hotwifing, hadde reagert negativt om de fikk vite at daten, deres potensielle livspartner, hadde drevet med gangbang.

Anonymkode: 04c9e...4a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men Ts skriver jo at det er greia, at hun skal nyte flere men samtidig være "hans". Det handler jo om eierskap. Låner henne ut.

Anonymkode: 04c9e...4a6

Har lest trådstart på nytt og jeg er enig med deg. Dersom dette ikke -tilfeldigvis- også er hennes fantasi, faller TS i samme kategori som de to jeg siterte.

Takk for påpekning.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det at denne tråden er dominert av menn sier det meste.
Det er menn sin fantasi at dette skal være kvinnen sin fantasi.

At forumets kvinner velger å snu i døra når de møter slike tråder forteller det meste, inkludert hvor mye de antar at det har verdi å svare. Selv om det finnes kvinner som liker femdom livsstilen, så er markedet for NTR/Cuckolding/Hotwife materiale helt og holdent dominert av menn.

Dersom kvinnen du er sammen med virkelig tente på mange menn samtidig og hun ikke har masse gangbangs fra tiden før dere møttes. Tror du at det var tilgang på menn som var problemet? Tror du at hun var mindre attraktiv da hun var yngre? 

Anonymkode: 3990e...246

At DETTE forumets kvinner snur i døra betyr særdeles lite. For demografien her inne er i all hovedsak konservative eldre kvinner av lav/middels sosioøkonomisk status. Mao kvinner som er avhengig av å bli verdsatt av én mann over lang tid og legger all sin selvverdi i A4-forholdet.

Anonymkode: a8bfd...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For demografien her inne er i all hovedsak konservative eldre kvinner av lav/middels sosioøkonomisk status.

Hvordan vet du dette?

Anonymkode: f3b46...f76

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (37 minutter siden):

 

«Sin partner», «sin egen partner». 
Man eier ikke partneren sin.

TS forsøker å finne ny tilfredsstillelse for seg og partneren sin.

Akseptér at andre har videre fokus og rausere rammer enn deres partnere.

Live and let live!

Ikke? Man har eierskap i et partnerskap. Mister man eierskapet over parnerskap har man sluttet å elske hverandre.  Det er selvfølgelig gjensidig eierskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan vet du dette?

Anonymkode: f3b46...f76

Sikker hypotese opp mot normalfordeling? Sitter i en fornøyelsespark og ser normalen. Mye kos og østrogendominante kropper som bever etterpusten mens ungene nyter lek og aktivitet. Som sagt tidligere, Kongen har fødd oss vell, ble nå uttalt allerede for 1000 år siden på  Stiklestad.

Noen må visst dele av overfloden. Det er mye dame i Norge. Sikkert en og annen hann som blir liten i denne sammenheng. Kjenner at denne jobben må outsources. Andre evner å være selvstendig kjærlighetsdrivere, atter andre har flere selskap uten å gå tom for energi. Vi menn er nå ulike, noen har det, andre ønsker det. Å være han med it faktoren. Slik jeg ser det er vi her inne på KG ikke et homogent segment, og med det vil tema som Ts tar opp være av en natur som skaper diskusjon. Vi velger våre liv, og er vi tøffe nok aksepterer vi at andre gjør ting vi ikke forstår. 

Dagens refleksjon.

Anonymkode: 64791...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Tvert imot tror jeg mange (de fleste?) menn, også de som tenner på hotwifing, hadde reagert negativt om de fikk vite at daten, deres potensielle livspartner, hadde drevet med gangbang.

Anonymkode: 04c9e...4a6

At det er mange menn sin fantasi betyr ikke at de vil respondere positivt på at den blir realisert. Det er et par tråder her inne om menn som maset seg til hotwifing, men taklet det ikke.
Mange kvinner fantaserer om voldtekt. Betyr ikke at de ville likt det.

Så jeg skjønner ikke hvorfor du mener ditt anlegg står i motsetning til mitt.

Anonymkode: 3990e...246

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...