Gå til innhold

Hva er så spesielt med HOKA?


bundaberg

Anbefalte innlegg

Joggeskoene er overalt. Helsepersonell, pasienter, skoleelever og bestemødre er bare få eksempler på brukere. 

Hvorfor er de så populære? Har du HOKA sko?

376706778_Skjermbilde2022-06-30kl_15_33_38.thumb.png.b43e1d148f2d950bafcdc0f5cf7bcf2a.png

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vellykket markedsføring?

Anonymkode: 0703f...f1a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en liten moteting - og dyrt er vel bra, ikke sant?😆 Litt som at nå har alle La Sportiva tursko😉 Husk at en gang var Crocs det kuleste du kunne ha👌🏼😂

Anonymkode: 6b398...178

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som følger trenden - fashion

Dyre er de også. Opptil 2000kr for ett par joggesko er DYRT

Anonymkode: 92bce...1f9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt de i mange år. Har problemer med føttene, og disse passer veldig godt fordi de har så mye demping. Har merket at det er flere som har dem nå enn før, det er sikkert en tilfeldig hype. Men jeg mener det er gode sko. 

Anonymkode: d140d...ad1

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi de er gode. ALLE synes nok ikke det, men jeg og veldig mange synes det. Jeg har de ikke selv. Og så er det alle hermegåsene da, som med alt.

Levity er et rimeligere alternativ. Men er sjeldnere jeg ser folk med de. Kanskje fordi folk tror det er et billigmerke, og da blir det for flaut? 😂
 

Jeg har Sketchers. Ikke like mange jeg ser i det heller, men en del. Litt billigere enn Hoka og veeeeldig gode.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De passer føttene mine. 
God demping. 

Anonymkode: 56003...c81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg "ut blant folk", har jeg gjerne billige joggesko. De er rene, og kjøpt utelukkende fordi de er hvite f eks.

Jogger jeg, har jeg blant annet Hoka joggesko. Kjøpte for å prøve, og de passet meg meget bra, og er veldig gode å jogge i.

Løper du mye, får du favoritter etterhvert.

Hoka er rett og slett veldig gode sko.

Selv om noen ikke liker de, evt noen av modellene.

Anonymkode: b2541...25e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med en ankel og ryggen, hoka er de eneste skoene jeg kan bruke gjennom en arbeidsdag ( hvor jeg står så og si hele tiden) uten å være helt ødelagt når jeg kommer hjem. De har veldig god demping og har en modell som sitter som støpt på beina mine. 

Anonymkode: e01c0...770

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er populære fordi mange synes de er veldig gode. Det er ikke sånn at alle kjøper noe pga mote; når noe er bra så går jo ryktene og mange kjøper.

Jeg har mye problemer med føttene mine og Hoka er de beste. 
Har prøvd Levity og, de er litt stivere. Asics er også gode. Har tilgode å prøve Sketchers.

Anonymkode: 05f9f...50f

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er stødige og har god demping, skulle gjerne brukt de selv på jobb men de passer ikke mine bein. Så jeg gikk for et annet merke.

Anonymkode: ecba3...6cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er gode for føttene mine, enkelt og greit. Kvaliteten er ikke av de beste siden de (i alle fall modellen jeg bruker) ikke er spesielt motstandsdyktige for grus, og det fort slites hull på innsiden av  hælen. Det var sjeldent et problem med Asics som var favoritten før. Men, de er forbasket gode å gå i, så da hiver jeg meg over dem når jeg finner kampanjer.

Anonymkode: b7777...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper mine joggesko ,som aldri jogges i ( jeg har ikke jogget på 20 år,og selv da var det et innfall 🙈)  på salg på G- sport.  De jeg har kjøpt på Europris er ikke å anbefale.  ( de er stive) 

Joggesko er komfortable og snille mot liktornene mine. Vel anvendelige på vei til butikken eller på en kort tur i skog og mark . Det eneste jeg MÅ unngå ifht stiv rygg,er stiletthæler.  ( glanstiden- savn - VIRKELIG,, ingenting vakrere på en kvinne ifht holdning og uttrykk ❤)  Jeg vet...litt fetish der..

Jeg bruker de også som innesko. 

I sommerhalvåret stinker de mot meg i sofaen (,da sokker er for varmt i månedsskiftet juni/juli.) mens jeg skriver på KG med føttene i kors,og de ligger ved sofabordet.  ...innesko/ utesko..

Kjøper nye til våren ❤ 

Kjenner ikke til Hoka. Men er nå opplyst.  2000 kr..? Slikt jeg  kunne finne på BC  ( before children ) ...og hvertfall ikke uten barnebidrag 🤣

Men heldige er som kan 🌹og det er ikke ironisk ment. ( men selvironisk, over en LAV sko - en HOKA ) 

Endret av Havspeil
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er knallgode. Jeg går, og jogger en del, og før hadde jeg mye vondt i føttene etter en powerwalk, mens nå derimot kjenner jeg ingenting til det. Absolutt verdt penga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er best

Marvelous skrev (1 minutt siden):

Fordi de er knallgode. Jeg går, og jogger en del, og før hadde jeg mye vondt i føttene etter en powerwalk, mens nå derimot kjenner jeg ingenting til det. Absolutt verdt penga.

Word. Skulle skrive akkurat det samme👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De er så fantastiske å gå med at jeg aldri har vært borti lignende! Blir ikke sliten i føttene av å gå med de.

Anonymkode: cbe88...c63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte pga jeg har en veldig dårlig fot. De er virkelig noe helt annet enn Nike run jeg brukte før. Men har fortsatt vondt når jeg går dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

De er oppskrytt etter min mening og overpriset. Holder meg til ASICS, som er både bedre og billigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (1 time siden):

De er oppskrytt etter min mening og overpriset. Holder meg til ASICS, som er både bedre og billigere. 

Ja har du prøvd dem? 

Jeg synes de er dyre, men de er verdt det. De er utrolig gode og jeg er på beina hele dagen på jobb. Nydelige sko 🥰

Anonymkode: ec9d4...2f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...