Gå til innhold

Min kamp mot kiloene


Frosh

Anbefalte innlegg

Nå er det fem dager siden siste oppdatering. Jeg har ikke orket, fordi bursdagen min har vært innimellom der, og jeg har ikke begrenset NOENTING når det kommer til mat/kos. På selve dagen ble det overspising til den store medalje, men overraskende nok viste vekten det samme både to og fem dager etter megainntak. Jeg har investert i ny treningsklokke og nye joggesko (som jeg venter på i posten), og det har vært motiverende. Jeg har jogget tre ganger og hatt en kort styrkeøkt, så jeg er i bunn og grunn fornøyd med aktivitetsnivået mitt. 
 

Matinntak er det verre med, og jeg merker at jeg spiser mer sukker enn jeg egentlig trenger (trenger vel strengt tatt ingenting), men jeg skal ta meg sammen igjen nå. Nærmer seg jobbhverdag, og da tror jeg at matinntak blir lettere. Treningen er jeg derimot bekymret over, men hvis motivasjonen daler da mørketiden starter, skal jeg melde meg inn på treningssenter, så jeg ikke må starte helt fra scratch neste vår. 
 

Dagens vekt:

72,1 kg (var innom 71,5 før bursdagsuka🙈)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 01.08.22

Vekt: 72,9 kg 

Mål:

Rundt låret: 64 cm (-0 cm)

Legg: 36,5 cm (-1,5 cm)

Hofter: 94 cm (-2 cm)

Rumpe: 106 cm (-2 cm)

Midje: 73,5 cm (+0,5 cm)

Arm: 27 cm (-1 cm)

 

Vekta viser ikke så mye mindre, men det var som forventet etter altfor mye kos siste uka! Centimeterne viser at jeg likevel har blitt strammere, løpingen har vist resultater💪
NÅ er det tilbake til hverdagen👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Fredag 02.09.22

Vekt: 72,5 kg (-0,1 kg)

Mål:

Rundt låret: 62 cm (-2 cm)

Legg: 36,5 cm (-0 cm)

Hofter: 95 cm (+1 cm)

Rumpe: 105 cm (-1 cm)

Midje: 72,5 cm (-1 cm)

Arm: 27 cm (-0 cm)

 

Dette har vært en tung måned. Jeg har ikke fått trent så mye jeg vil, så ble jeg syk, så skjedde det mye på privaten.. men! Jeg har gjort mye for å spise sunt (ikke telt kalorier eller vært oppsatt på sunn mat), jeg har tatt mange gode matvalg, valgt frukt og grønt og magert, spist sunn og mye frokost, mindre porsjoner til middag, så det har tydeligvis gjort litt med resultatene. Skulle ønske jeg fikk trent mer, men sånn er det. Målet mitt den neste måneden blir å trene to ganger i uken, helst fire🫣🤫

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...